Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Har hentet 'Med ryggen mot verden - fremdeles - Portretter fra Serbia' av Åsne Seierstad på biblioteket i dag. Er spent på hvordan den er.

Denne likte jeg veldig godt da jeg leste den for første gang, leste den da den kom ut for noen år siden. Nå har hun vel oppdatert den, men jeg vil tro at den er god fremdeles.

God høstlesning, i hvert fall!

Og jeg er helt enig - høsten er virkelig min tid når det gjelder klær. Elsker brunt og grønt og lilla og svart! Kjøpte meg en helt nydelig strikkegenser i mykt mørkturkis garn med turkisglittertråder og hals, den er helt heeerlig!! :hjerte:

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Imari og takk for søndagshilsen. :-D Jeg ser frem til å lese boka. Kanskje begynne i kveld under teppet på sofaen?

I dag var jeg skikkelig trøtt og var absolutt ikke klar til en ny jobbeuke. Har litt på følelsen at jeg brygger på noe, hadde det sånn i går kveld også. Musklene verker litt og jeg småfryser litt og har irritasjon i luftveiene. Men man skal jo ikke gå rundt å være hypokonder heller, så jeg satser på at det går over igjen.

Stikk i mot alle odds har jeg vært hypereffektiv på jobb denne formiddagen. Tror nok det var ganske smart å bare sette i gang sånn at dagen går fort og ikke utvikler seg til et evigvarende mareritt. Men jeg føler likssom litt at jeg har brukt opp arbeidslysten nå. Det var kanskje ikke så mye å ta av heller.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er helt enig - høsten er virkelig min tid når det gjelder klær. Elsker brunt og grønt og lilla og svart! Kjøpte meg en helt nydelig strikkegenser i mykt mørkturkis garn med turkisglittertråder og hals, den er helt heeerlig!! :hjerte:

Apropos høstklær i i denne forbindelse strikkegensere. Jeg har som seg hør og bør ;) kjøpt noen nye strikkegensere/jakker nå som det går mot høst. Ingen ting er jo bedre enn det, problemet er bare at jeg ikke har plass til dem i skapet! :flau: Dette til tross for at jeg ryddet og sorterte i dem i våres!! Blir nødt til å ta en runde til tror jeg. Etter fullført opprydning tror jeg at jeg skal skrive ned beholdningen og publisere den her inne. Sånn til skrekk og advarsel, for meg selv! :ler:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye lettere for å ramse opp alt jeg ønsker meg jeg da, og ikke det jeg har! :sjenert:

Skal forresten rydde vekk sommerklær og fram med vinterklær i kveld - kanskje jeg kan tvinge fram ei liste etterhvert jeg også. Men jeg aner ikke hva den skulle bestå av, men... :klø:

Ha en energisk aften! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Malou,

man blir jo nesten i ryddehumør av å komme hit jo ;)

Jeg burde virkelig ta meg sammen, når det gjelder klesskapet. Har sikkert masse jeg kan kassere (eller putte i poser til Røde Kors). Det ville gjøre det lettere å få plass til alt det nye jeg ønsker meg.

(Huff, jeg gikk amokk i H&M Rowells. Det ble den nette sum av 1600,- men selvfølgelig er det mest barnetøy.)

Håper du får en fin og effektiv dag :)

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som har ekko i klesskapet? Passer ikke inn i mine gamle klær enda jeg :grine: Derfor er det ganske labert utvalg i skapet mitt ja. Men i mannen sitt, og for ikke å snakke om i gutten sitt. Der er det stappende fullt..... :ler:

Håper du får en god høstdag i pannekakelandet.

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj...jeg rydda vekk det meste av sommerklærne i går jeg...og tok fra høst/vintergarderoben. Jadda. :roll: Ble SKIKKELIG glissent i skapet, jo...Trenger virkelig noen nye høst/vinterplagg.

God tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har kikket inn i skapet en gang siden jeg kom hjem fra jobb i går jeg.. Jeg fryser og er mer eller mindre tappet for energi. Har "jobbet" hjemme i dag, dvs vært på og tatt unna det viktigste. Håper på at jeg enten kan blir ordentlig syk (ikke alvorlig da..) eller at det bare går i seg selv igjen. Så skal jeg nok komme tilbake til opptellingen i klesskapet også. ;)

Jeg har foressten både sommer- og vinterklær i klesskapet hele året, så det er kanskje ikke så rart det er fult? Bruker en del av det både sommer og vinter da, med forskjellig tilbehør.

Takk for hilsner foressten Miranda, monja og Kverula. Det er som alltid verdsatt og i hvertfall halve grunnen til at jeg har denne dagboka i det hele tatt. :-D

Planen for kvelden er foruten om å spise lasagne sammen med å sambo, og putte meg under et teppe, synes bittelitt synd på meg selv og se på Top Model.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kverula! :-D

Jeg syntes faktisk at jeg hadde det ok i morges, sånn bortsett i fra at jeg selvfølgelig var kjempetrøtt, men nå fryser jeg igjen. Det kan jo være at det er fordi det er kaldt på kontoret, det har nemlig skjedd før..

Blir nødt til å bruke mesteparten av denne dagen til å forbrede meg grundig til i morgen da jeg skal ha opplæring/oppfriskning med de svenske selgerne i det salgssystemet vi bruker. Jeg innrømmer at jeg gruer meg bittelitt, selv om jeg vet det er dumt. Jeg kan jo det skal jeg snakke om og dessuten er det tross alt kollegaer vi snakker om her. Men jeg vet ikke om jeg noen gang venner meg til det allikevel..

Så da er det vel bare å sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er å grue seg til noe som man egentlig vet at ikke er noe å grue seg for!

Men det er ikke dumt å grue seg litt - da er man bare ekstra skjerpet underveis, vet du! ;)

Lykke til i morgen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morningene er skikkelig harde for tiden! :Gjesp: Er kjempetrøtt når vekkerklokka ringer, men så våkner jeg opp litt etter å ha vært i dusjen, sminket meg, smørt frokost osv. Så setter jeg i bilen for å kjøre på jobb og når jeg endelig kommer frem er jeg supertrøtt og sløv igjen. Nå vil jeg bare hjem til sofaen.. :åhhhh-så-synd-det-er-på-meg-smiley: ;)

Det blir forøvrig enda mer tid å grue seg nå Kverula, for opplæringen er utsatt (igjen, det er andre gangen nå!!) Men jeg vet jo godt at sånn er det å jobbe med selgere, kundene kommer først og jeg og mitt ansvarsområde kommer... vel i allefall ikke først. ;)

Men så kan jeg jo bare bruke ettermiddagen til noe annet istedet, som f.eks å kose meg litt på KG. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDDAN!! :hoppe:

Dette innlegget burde egentlig bli lagt inn fast hver fredag. Foreslå autoinnlegg for supermeldemmer?? :ler:

Gleder meg sinnsykt til helg, selv om vi skal legge tusenvis av fliser. Det blir vel i hovedsak sambo og et par kamerater som gjør grovarbeidet, men jeg regner også med å hjelpe til litt, selv om ryggen min ikke tåler den type arbeid så godt. Uansett så blir det vel tid til å slappe av litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg Malou! :klem:

Vet du, jeg tror du hadde egnet deg godt som nattevakt. Du har det med morgener som jeg har det :sjarmor:

Det har sine fordeler, for når jeg skal stå opp etter å ha sovet om dagen trenger jeg ingen vekkeklokke *strekke-seg*

Så du er supermedlem? Hva går jeg glipp av? ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg vel legge inn min obligatoriske:

:digge:"Det er diiiin daaaag i daaag, herregud for en herlig daaag! Det er diiiiin daaag, diiin dag i dag! " :digge:

HA EN STRÅLENDE FREDAGSKVELD OG EI GOD HELG, MALOU!

Du...det er noe på Ikea som er oppkalt etter deg, men i farta husker jeg ikke hva det er. Vet du det? :ler: Tenkte på deg sist jeg var på Ikea - har glemt å nevne det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...