Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsner alle sammen; Piglet, Miranda, Kverula, Mie og meja! Kjempekoslig å se at det har vært så mye aktivitet i boka..

Vet du, jeg tror du hadde egnet deg godt som nattevakt. Du har det med morgener som jeg har det  :sjarmor:

Jeg er hvertfall ikke særlig glad i morninger! :ler: Men jeg har prøvd å jobbe om natta også, og jeg kan ikke si at det var så gøy å dra på jobb når andre skulle gå å legge seg heller, eller måtte dra på jobb midt i en god film. Men det er sikkert uansett mye bedre å kun jobbe natt, enn å jobbe tre skift sånn som jeg gjorde.

Så du er supermedlem? Hva går jeg glipp av?  ;)

Hvor skal jeg begynne?.. ;) Jeg gjorde det vel mest for å prøve, men kan jeg godt like å kunne legge inn bilder i dagboka, selv om jeg ikke har gjort det så mye ennå akkurat. Ellers så går du vel ikke glipp av så mye, bortsett i fra det eksklusive selskap da. ;) Synes det er fint nok å støtte Gry med noen kroner også, for jeg liker jo godt å være her. Er det noe jeg har glemt da? :klø:

Du...det er noe på Ikea som er oppkalt etter deg, men i farta husker jeg ikke hva det er. Vet du det? :ler: Tenkte på deg sist jeg var på Ikea - har glemt å nevne det! ;)

*stolt* :ler:

Det er godt du sier at IKEA oppkalder etter meg og ikke omvendt Kverula.. ;)

Jeg skal straks i gang med å legge fliser i innkjørselen. Vi ble ferdig med å legge på verandaen i går. Det ble kjempefint. Blir spennende å se om vi rekker hele innkjørselen i dag.

Ellers skjer det ikke mye. Men det bør vel nevnes at vi har det sensommerværet her om dagen. I går var det 21 grader og det er like fint i dag!!

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å ikke ha arbeidslyst - har ikke arbeidslyst - hadde ikke arbeidslyst - har aldri hatt arbeidslyst (!!)

Den rusen fra den veska forsvant fort gitt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Stilig veske! :-D Shoppa i dag, du?

Du, angående flise, fliste, har flist - hva slags fliser legger dere - siden dere legger dem både på verandaen og i oppkjørselen? Mulig jeg har fått svar på det tidligere, altså, men nå husker jeg ikke.

Ellers tror jeg det er tomt for arbeidslyst nå, kommer vel inn mer ETTER FERIEN MIN, tenker jeg! :sjarmor:

God mandag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kverula, det samme til deg!

Jeps, kom til å shoppe litt inne på asos.com i dag. Man trenger vel alltid en stilig sort veske. Dessuten er det leeeeenge siden jeg har kjøpt meg en ny helt svart veske nå. Den jeg kjøpte i vår var nemlig sort med rosa detaljer. Dette er faktisk ikke noe å spøke med, for en sort veske med rosa detaljer kan selvfølgelig være (eller ikke være..) veldig stilig, men den passer jo selvfølgelig ikke til alt sånn som en sort veske gjør. *forklarer*

Flisene vi legger heter foressten Nybrosten, farge grå mix.

Spisetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest den første Nynne-boka Piglet. Den var tildels veldig morsom, men jeg fikk også litt nok etter å ha lest den første så jeg har ikke lest den andre ennå. Det som står i Politiken er den tredje delen er det ikke, eller har det kommet enda mer?

Godt at det er noen som kan se den store forskjellen på sort veske med rosa detaljer og en sort veske. Det var vanskeligere å overbevise samboeren.. ;)

:vinke: tilbake til Kverula.

Jeg jobber hjemme i dag. Det passer meg utmerket i gråværet, sånn bortsett i fra at jeg skal til tannlegen (igjen!!) kl. 12. Snakk om å sabotere en eller god dag under teppet!!

I kveld er det badminton, så er det jobb torsdag og fredag og så får jeg besøk av en venninne fra Norge fra fredagettermiddag til lørdagkveld. Det gleder jeg meg til, det er eeeevigheter siden hun var her sist. Sånn er det jo desverre når man flytter så langt vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med besøk da!

Jeg skal jo avgårde til ei venninne som har flytta langt unna i helga jeg også (les: middis) Koselig å ses igjen! :Nikke:

Kose dere!

Nå er det ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med venninne besøk. Det kan være vanskelig å holde kontakten når man flytter langt vekk. Jeg har vel egentlig kun en venninne igjen som jeg holder kontakten med...

Etter å ha tatt en titt på gradestokken ute, tok jeg på meg jakken. Tror det er på tide å tenne i ovnen. Det er kun 11 grader ute. Vi fyrer med briketter, hvilket er veldig praktisk, men jeg liker knitringen fra almindelig ved..

Jeg føler meg veldig effektiv i dag, håper både det varer og smitter :ler:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smitter?!? Det har jeg ikke merket noe til.. :ler:

Jeg har ikke kontakt med mer enn to veninner lenger jeg heller, men dette er også de to jeg hadde mest kontakt med den siste tiden før jeg flyttet. Dessuten er det et par andre jeg godt kunne tenkt meg å holdt kontakt med, men det kan også bli litt pes noen ganger, nettopp fordi man bor så langt vekk. Dessuten bør initiativet til å ha kontakt være toveis.. Ikke det at jeg alltid er så flink til det heller da men.. :sjenert:

Det har blitt høst ja Miranda. Synes det er litt koslig jeg også da. Det kunne forøvrig vært enda kosligere hvis man kunne hoppe over vinter, sånn at det heller var høst - vår - sommer - høst.. Vinter er blæ!

God ferie Kverula! :misunnelig-smiley:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første høstdag med skjørt og støvletter i dag. Jeg elsker å ha på meg skjørt og støvletter, og pasminasjal (som ikke er pasmina..) Høsten er egentlig ikke så dum, selv om jeg godt kan like skjørt og sandaler også. Sånn generelt tror jeg at jeg konkluderer med at jeg godt kan like å gå i skjørt..

..også strikkegensere da :ler: , som forøvrig passer svært godt sammen med skjørt og støvletter.

Godt at man kan slå i hjel litt tid her inne i mens man venter på at klokka blir 16 og man skal på telekonferanse..

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du nok har oppdaget, Malou, er det Fredag!! ;)

Håper du får en fin helg.

Jeg skal på teater i weekenden! :):)

Dessuten skal vi spise ute *glede seg*

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag?! Nei det hadde jeg selvfølgelig ikke lagt merke til.. ;)

Det ble en ekstra hjemmearbeidsdag på meg i dag, da alle da andre nærmeste kollegaene mine enten er sykmeldt, holder fri eller jobber hjemme. Jeg skal jo inn å hente min veninne i KBH allikevel, men ved å gjøre det på denne måten kunne jeg jo i det minste sove litt lenger.

Planene for helgen er besøk i kveld og til i morgen kveld. Sambo skal på fest i morgen kveld så jeg skal være alene hjemme noen timer (i mellom kjøring og henting) og se på Sideways. På søndag har jeg planlagt hviledag, men det kan nok være at jeg må gjøre plass til litt klesvask og andre småting. Det er også helt i orden så lenge det blir plass til masse kos under teppet med bok/blad også.

Men først må jeg vil jobbe litt, selv om det er fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen igjen igjen igjen.. :sprettoy:

Jeg har da i det minste ikke lagt en enste flis denne helga, så formen er betraktelig bedre enn forrige mandag tross alt.

Møtte veninne i KBH på fredag ettermiddag og gikk rundt et par timer og kikket litt. Kjøpte meg et par øredobber, en nøklering/veskepynt, et kjede og bibelen; det amerikanske InStyle. Dro hjem og spiste god middag, drakk litt rødvin og skravlet en hel masse. På lørdagen var det så kjedelig vær at vi bare ble sittende under hvert vårt teppe og skravle og kose oss da også. Kjørte henne til flyplassen lørdag kveld samtidig med at jeg også skulle kjøre sambo til reunion-klassefest. Plukket opp en pizza på hjemveien og så Sideways på DVD. Likte den godt.

I går gjorde jeg minst mulig. Bladde henført i "bibelen" og soste vel egentlig bort store deler av dagen. Ikke så ofte jeg har sånne dager lenger, så jeg klarte faktisk ikke å nyte det helt. Hadde litt dårlig samvittighet fordi sambo var i full gang utenfor. Ikke for det at jeg kunne ha hjulpet han særlig mye allikevel da..

I dag dreier det seg vel mest om bare å komme seg gjennom dagen, også blir jeg vel nødt til å prøve å gjøre noe fornuftig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...