Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Var trøtt i dag jeg også, og fikk tatt en deilig lang ettermiddagslur :sove:

Jeg tror husstanden trenger to pc´er eller tre. Mannen min "klager" over at jeg får sitte her, men når han bruker den beklager jeg meg :ler:

Og så har vi datteren på 8 år, som tenner computeren men ikke får bruke den :ler:

Håper du får en fin aften

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så har det blitt født en liten gutt i natt og hele Danmark gleder seg... ;) Dagens bommert har allerede blitt levert fra dansk TV2, nemlig at blant annet jordmoren var tilstede under unfangelsen!! :ler:

I dag skal jeg til frisøren. Vet ikke helt hvordan jeg vil klippes, men det blir vel sikkert ikke noen oppsiktsvekkende forandringer denne gangen heller. Har planer om å se etter en ny hårfarge også, for litt forandring. Kunne tenkt meg en varm, gyllen farge. Etterpå regner jeg med at jeg kjører inn til Valby på kvinnemessen der. Lurer på hvordan det blir å parkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prinsen!

:babygutt: (så fikk jeg brukt den smiley også - i din bok av alle steder! :ler: )

Kos deg hos frisøren. :vinke:

Endret av Mie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tente i det minste opp i ovnen monja, teller det? ;)

Også må jeg vel takke så mye for "alle" gratulasjonene. I følge ryktene har både mor, barn og undertegnede det godt! :ler:

Bittelitt bekymret for hårlengden i dag, det ble klippet av litt mer enn jeg hadde tenkt meg, men det er jo min egen skyld da når jeg sier at de godt kan ta litt til... I det minste er det kanskje muligheter for at jeg kommer til å ha det litt løst nå (in my dreams...) Det ble forøvrig ikke til at jeg fikk kjøpt noen hårfarge i går da jeg lignet en hvit utgave av Diana Ross når jeg kom ut fra frisøren og bare småløp opp til bilen der jeg hadde hårbørste og annet førstehjelpsutstyr liggende.

Kvinnemessen var ok, men det var litt vel mye cellulite- og rynkebehandlingsmuligheter for min smak. Men hyggelig og bare gå rundt å snuse litt allikevel.

Nå skal jeg spise varme rundtstykker med te og juice til.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forsøkt meg på mye rart hos frisøren, bla sånn - klipp det slik at jeg ikke får det inn i hestehale, men behold litt lengde!

Så går det ca tre dager før jeg må kjøpe fliseklemmer og lurer på hvordan jeg kunne være så dum, hestehale er jo det mest praktiske i verden. :ler: Det er nå engang slik at når man først skal ha litt hår på hodet, så er det greit å kunne samle mesteparten i et strikk.

Ha en fin søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har hår-førstehjelpsutstyr i bilen? :ler:

Da jeg klippet meg sist, skulle det være "smart", med noe kort sidehår til å trekke inn mot ansiktet. Men heldigvis er det fortsatt langt nok til å trekkes sammen til hestehale. Ikke én eneste gang har jeg gått med håret slik som frisøren ville ;)

Jeg kom meg forresten ikke til messen i Valby, jeg. Derimot var jeg, mannen og datteren på Mini Zulu Rockekonsert i Parken. Etter å ha stått i 5 timer, merker jeg det i benene i dag...

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for søndagshilsninger Mie, Miranda og monja! (M&M&m)

Jeg pleier normalt ikke å kjøre rundt med hår-førstehjelpsutstyr i bilen, men siden jeg skulle direkte på messe etterpå hadde jeg vært forutsende, og takk og pris for det... :ler:

I dag er det bare mandag og jeg vil HJEEEEEEEEEM!! :grine: Jeg behøver vel ikke legge til at jeg er litt lei av jobben for tiden...

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg måtte flire litt av beskrivelsen av frisørbesøket - jeg kjenner meg godt igjen ja! ;) Det blir liksom aldri sånn som jeg har tenkt...

Ellers håper jeg at arbeidslysta di har steget i løpet av uka, og at du syns torsdagen har kommet ALTFOR fort! ;)

Og så er det jo fredag og så godt som helg i morgen, så jeg sier rett og slett GOD HELG, malou!

Håper du har det fint om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kverula. Hyggelig å se deg her igjen! :-D

Det er vel på tide med en oppdatering, sånn bortsett i fra at det ikke er noe særlig å rapportere om. Både jeg og sambo er supersløve om dagen. Tydelig at høsten har satt inn. Ikke noen fare for at torsdagene kommer for fort her i huset nei Kverula.. ;)

I dag har jeg jobbet hjemme og sovet lenge. Det var deilig! Når sannheten skal sies sitter jeg faktisk fortsatt i nattkjolen under dyna, selv om jeg har vært oppe siden kl. 9. Dette må gjerne holdes innenfor dagbokens virituelle permer altså! :rodme::ler: Godt det ikke er påkrevd med webkamera når man jobber hjemme i allefall.. Blir vel nødt til å ordne meg litt snart, før sambo kommer hjem og jeg blir avslørt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne dager er TOPP, malou!!! :hjerte: Jeg syns det er helt supert å sitte i morgekåpa til langt ut på ettermiddagen når jeg først har muligheten til det!

Nyt det du - men jeg er enig med deg, hopp i klærne før samboern kommer hjem, ikke sikkert at mannfolka har forståelse for sånt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sprettoy:

Jeg håper ikke det er så alt for mange som leser denne dagboken om dagen, for her skjer det jammen meg ikke mye spennende!! Jeg har fortsatt ikke noe å skrive jeg, selv om det er fredag og favorittdagen til og med.. :roll:

Jeg satser på å vende sterkere tilbake...

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er bare hos dere det er litt tørke med tanke på action. Det skjer ikke akkurat så mye i monjaheimen heller. Typisk høst.

Nåja, håper du får en fin helg iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe å skrive om......nei, kommer ikke på noe jeg heller. Ikke annet enn at det er lørdag og at det jo i grunnen er ganske så deilig. Ikke andre bekymringer i dag enn hva vi skal ha til middag og hvilken sjokolade jeg skal ha til senere. :ler:

Kanskje rusle bittepittelitt i butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til monja & Mie!

Føler nesten ikke at jeg har hatt helg jeg. :sjenert: En blanding av at jeg var sliten lørdag, var på "fest" lørdag kveld og var trøtt og småuggen i går, resulterte i allefall til en usedvanlig uproduktiv helg. Ganske så misfornøyd med det egentlig.. :roll:

I dag har jeg hatt det supertravelt på jobb og lite tid til annet enn nettopp jobb (!!) Nå skal jeg heldigvis snart hjem og slappe av. I kveld SKAL jeg legge meg tidlig!!

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Malou, ville bare forbi med en ondags - :klem:

Det skjer ikke så mye rundt meg heller. Og det er kun positivt! ;)

Ønsker deg en fin dag :blomst:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh forsømte dagbok, oh skrivekløe where art though?

Vel, det er vel ikke noe stort poeng å dvele ved manglende dagbokaktivitet. Det er jo tross andre ting som er bittelitt viktigere her i livet.. ;)

Takk for klem Miranda. Den har blitt sett før i dag, men som sagt så har skrivekløen glimret med sitt fravær..

Jeg får besøk av mamma i helgen. Skal hente henne på Kastrup sent i kveld. Billig billett, ugunstig flytidspunkt.. Egentlig så passer det meg ganske fint, så får jeg også tid til litt ekstra shinings i huset før hun kommer. Ikke det at mamma ikke tåler støv, men man vil jo gjerne vise det fra sin beste side allikevel da. Nå er det jo ikke sånn at hun kommer så ofte heller, så det har skjedd en del siden forrige gang hun var her. Blant annet nytt kjøkken, forhave/innkjørsel (som fortsatt ikke er 100% ferdig), ny terasse etc. Så jeg satser på å "kose meg" med litt støvtørking og lignende i kveld. Det kan man jo gjøre samtidig med at man kikker litt på TV eller hører på litt god musikk.

Ellers er det knall høstvær i dag etter flere regntunge dager. Fargene er bare så utrolig flotte, rødt, gult og oransje, i spredd grønn- og bruntoner. Utrolig flott når man kikker ut av vinduet på jobben her. Håper på at finværet holder seg i helgen sånn at jeg kanskje kan ta med mamma ut på en gåtur. Lenge siden jeg har vært ute på tur selv også. *skammer seg*

Regner med at det blir litt shopping på Fields i løpet av helgen, ellers har vi vel egentlig ikke det helt store planene. Tar det litt på sparket tenker jeg. Hun skal være her til mandag kveld, så det bør bli tid både til litt avslapning og litt aktivitet.

Fantastisk deilig at det snart er helg. Det har vært (enda) en hard uke.. Også har jeg fri på mandag!! :hoppe:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...