Miranda Skrevet 5. januar 2006 #841 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Kjedelig å ikke sove ordentlig om natten. Spesielt når dagen krever sitt... Om det er helt for ille kan man faktisk ha hjelp av riktig sovemedicin, - en periode. Det finnes noen lette innsovnings-tabletter... Legger ved et Link, sånn for god ordens skyld eh.. man kan ikke linke direkte. (skriv imozop i søkefeltet...) Endret 5. januar 2006 av Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #842 Del Skrevet 5. januar 2006 Takk for linken Miranda. Jeg får se ann litt om det blir nødvendig. Mitt søvnproblem er vel ikke så periodebetont, mer at jeg er B-menneske, som samtidig trenger ganske mye søvn. Problemet er at jeg sover best etter midnatt (gjerne ett- totiden, og frem til ca. kl. 10-11. Men når klokka er 11 - halv 12 om kvelden så er jeg hverken trøtt eller har særlig lyst til å sove. Men om morgenen... Enda værre blir det av at jeg i det siste halve året har begynt å våkne før vekkerklokka om morgenen også. Ikke hver dag, men gjerne et par dager i uka. Det kan jo ikke være fordi jeg har sovet nok, for hvorfor i all verden er jeg så trøtt på jobben da? :satse-på-å-bli-Lotto-millioner-til-helga-smiley: Nå ble det litt syt og klag her igjen. Egentlig skulle jeg bare innom for å skrive at livet er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. januar 2006 #843 Del Skrevet 6. januar 2006 at jeg er B-menneske, som samtidig trenger ganske mye søvn. Det er som å beskrive meg selv. Jeg hadde det som deg den gang jeg jobbet dagvakter. Ville helst bare sove videre, og måtte finne all viljestyrke frem for å gå på arbeid. (Ikke trivdes jeg på jobben heller, så det var litt av en kraftannstrengelse)! Lykken var nattevakter, selv om det også kan være slitsomt. Men jeg trenger sjelden å våkne til vekkeklokken, og bare det er skjønt i seg selv. Alt er relativt; jeg må jo opp med skole-jenta når jeg har fri. Kl 7.00. Og det eneste jeg tenker er på hvor fort jeg kan gå å legge meg igjen. Livet er slett ikke så dårlig Skal vi dele lotto-millionene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2006 #844 Del Skrevet 6. januar 2006 Jøss! Det tar tiiid å oppdatere seg i Maolu-boken! Men ja, julen er borte vekk og jeg har vårfølelse. Litt kjipt nesten, for jeg vet at det er alt for tidlig og at jeg ikke burde være lei vinteren allerede nå. Fem vesker på et år er ikke mer enn det må være - ikke når du trekker fra det som er kjøpt i utlandet for det teller ikke. Og du bor jo i utlandet, så du kan jo bare hamstre inn.... Fredag i dag, men det visste du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #845 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jøss! Det tar tiiid å oppdatere seg i Maolu-boken! Jeg har nok vært litt ivrig de siste dagene ja, eller kanskje jeg heller skulle kalle det skravlesyk. Men ja, julen er borte vekk og jeg har vårfølelse. Litt kjipt nesten, for jeg vet at det er alt for tidlig og at jeg ikke burde være lei vinteren allerede nå. Det kommer vel ikke som en bombe at jeg også er klar for våren nå. Hadde også litt vårfølelse etter at jeg ryddet bort jula, men den har vel forsvunnet sånn litt og litt utover uka. I dag med isende kald vind og null grader, sammen med det faktum at det ikke er ordentlig lyst ennå, er jeg i allefall så langt i fra vårfølelse som det går ann å komme. Fem vesker på et år er ikke mer enn det må være - ikke når du trekker fra det som er kjøpt i utlandet for det teller ikke. Og du bor jo i utlandet, så du kan jo bare hamstre inn.... Jeg vet ikke om noen som slår deg når det gjelder logikk Mie. Fredag i dag, men det visste du vel? YESSS! Miranda, angående de Lotto-millionene så tror jeg ikke du skal glede deg for tidlig... Endret 6. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. januar 2006 #846 Del Skrevet 6. januar 2006 Innom for aa oenske deg en riktig god januarhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. januar 2006 #847 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg skulle bare innom for å ønske deg en super helg, men det virker overflødig, Malou! For det første har du jo fått eliminert alle veske-kjøpene dine av vår eminente og eneste Mie, verdensmester i logikk, og det i seg selv må jo kunne kalles en knallstart på helgen! Det der kom du skikkelig billig ut av, gitt! Deretter leser jeg at du skal vinne i LOTTO, og da er det ikke stort mer jeg kan tilføre, er det vel? Eller jo, forresten: Jeg kan jo gi deg en god helg-klem! Den kan du ikke vinne noen steder, den deles kun ut av rare sauer! Nemlig! God helg, Malou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #848 Del Skrevet 6. januar 2006 Takk for hilsninger Popelka og velkommen i min dagbok. :-D Jeg manglet bare saueklemmen Væren, så nå kan helga begynne. Jeg har forøvrig tenkt på å ansette Mie på fulltid. Tenk så praktisk hun kunne være i jobbsammenheng!! Siden sist har jeg hatt en time opplæring før en ny selger og spist lunch foran PC'en. Ikke fordi jeg har det så innmari travelt, men fordi jeg var på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2006 #849 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg vet ikke om noen som slår deg når det gjelder logikk Mie. Tilbyr du grei lønn, lange lunsjpauser og abnorme ferier? *vurderer jobbtilbud* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #850 Del Skrevet 6. januar 2006 La oss nå se hvor mye jeg vinner i Lotto først Mie... Om en time er det helg! :orker-nesten-ikke-vente-mer-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #851 Del Skrevet 6. januar 2006 Forøvrig, siden det dreier seg om utlandet, ville det jo bety uante shoppingmuligheter for deg. Frynsegoder kaller man det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 6. januar 2006 #852 Del Skrevet 6. januar 2006 Håper du får en fin helg! Ellers har jeg stor sans for Mies argumentasjon, tror jeg skal bruke den i forhold til alle mine innkjøp i fremtiden. Ikke minst i forhold til dyrt drakt-kjøp som arbeidsledig... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #853 Del Skrevet 6. januar 2006 Takk for det Piglet! :-D Jeg tror faktisk Mie kunne gjort det godt som freelance her i det flate landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. januar 2006 #854 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvis Mie blir ansatt som din personal shopper, kan jeg melde meg frivillig som pakk-esel / bærer. Tenk så gøy vi kunne hatt det!!! Altså, mitt tilbud gjelder dersom jeg mottar en viss andel av frynsegodene sånn som f.eks. deltakelse på de berømte rødvinskveldene i Provence sammen med Jean Claude og Jean Paul og Pierre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 6. januar 2006 #855 Del Skrevet 6. januar 2006 Håper du får en flott helg, Malou (Malouuuuuuuu... det er så morsomt å si navnet ditt høyt og lenge! ) Kos deg masse!! fra... meiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2006 #856 Del Skrevet 6. januar 2006 Kanskje Væren må skifte navn til Eselet før vi begir oss ut på shopping med Piglet og Malou? Dere får rope hvis dere trenger en usannsynlig logisk og overbevisende tankerekke. *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #857 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Væren, du får forhandle frynsegoder direkte med Mie, men pass på for før du vet ordet av det sitter du forvirret tilbake har du sagt ja takk til ingen ting, samtidig som du skal gjøre nesten alt arbeidet... Kanskje Væren må skifte navn til Eselet før vi begir oss ut på shopping med Piglet og Malou? Malou og Eselet? Hmm... :klø: *roper etter logikk* Hyggelig å se deg her nostalgia. Har nettopp sett Mean Girls. Helt grei fredagsunderholdning, med en liten tvist. I Fridays! Endret 6. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #858 Del Skrevet 6. januar 2006 Fredag er bra, ja! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #859 Del Skrevet 6. januar 2006 Tænk ju æn de seim tu ju Kverula! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2006 #860 Del Skrevet 6. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg