Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å legge igjen et lite "hei" Malou! Jeg kikker ofte innom, men det er bare ikke alltid jeg får skrevet ;)

Dere får hygge dere med den siste O.C. episoden, dere. Det er visst bare meg som ikke riktig får fulgt med på serier... Sånn har jeg visst alltid vært :sjenert:

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte det var på tide å legge igjen et lite "hei" Malou! Jeg kikker ofte innom, men det er bare ikke alltid jeg får skrevet  ;)

Godt det ikke bare er meg... ;)

Jeg elsker serier, men jeg passer på å ikke følge med på så alt for mange om gangen, det blir fort slitsomt. Heldigvis passer det sånn at det er noen som går når den andre ikke går, som f.eks Gilmore Girls/O.C, sånn at jeg unngår å bli helt TV-slave.

Jeg er straks på vei ut døra nå. Det er mørkt som natten utenfor og jeg har mest lyst til å tilbringe kvelden på sofaen, men badmintonen kaller og det er jo gøy når man først kommer i gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt for lenge siden jeg har skrevet 'oh arbeidslyst, where art though' nå? Jeg skriver det selvfølgelig ikke nå heller, kom bare til å tenke på det... :Hehe:

Godt vi er godt over halvveis av torsdagen i allefall, for jeg er klar for helg snart.

Vi skal ha teammiddag i kveld, en form for jule-/årsavslutning med noe så u-julete som thaimat! :sikle: Vi er 9 stykker og jeg satser på at det blir hyggelig selv om jeg som jeg sikkert er den eneste som kjører bil som vanlig. Ikke det at jeg tror at det blir noe fyll eller noe sånt, bare vin og kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på venne-julefrokost på lørdag og har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal bruke noe av det jeg har i skapet eller om jeg skal kjøpe noe nytt. Hvis jeg skal ha noe nytt blir det nok ikke snakk om noe helt antrekk, men gjerne en partytopp eller noe til å ha over en vanlig sort topp. Det hadde nok vært bedre om jeg hadde 1)funnet frem antrekket for en uke siden, eller 2)hadde kjøpt en topp forrige helg istedet for å være på julemarked. Men det var jo så fint vær og jeg hadde lyst på førjulstemning... Det skal bare IKKE ende med panikk i morgen og en fustrert Malou som løper fra butikk til butikk uten å nesten se hva de har en gang. Da tar jeg heller på meg noe av det jeg har i fra før! Men det hadde vært fint med en topp i brunt/gull eller plomme. Da har jeg nemlig også matchende øredobber/kjede og jeg unngår samtidig å stille i helsort fra topp til tå.

Hadde det ikke vært for teammiddagen i kveld skulle jeg dratt av gårde på et senter nå. Føler meg i shoppehumør! :sjarmor: (Jo, det hender faktisk ganske ofte at jeg ikke er i shoppehumør, i allefall når det gjelder klær...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse: Jingle bells, jingle bells, jingle all the waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! :gave:

Så er juleavataren på plass, og jeg ble litt inspirert et øyeblikk... :ler: Riktignok ble den litt flosset i kanten når jeg måtte endre den til gif-format, men den nektet altså å stille opp som jpg. Men etter endring av filformat og mye sletting av filer og cookies er endelig jule-Zorro på plass igjen. For tredje året tror jeg nå, så det er ikke så rart at den er litt flosset. ;)

Freitag og snart helg (og julefrokost). Jeg må virkelig hyper-slappe av i kveld, for julefrokosten begynner allerede kl. 14 i morgen og søndag kan jeg godt risikere bare går opp i høyere fyllesyke. Så hvis jeg skal lade opp denne helgen så er det i kveld, pluss det lille jeg for av tid i morgen formiddag. Jeg har fortsatt planer om å dra innom et senter på veien hjem i ettermiddag. Dessuten skal jeg smøre meg med selvbruner på armene pluss barbere legger og sånt i kveld sånn at jeg ikke skal bruke hele morgen formiddag på å stresse og ordne meg. Begynte forbredelsene allerede i dusjen i morgen og ga armene en omgang med skrubbehansken pluss smurte dem inn i bodylotion.

Teammiddagen i går var hyggelig, selv om jeg er litt trøtt i dag fordi jeg nok kom litt for sent i seng. Ikke sånn kjempesent, men allikevel. Værre er det nok for noen av de andre som ikke kjørte bil og dermed både drakk mer vin og var enda lenger oppe enn meg. Hvem sa det var en forbannelse å bo langt unna jobben? :ler:

Kl. 14 skal vi spise epleskriver, drikke gløgg og leke juleleker. Hva nå det går ut på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epleskiver og gløgg hørtes fristende ut. Juleleker er kun o.k. om det er pakkeleken... ;)

Hva ble dere utsatt for?

Neste uke er det meg som har et "klesproblem"! Torsdag er det fest på datterens skole, fredag er det julefrokost med min manns kollegaer og lørdag skal vi til naboens fødselsdag (en litt "formell").

Mulig jeg bør benytte anledningen til å ut å handle klær! Men jeg har faktisk ikke den store shoppelysten, her jeg sitter med halsbetennelse og en snert av feber.

Håper du får en fin helg Malou!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt det kjekt? Jeg skal på julebord om en uke, og jeg vet hva jeg skal gå med. Ikke for å skryte altså, men jeg er mektig imponert. (ikke av antrekket, men av at jeg vet det en hel uke på forhånd. :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger Miranda, Mie x 2, monja, Kverula og Piglet! :-D

Kvelden i går var veldig vellykket. Godt mat og en god del alkohol og dansing, men jeg var såpass fornuftig at jeg drakk en del vann og cola light i løpet av de siste par timene så formen har faktisk ikke vært så værst i dag. Men vi var sent hjemme, så vi har sovet lenge og er trøtte og preget av dagen i går allikevel. Det er også fint nok for det hadde jeg regnet med, men det er deilig å kunne få unna noen småting dagen derpå allikevel.

I dag har spist takeaway pizza til middag og sett episode 8 og 9 av Lost. Nå har vi sett alle episodene som er sendt i USA og det kommer visst ikke flere før i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja merkelig nok så har den nesten blitt det... :ler:

Perfekt dag å jobbe hjemme på. Jeg sitter under dyna, fyrer i ovnen og har tent telys på bordet.

:hule-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne i min hule i dag jeg også. Bortsett fra en rask løpetur til postkassen har jeg overhodet ikke vært utendørs. Sendte datteren til bussen i regnevær :dårlig-samvittighet-smily: (til mitt forsvar kan jeg si at hun ikke ville kjøres)...

Tror det blir regn de neste dagene også. Før det blir kaldt og mange minusgrader... :klapre-tenner-smily:

:kose:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag på tirsdag og jeg føler meg som en hengt katt eller noe i den stil. Trøtt, mere trøtt og forkjølet. Hvem er det som har vært innom her og slengt rundt seg med basiller? :sinna:;)

Jeg vil hjem og brenne telys!!.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du forresten på nyhetene på DR i går? Det var nemlig et ganske så interessant inslag om B-mennesker :Hehe:

Ikke at det var så mye nytt, men de viste forskningsresultatene.

Fortsatt god arbeidslyst! ;)

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...