Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Først ble jeg vekka av mannen kl 06 som fortalte at han hadde glemt å sette på vekkerklokka si i dag, og dermed forsov seg litt.

Sovna igjen.

Så ringte telefonen kl 07.15 - med spørsmål om jeg kunne jobbe i dag likevel.

Men sånn ble det ikke.

Så ja, jeg har vært våken en stund allerede ja! ;)

Ha en fin hjemmedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dramatisk-redningsaksjon-fra-side-2-smiley:

I kveld ble vi nødt til å fyre opp i ovnen. Det var jo under 19 grader her når vi kom hjem! *fryse* Nå har temperaturen steget opp på 22 grader, men jeg er fortsatt iskald på nesa.. Mon tro om det hjelper med en kopp Earl Grey med jasmin??

Ellers så er det som alltid fantastisk deilig at det er fredag. Vi har vært ute å spise på italiensk restaurant, de har bare verdens beste pizza med parmaskinke, ruccolasalat, ferske tomater og gorgonzola. :sikle:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg på fredag! Hørtes deilig ut med italiensk restaurant. Vi har kjøpt oss en sånn liten pizzaovn, og etter endel prøving og feiling (og svidde pizzaer), så lager vi nå skikkelige "italienske" pizzaer selv. Og siden vi må lage flere små for at det skal være nok, så prøver vi oss frem med litt forskjellig fyll. Slik ovn anbefales hvis man er glad i pizza. :)

Ha en lat helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mie! :-D

Du skal nok være glad for at du bor på andre siden av bekken, for hvis ikke kan det godt hende du hadde fått middagsgjester i morgen. Høres fint ut å kunne lage ordentlig italiensk pizza selv! :sikle:

Lat helg skal bli! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hvis dere befinner dere på disse forblåste og våte kanter, så er dere velkommen på pizza begge to!

Italienske pizzaer er veldig tynne, og man blir hva man spiser har jeg hørt.... *klok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det forsatt håp med andre ord..

Jeg er i gang med å lage meg te. Vurderer om det ville være hensiktmessig å putte hele nesa oppi.

Har hentet 'Med ryggen mot verden - fremdeles - Portretter fra Serbia' av Åsne Seierstad på biblioteket i dag. Er spent på hvordan den er. Likte veldig godt den siste jeg leste av henne, den fra tiden før og under krigen i Irak. Dessuten har jeg en som er opprinnelig serber i vennekretsen, noe som igjen har medført at jeg synes temaet er litt ekstra interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt missunelig over at dere har peis. Det (eller ihvertfall en kamin) er på ønskelisten når vi av og til ser etter på leiligheter. Men siden listen også består av balkong, et rom til, sentral beliggenhet og forholdsvis nyoppusset, så er det vel ting som tyder på at vi må bli boende her en stund til. :sjenert: Og det er jo ikke så galt, egentlig. Liker bare og følge med i hva som er på markedet (og ikke mindst PRISENE).

Håper du har en fin søndag!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Piglet! Jeg kan godt forestille meg at prisen på det dere gjerne vil ha overstiger prisen på huset vårt med god margin hvis dere vil bli boende i KBH ja.

Søndag allerede.. Selv om det blåser og er grått med litt tidvis småregn i dag har jeg allikevel vært utenfor en tur for å male litt (bordet til PC-skjermen), plantet over en buksbum i potte pluss gravd ned noen ekstra blomsterløker og ordnet litt i lavendelbeddet. :frisk-luft-smiley: Men jeg må innrømme at det er veldig godt å ha kommet inn til vedovnen igjen. Det haddde forøvrig vært enda bedre hvis jeg ikke jeg snart skulle til å støvsuge. *hater*

Vi så det som må være en av årets dårligste film i går, Get Cool med blant annet John Travolta og Uma Thurman. Jeg tror ikke det er så mye annet å si enn :Gjesp:, tidvis var den langt over grensen til pinelig.

I det minste fik jeg da shoppet litt i går. Var på et senter sammen med sambo. Jeg kom hjem med en lilla genser med vid hals, et lilla sjal, en brun strikkejakke pluss to bilder jeg skal ha på køkkenet; "cafébilder", et fra Paris og et fra NY. Sambo kom hjem med ingen ting. Det kaller jeg å være en dårlig shopper! :roll:;)

Jeg hadde også planer om å kjøpe meg en lilla/plomme farget øyenskygge med brune undertoner i går, men heldigvis sjekket jeg beholdningen først, og jammen meg fant jeg ikke en kjempefin en der. Glemmer litt å se igjennom det jeg har fått av min venninne som jeg ikke umiddelbart har tatt i bruk noen ganger. *skjerpe seg*

Høsten er helt klart min favoritttid når det gjelder klær og farger. Gleder meg til man virkelig kan ta i bruk de brune, lilla, cerise og petrolblå høstklærne jeg har kjøpt meg, pluss de sorte da selvfølgelig, må ikke glemme dem. ;) Blir utrolig inspirert av å lese moteblader for tiden, men det henger nok også først og fremst sammen med at det er nå "mine" klær og favorittfarger kommer.

Skal begynne å støvsuge nå, det hjelper ikke å utsette det, selv om jeg godt kunne ha sittet her og drømt meg bort om høstklær, sminke og smykker en god stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...