Malou Skrevet 9. september 2005 Forfatter #521 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Dessuten kunne man godt ta bilde ut over Alpene når man fløy hjem.. Jeg mener, det er ikke hver dag man har sånn utsikt er det vel? Endret 9. september 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. september 2005 Forfatter #522 Del Skrevet 9. september 2005 Det er skjulte brukere som leser i dagboken min. Hmm, lurer på hvem det er.. :klø: Jeg innrømmer forøvrig at jeg ikke får gjort særlig mye på jobben akkurat nå.. *skjerpe seg bittelitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. september 2005 Forfatter #523 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) *nytelsessukk* En kopp Earl Grey m/jasmin te, Mirrorball med Sarah Mclachlan på CD-spilleren (mottatt fra play.com i dag), teppe og september utgaven av InStyle UK, kjøpt på vei hjem fra Nice. Det er fredagskveld! Endret 9. september 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. september 2005 Forfatter #524 Del Skrevet 10. september 2005 Lørdag morgen. Jeg har noen planer for dagen, som å male vegg til vegg bordplata inne på kontoret hvit, grave ned tulipanløk (kjøpte en pakke med 25 løker i blandede rosa farger i går) og påskeliljeløker pluss tørke støv. Men først skal jeg spise sen frokost (jeg har vært oppe siden 9.30) og gjøre ingen ting! *nyte* Shoppingturen i går ble foressten ganske billig; en petrolblå tunika, en orkide med ceriserosa blomster, en liten buksbom til å ha på trappen, 25 rosa tulipanløker og John Frieda Brilliant Brunette shampo og balsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. september 2005 Forfatter #525 Del Skrevet 10. september 2005 Hmm.. Jeg synes det er stille her inne i helgen. Er det bare jeg som ikke har noe liv? Sier jeg som nettopp har vært ute å reise i tre uker.. Jeg har vært oppe på Posten og hentet restordre- (..) pakke fra H&M pluss levert tilbake ferielektyren på bibliotektet. Tok med meg en CD på veien ut; Jem - Finally Woken. Fin måte å sjekke ut ny musikk på, uten hverken å bryte loven eller betale for det. Jeg har grunnet kontorbenkeplata en gang og nå har jeg planer om å grave ned noen løk. Gidder ikke holde på inne å tørke støv akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #526 Del Skrevet 11. september 2005 Ønsker deg en knallstart på ei ny arbeidsuke! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. september 2005 Forfatter #527 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Takk for det Kverula! :-D Mandag og jeg har ikke noe særlig på hjertet. Hadde vennepar til middag i går, koslig. Det eneste negative var at den nesten hellige søndagskvelden, da jeg normalt skal slappe av og lade opp til ny arbeidsuke ble litt annerledes enn vanlig. Ikke annerledes-dårlig, bare annerledes-annerledes.. Vi var også ute i plantesenteret for å kjøpe spagnum, og sambo fikk overtalt meg til at vi skulle kjøpe en liten fontene-sak til den nye verandaen. Jeg hadde heller ikke noe i mot at vi skulle kjøpe den, var bare litt i tvil om det skulle være akkurat nå og akkurat den. Både jeg og sambo har sovet dårlig i natt. Har vært våken flere ganger samtidig. Skjer inne i mellom for meg, men svært sjelden for sambo. Snart helg igjen? *ønsker seg* Endret 12. september 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. september 2005 Forfatter #528 Del Skrevet 12. september 2005 Mandag "overstått." Nå er det bare den gode delen av mandagen igjen, minus bilkøen da selvfølgelig.. :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 12. september 2005 #529 Del Skrevet 12. september 2005 Håper du har kommet deg godt hjem, uten alt for mye kø... Skulle også egentlig ønske at det snart var helg igjen, men det ville jo også bety at enda en uke var gått, og at det var enda kortere tid til 1. november, hvog jeg skal levere oppgaven min. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #530 Del Skrevet 12. september 2005 Det er snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. september 2005 Forfatter #531 Del Skrevet 13. september 2005 Godt det er flere enn meg som er optimist Kverula! Forøvrig kan det godt hende at det snart er helg igjen Piglet, men det er selvfølgelig kjempe leeeeeeenge til 1. november!! Tirsdag mye bedre enn mandag. Føler meg faktisk i veldig godt humør i dag. Det skyldes nok delvis at det ikke er mandag , men også at jeg både har sovet mye bedre og og ikke minst lenger i natt enn jeg gjorde forrige natt. I går la jeg meg nemlig tidligere enn jeg har gjort på lenge. Litt typisk mandag og mørkere kvelder det der.. Jeg konstanterer at "min" statsministerkandidat ser ut til å bli Norges nye statsminister. Selv om jeg ikke stemte, og heller ikke er helt sikker på hvor jeg skulle satt min stemme sånn rent partipolitisk, mener jeg at Jens Stoltenberg i allefall er den som er best i stand til å inneha jobben som Norges statsminister. Så gjenstår det jo bare å se.. Jeg blir nødt til å fortelle om vår "kjære" fellesantenneforening. Fra vi flyttet inn i huset har vi vært medlem av denne fellesantenneordningen som for ca 1000 kr i året har gitt oss 7 kanaler, inkludert TV3. I tilegg har vi hatt Family-pakken hos Canal Digital via parabol. Nå skal denne fellesantenneordningen endres sånn at vi får tilgang til flere kanaler. Dette er jo i og for seg fint nok, det er bare det at for at denne kanalutvidelsen skal kunne finne sted skal hver husstand betale 3400 kroner. Det ønsker vi ikke, da vi allikevel kommer til å beholde parabolen da vi gjerne vil ha flere kanaler enn det de kan tilby via fellesantennen. Dette gir vi beskjed om til formannen 2. september. I går mottar vi så til vår store overraskelse en faktura på 3400 kr fra fellesantenne foreningen. Sambo ringer til formannen og får vite at vi ikke kan melde oss ut og dermed slippe å betale for utvidelsen fordi man skal melde seg ut med 3 måneders varsel!!! Det vil si at etter utvidelsen ble vedtatt under generalforsamlingen (som vi dessuten ikke fikk deltatt i fordi vi var på ferie) er alle eksisterende medlemmer bundet til ordningen pga nevnte utmeldingsfrist!! Det kan da umulig være lov!!?? Jeg ble så forbannet at det var like før jeg kjørte opp til denne formannen og hoppet og skrek og det som værre er.. Men i første omgang har vi sendt en skriftlig utmeldelse der vi ber om unntak fra de 3 måneder pga de ekstraordinære endringene i fellesantenneordningen. Hvis ikke han godtar det, er det videre til advokat. Dette blir en prinsippsak for meg, og jeg betaler faktisk heller de 3400 til en advokat enn til en fellesantenneordning vi allikevel ikke ønsker å være med i! Puh, jeg fikk helt høy puls igjen bare av å skrive dette jeg nå.. å-krigsstien-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2005 #532 Del Skrevet 13. september 2005 Fy flate - så FREKT! Stå på krava, det kan umulig være lovlig det der. Ellers: GOD KVELD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 14. september 2005 #533 Del Skrevet 14. september 2005 Hei Malou, Jeg kan heller ikke forstå at det kan være lov av antenneforeningen å gjøre dette. Skulle tro at man først måtte varsle ikrafttredelsesdato, som måtte være senere enn en tremånedersfrist, slik at man hadde mulighet for å melde seg ut. Du kunne jo i første omgang spørre advokaten Ret og Råd God arbeidslyst, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. september 2005 Forfatter #534 Del Skrevet 14. september 2005 Takk for link Miranda. Det kan godt være jeg benytter meg av den etterhvert. Men først må jeg jo se hvordan han reagerer (hvis han reagerer) på brevet. Selvfølgelig skal jeg stå på krava Kverula. Jeg er forøvrig kjent for å gjøre det tror jeg. Hadde det vært opp til sambo alene hadde det nok endt med at vi betalte, men den går ikke med meg i husstanden.. I dag starter badmintonsesongen opp igjen. På tide sånn at jeg kan komme i gang med å røre meg igjen. Nå skal jeg hjem. Hjemmearbeidsdag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #535 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er vel heller av den typen som hadde sagt: "Ja, ja - forbanna drittsekk, men jeg gidder ikke krangle, betaler regninga jeg..." - liker metoden din MYYYE bedre! Ikke rart ikke jeg blir rik noen gang! Ha en fortsatt fin dag - og GOD HJEMMEARBEIDSDAG i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. september 2005 Forfatter #536 Del Skrevet 14. september 2005 Takk for det Kverula. Du ser vel frem til morgendagen selv tenker jeg. Jeg er vel heller av den typen som hadde sagt: "Ja, ja - forbanna drittsekk, men jeg gidder ikke krangle, betaler regninga jeg..." ← Sambo er nok også den typen, men det er kanskje like greit at han ikke er like på krigsstien som meg. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd da.. Snart på vei til badminton. Gleder meg til å komme i gang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #537 Del Skrevet 14. september 2005 Ja, ville vel ikke vært i nærheten når DEN bomben eksploderte, nei! Ja, vet du, det er SUPERT med onsdager - føler nesten at helga har begynt allerede. Bare den ene arbeidsdagen på fredag som ødelegger liiiitt, men pyttpytt - det er snart HELG!!! God trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. september 2005 Forfatter #538 Del Skrevet 14. september 2005 Superdeilig å komme i gang med badminton igjen. Kjenne at man bruker kroppen, samtidig som det faktisk er gøy og ikke en pine der man teller minutter, skritt eller kilometer før det er overstått. Nå håper jeg bare på at det kan gi meg tilbake inspirasjonen til å trene en, aller helst to ganger til i løpet av uken. Men nå dyne + sofa + The O.C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #539 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg hadde samme opplevelse med Innebandy - men pga umenneskelige treningstider så har det ikke blitt noe mer med meg...egentlig veldig synd... Du, når du jobber hjemme, jobber du som om du skulle vært på kontoret? Altså, står opp til samme tid osv? Hvis ikke, så heng deg på denne: JEG SKAL IKKE BLI VEKKA AV VEKKERKLOKKE I MORGEN!!! God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. september 2005 Forfatter #540 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) ..men du er sikkert våken nå allikevel Kverula?! Jeg står nemlig ikke opp på samme tid når jeg jobber hjemme, for da skal jeg jo hverken ordne meg eller sitte en time i bil før jeg er på jobb. Så jeg pleier å stå opp litt før 9 også er jeg "på jobb" 5 minutter etterpå. Dessuten så hender det jeg planlegger det sånn at jeg kan ta det litt mer med ro når jeg er hjemme også, ved å stå på litt ekstra før og etter, i hvertfall i de perioder der det er mulig. Nå er jeg i gang med å spise frokost, også starter man selvfølgelig arbeidsdagen med litt KG, om man er på kontoret eller hjemme. Endret 15. september 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg