Gå til innhold

Dere med partner og snapchat..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 22, og har samboer. I en typisk hverdag reiser han på jobb, og jeg på høyskolen, før vi møtes igjen hjemme. Naturligvis er størsteparten av min aldersgruppe svært aktive på sosiale medier, derblandt snapchat. Jeg er intet unntak. 

Ei venninne ble svært overrasket over at samboer ikke var på "topplisten" min på snapchat. Hun tolket med en gang dette som at vi (jeg og samboer) hadde problemer, noe jeg selvsagt avkreftet med en gang. 

Vær så snill å si at det er flere der ute som ikke har partner på topplisten! Det er overhodet ikke et problem, dog følte jeg meg svært rar når dette ble et tema. 

Anonymkode: d9b17...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke min partner på topplisten til en hver tid. Forholdet vårt er allikevel fint. 

Men så er vi rundt 30 og ikke vokst opp med at Snap strike er noe man må gå gjennom ild for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er mann 28.  Har en dame (23år) på jobb på topp. (Vi er bare venner, ikke mer)

Min samboer har meg, men vi venter barn, å har veldig godt forhold ( 9 år)

 Min samboer bryr seg heller ikke, då hun har full tilgang til min mobil, og tilliten er god.  

 

Anonymkode: 18f52...987

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Strikkagenser skrev:

Jeg har ikke min partner på topplisten til en hver tid. Forholdet vårt er allikevel fint. 

Men så er vi rundt 30 og ikke vokst opp med at Snap strike er noe man må gå gjennom ild for.

Godt å høre. Følte meg rett og slett veldig unormal. 

Jeg "snapper" mye, men bryr meg heller ikke om slike funksjoner du nevner.

Er vel i slike situasjoner man får et wow-øyeblikk, og skjønner hvor mye sosiale medier har tatt over livet. Samt ikke minst hvordan sosiale medier ofte blir et kjennetegn for, ja, kall det livskvalitet. 

Ts

Anonymkode: d9b17...633

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bor sammen og er sammen mye på fritiden, er det ganske åpenbart at man ikke er på hverandre sin toppliste på snappen, syns jeg. Da trenger man jo ikke å snappe så mye, siden man kan ha faktiske samtaler face-to-face. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei, jeg er mann 28.  Har en dame (23år) på jobb på topp. (Vi er bare venner, ikke mer)

Min samboer har meg, men vi venter barn, å har veldig godt forhold ( 9 år)

 Min samboer bryr seg heller ikke, då hun har full tilgang til min mobil, og tilliten er god.  

 

Anonymkode: 18f52...987

Var du 20-år og ble sammen med en 14tenåring?! :sjokkert:

Anonymkode: 0ce79...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20 år og samboer er 23. Begge bruker snapchat aktivt, men vi har ikke hverandre på topplista og har heller ingen streak. Ser jo hverandre hver dag uansett, så føler ikke behovet for å snappe alt vi gjør 

Anonymkode: 891a7...8c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du 20-år og ble sammen med en 14tenåring?! :sjokkert:

Anonymkode: 0ce79...ea3

Siden du ikke kan lese, og heller ikke regne: Han ville vært 19, MEN 23åringen er en kollega, står ingenting om alderen på samboeren.

 

Ts: Typen min har det smilefjeset at jeg er på hans toppliste, men ikke han hos meg. 3 året sammen :)

Anonymkode: 5d320...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss varierer det. Når vi er mye i lag, så snapper vi ikke hverandre. Når vi er fra hverandre så snapper vi mer, og dermed kommer man opp på topplisten igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er bare på topplisten når vi er fra hverandre over tid. Snapper jo ikke med han når vi sitter i samme stue eller gjør ting sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er ikke på topplisten min. 

En god kamerat er øverst på min liste. Hvem som er på samboeren sin vet jeg ikke. 

Anonymkode: c46a6...d94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær

Samboeren min kommer kun på topplisten om vi er borte fra hverandre lenge. Ellers snakker vi på messenger og ringes. Hvorfor skal vi sitte å sende snap til hverandre når vi tilbringer største delen av dagen sammen? Hender seg vi sender en snap i løpet av dagen mens han er på jobb (jeg studerer hjemme) men det er lang ifra hver dag i hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplisten? 

Når jeg går inn på min snap så ser jeg at jeg har en liste over venner, men helt øverst har jeg en egen kategori som heter Bestevenner. Er det denne det er snakk om? 

I såfall har jeg bare en person der og det er ei venninne jeg snapper mye med. Mannen min ligger ikke der iallefall

Men hvorfor bry seg om det? Jeg skjønner ikke hvorfor noen tolker det som at forholdet ikke er bra

Mulig jeg er for gammel, men jeg skjønner virkelig ikke problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg og samboer har hverandre på topplisten, men ikke som bestevenner. Jeg har tre av mine beste venninner på topp, og samboer varierer litt på hvor på lista han er, ut i fra hvor mye tid bo bruker sammen. :) men jeg sitter ikke i samme stue som han, å snapper med han, liksom :ler:

Han var derimot på topp når vi datet :)

Anonymkode: 294a1...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppliste? Jeg tror han er på vennelista et sted 😋 Jeg snakker jo med han og viser han bilder jeg måtte ønske ellers. Ser ikke poenget med å drive og sende masse meldinger på snap i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har elskerinnen sin på topplista, med et gult hjerte til og med :( Jeg er ikke på hans toppliste.. 

Anonymkode: 8404b...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har mannen min på topp og sender mest snaps til han (og min mor) Mannen har en mannlig kollega på topp samt en tidligere, kvinnelig kollega... Som jeg mistenkte han for å være betatt av da jeg var gravid med eldste barnet vårt 😔 Men så byttet hun jobb, men hun er fortsatt på topplista hans...

Anonymkode: b2067...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker heller at å bruke sosiale media som kommunikasjonsplattform med samboer/ektefelle er en stor grunn til bekymring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min avstandskjæreste har både snapstreak på over 200 dager og på topplista 😅 Ikke noe som er viktig for vår del da, men vi bruker mest snapchat på å holde kontakten, hvis det er dager vi ikke får snakket sammen. 

Hadde vi bodd sammen, ville det nok vært annereldes. Sender generelt lite snap, så det skal ikke så mye til for å havne på min toppliste uansett. 

Anonymkode: 011e9...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke samboer på topp på snap nei. Sier absolutt ingenting om forholdet vårt. Legger heller ikke ut bilder av oss sammen eller av han på fb eller instagram, det skjer i så fall ekstremt sjelden. Vi har 8 år på baken og lar ikke SoMe styre forholdet vårt eller måler kvaliteten på forholdet vårt via SoMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...