Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Hei på deg! :)

Helga di høres fortreffelig ut! Det er vel ikke pent av meg å si at jeg ikke har mandagsfølelsen i dag - av NATURLIGE årsaker - men når det er sagt, så kan jeg jo trøste deg med at jeg kommer til å få en TUNG fredag førstkommende - etter en ukes ferie...Da kommer nok mandagsfølelsen min til å være sterkt representert...

Men så skal jeg bare jobbe en dag da, og så er det helg igjen. *trøster selvet*

Ha en fin mandag - til tross! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Kverula! (velger å overse det faktum at det er noen her i verden som ikke er på jobb i dag) ;)

Litt trøtt har jeg nok vært i dag for jeg hadde to øredobber i det ene øret!! Ikke sånn i hvert sitt hull, men en øredobb som hadde festet seg i den andre og hang med den delen man stikker inn i øret ned!! :ler: Sjefen min klarte ikke å konsentrere seg om hva jeg sa, pga at hun ble så fokusert på det at den ene øredobben var mye lenger enn den andre. God morgen sier jeg bare.. :ler:

Snart lunchtid!

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VÆÆÆÆÆ!! Hadde falt ned på side 2 igjen!! Som superbruker burde man ha fast plass på side 1! *noterer på superbruker-ønskelisten*

Ikke så mye nytt siden sist. Er sløv, og det blir i allefall ikke noe bedre enn at kontoret totalt er preget av ferie, sykmelding- og hjemmearbeidsdagstemning. Lurer på om jeg skal kjøre litt tidlig selv jeg, også heller koble meg opp igjen hjemmefra et par timer senere.

Har et møte 13.30, så jeg blir nok her et par timer ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir vel nødt til å ha la være å klage over at jeg hadde falt ned på side 2 igjen nå siden jeg ikke oppdaterte dagboken i går. Men så skjedde det jammen meg ikke mye som det var noe å skrive om heller! Livet er rimelig ordinært noen ganger, men sånn er det vel for det aller aller fleste..

Så er det i dag jeg skal holde den utdannelsesesjonen for de svenske selgerne som jeg opprinnelig skulle ha gjort for et par uker siden, og opprinnelig før der igjen skulle ha gjort like etter jeg kom tilbake fra ferie i slutten av august. I dag ser det faktisk ikke ut som det blir utsatt, utrolig nok.. :roll: Jeg blir jo igjen nødt til å innrømme at jeg gruer meg litt, men ikke værre enn at jeg allikevel er ganske sikker på at det kommer til å gå bra. Men jeg kunne godt ha tenkt å snike meg unna, for å si det sånn.. Det er også litt spesielt at man skal gjøre det over telefonen/internett. På en måte er man skjult, men på den andre siden så kan man ikke se om man får noe respons i det hele tatt, om folk himler med øynene eller om de synes det er bra.

Har på meg de nye lilla øredobbene jeg kjøpte sist fredag, med topp og og sjal. Det er et par år siden jeg brukt noe særlig lilla nå, gøy at fargen har kommet tilbake i motebildet for fullt. Hadde nesten glemt den litt, etter at jeg ble litt lei for noen år siden.

Nå er det lunch tid, også skal jeg bruke de siste 2½ timene før klokka blir 15 til å forbrede meg til utdannelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det overstått! Det gikk jo fint, men det visste jeg jo også godt på forhånd. Godt å få bekreftet at man vet hva man holder på med (i allefall til dels ;) ). De virket i allefall veldig fornøyd, men igjen, jeg kan jo ikke se reaksjonene.

Nå er jeg straks på vei hjem. Nå som dette er overstått føles det nesten som det er helg, og det er det jo snart også. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDDAN!!

:-D :smilbla::smilorange:

Sola skinner, jeg er straks på vei ut døra og planlegger et ørlite senterbesøk på vei hjem fra jobb.

:-D :smilbla::smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg Miranda, sånn bortsett i fra at jeg selvfølgelig ikke slutter å bli overrasket over hvor fort den går!!

Har hatt en avslappende helg. På fredag var vi på vennemiddag. I går var vi og kikket i en lampebutikk for å se om vi kunne finne noe til å ha over spisebordet uten suksess. Men i det minste oppdaget jeg min nye yndlingsbutikk, med blomster og ting og tang i gammel fransk stil, pluss litt smykker og annet småtteri. Tror jeg må ta meg en tur dit igjen ja, uten sambo. :sjarmor:

Ellers leide vi to filmer i går, Ray, og Hitch som vi ikke så før på formiddagen i dag. Skikkelig søndag med andre ord. Nå har jeg tørket støv i stua og skal straks i gang med å støvsuge. *hate*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Malou & kaninen! :vinke:

Det er fremdeles helg *overbeviser både Malou og seg selv*, og det er leeeeeenge til det er ny arbeidsuke!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mie-damen! :vinke:

Jeps, det er superduper-kjempelang tid igjen av helgen. *overbevist*

Jeg er på vei i dusjen. Tid for hårvask. Det er så deilig å slippe å bruke tid på det om morningen.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løfter dagboken opp til side 1*

Så du har funnet deg en ny yndlingsbutikk? ;)

Har du forresten fått med deg at det er Womans World I Valby Hallen til helgen?

Jeg overveier sterkt å ta en tur, bare for å gå rundt og suse *drømme*

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Miranda og Piglet! :-D Godt at dere stakk innom å la igjen hilsninger, for jeg var her inne tidligere i dag, men jeg følte meg absolutt ikke inspirert til å skrive noe som helst. Sånn er det bare noen ganger, men det hjelper ofte litt på skrivelysten at noen andre har vært innom.

Ja jeg har sett/hørt reklame for Womans World jeg også Miranda. Har aldri vært på messer spesielt rettet mot kvinner sånn som denne, men mest interiørmesser og lignende. Kunne kanskje tenkt meg å ta en tur jeg også, men så blir jeg litt usikker på om jeg gidder å dra inn mot KBH i weekenden også. Men kanskje, hvis lysten melder seg...

Jeg jobber hjemme i dag. Det passet bedre i dag enn senere i uken, selv om jeg synes det er litt tidlig i uken. Sløv dag, ikke så mye å gjøre, men jeg klager ikke.. ;) Har funnet frem telysbrenneren som man kan ha olje/vann i og telys under sånn at det fordamper, så nå lukter det sjokolade og appelsin i hele huset. Mangler bare litt gråvær utenfor og fyr i ovnen, så hadde høstidyllen vært perfekt. Det er deilig med fint vær også da, men det ødelegger likssom stemningen litt...

Utrolig hvor fort tiden går på sånne dager som det her. Jeg som ikke har fått vann i ansiktet en gang. :sjenert: I det minste har jeg da pusset tenner...

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp dusj, en fuktighetsmaske i ansiktet og en varm kopp jasminte senere... To av tre kan jo gjøres mer eller mindre samtidig som man jobber, for de som måtte tro at jeg gjør aboslutt ingen ting i dag. ;)

Ja, det var vel det jeg hadde på hjertet. Fikk et voldsomt behov for å fortelle om alt det jeg hadde gjort siden sist... :ler:

Litt rastløs nå, lyst til å gjøre noe spennede etterpå, men hva i all verden skulle nå det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å shoppe!! *sjokkerer*

Hører på Mirrorball CD'en til Sarah McLachlan, live og stemningsfull. Senere skal jeg se på Top Model, selv om den danske utgaven helt klart er litt tam i forhold til den amerikanske.

Det ble ikke til at jeg fant på noe etter jobb, men i det minste fikk jeg da plantet de nye eføyene mine over i ordentlige potter, pluss byttet ut stygg og forvokst sukkulent med en ny liten og søt en.

Vi har foressten installert VIASAT parabolmotager i dag. Det blir ca 1 måneds overlapping med både Canal Digital og VISAT fordi vi ikke fikk sagt opp innen den første, men det blir vi bare nødt til å leve med. Jeg kunne nemlig ikke klare meg uten TV3 inntil 1. november. :flau: Saken med den lokale antenneforeningen er forøvrig havnet hos advokat. Blir spennede å se hvor det ender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg bare sove! *sjokkerer igjen*

Slet med å få sove i går kveld, var ikke trøtt i det hele tatt når jeg gikk og la meg. Skulle ønske jeg kunne si det samme nå... :Gjesp:

Har ikke overstadig lyst til å jobbe heller, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...