Gå til innhold

16% av mannfolk har sex med 80% av kvinnfolk på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske ekstremt, men mulig det er litt tilfeldig. Jeg er lege, men jeg får null matcher på tinder. 

Anonymkode: 68943...682

Da er det noe med profilen din som er veldig galt. Det er godt kjent at kvinner går etter menn med gode jobber, og lege er vel en av de som rangerer høyest når det kommer til hva kvinner mener er bra jobb. Selv stygge menn får kvinner, kun fordi de er leger.

1 time siden, Inspektøren skrev:

Det er jo litt spesielt at kvinnene fremstilles som vinnerne i denne statistikken.

Hvis den stemmer, så vil altså 80 av 100 kvinner ha sex med de samme 16 mannfolka. Dvs. at de går på "rundgang" mellom disse 80 kvinnene, og hver av dem vil i snitt ha sex med 5 av disse kvinnene.... Er det slike menn kvinner egentlig vil ha? I denne tråden er det jo det motsatte som kommer frem :)

Veldig enig. Synes det er betenkelig og litt ekkelt at noen kvinner ønsker å ha sex med menn de vet har sex med en drøss av andre damer. Æsj. Man føler seg ikke særlig spesiell da. 

Er kvinner selv. 

Anonymkode: 0cb75...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, eller så drar de på puleferie til Tyrkia 2 - 3 ganger i året for å få skikkelig gjennomkjøring der " menn er menn" …. og " Norske menn er jo så stusselige og kjedelige".....  Menn som de selv har ødelagt med si nazi-feminisme gjennom flere tiår.                                   Men når de selv har behov for å …..  " Ååh, det er så deilig å kjenne seg som en riktig kvinne, å bli oppvartet (gjennompult) av en ekte mann " ….  Ja, da drar de gjerne til land med middelaldersk kvinnesyn.  At deres medsøstre der nede sitter hjemme med 6 barn, inntullet i skaut å venter til mannen kommer hjem på morrakvisten er ikke så nøye.  " Vi skal jo bare kooose oss litt "

   Flott dobbeltmoral !

Anonymkode: b611e...5ef

Det gjelder ikke for alle kvinner og alle har ikke dårlig moral, men for mange er det veldig sant....

Anonymkode: ebe69...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke spesielt overrasket. 

Anonymkode: 68943...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Bombe at kvinner vil ha attraktive menn..

- The opening lines that worked, were often extremely flat but to the point. One that seemed to work was just "wanna smash".

Siden flere kvinner klager på direkte åpnings linjer synes jeg denne var mest overraskende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for menn flest er tinder sjekkestedet fra helvete. For de av oss som besøkte diskoteker på 90- tallet, så gikk det an å observere hvordan jentene flokka seg på de samme fyrene. Ja på ungdomsskolen også (et lite tiår før). Bertene stod i kø og venta på at den og den skulle bli ledig.

Det er bare det at i den virkeligheten som er skissert over, så så jo jentene også hverandre, og fikk korrigert seg av at køa var lang, og at det nok ikke var noe vits i å gå etter han og han, tatt i betraktning at han hadde så mange andre, bedre, valgmuligheter. Så de skrudde forventningene ned et par hakk.

Slik er det ikke på tinder. Der ser ikke jentene/ kvinnene annet enn hvor kjekk fyren er, og hvor perfekt åpningreplikken er. At fyren har hundre andre matcher, det ser hun ikke, hun har sine 5-6 kjekkaser og er strålende fornøyd og hun tror hun er den eneste.

Så i sum: Hvis du er på arbeid om dagene, og har et liv med hobbyer/ interesser, så glem det. Skal du klare deg på tinder, eller nettdating generelt, så er du faktisk nødt til å bruke uhorvelig mye tid på bygging av profil, svaring, plukking av foto osv. - alt må være perfekt, så mye tid at annet enn tinder, og datene derfra, det kan du bare glemme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Stiigen said:

Leste du ikke artikkelen?  Det sto at meldingen som hadde mest suksess var "wanna smash?", og at denne var så populær fordi damene respekterte en mann som bare gikk for det han ville ha. Det virker som noen damer også liker sex, selv om ingen på KG noensinne vil innrømme det. 

Leste du ikke artikkelen?  Det sto at alle damene hadde rated sexen som "very good", og mange av dem sa at det var det beste de hadde hatt. Ingen pretenses , bare rå, fysisk glede mellom 2 kåte mennesker. Er så teit å si "gratis horer". Virker for meg som at noen damer faktisk liker, og ønsker å ha sex. Kanskje ikke du, men mange andre damer trives med å synde litt. 

For all del, jeg har ingenting imot at folk har uforpliktende sex til den store gullmedaljen, om det er gjensidig glede. Jeg ser ikke på kvinner som er like lettente som menn som horer, men jeg er ganske sikker på at mange av mennene på Tinder er ute etter sex med enveis glede, altså sex man normalt må betale for. Dette baserer jeg på det jeg har lest om hva menn skriver på Tinder (muligens skrekkeksempler, men lell) - jeg har aldri vært på Tinder, så det er annenhånds informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne passer inn her. 

Anonymkode: fa4a0...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Da er det noe med profilen din som er veldig galt. Det er godt kjent at kvinner går etter menn med gode jobber, og lege er vel en av de som rangerer høyest når det kommer til hva kvinner mener er bra jobb. Selv stygge menn får kvinner, kun fordi de er leger.

Anonymkode: 0cb75...f25

Åpenbart er det noe som gjør at jeg ikke får matcher på tinder.  Det skjønner jo jeg også når jeg ikke får respons. Sier bare at dette med å skrive yrket sitt i profilen ikke er en mirakelkur for alle. 

For øvrig er det forskjell på å få kjøreste og å få kjæreste gjennom tinder. Jeg har da hatt flere kjærester.  Møtte selvsagt mange kvinner gjennom studiene, jobber med mange kvinner på arbeidsplassen, har mange kvinner i  omgangskretsen. Det er hva som har hjulpet meg. Å skrive  at jeg jobber som lege på tinder har derimot ikke hjulpet noe. Og det er egentlig helt greit. :)

Anonymkode: 68943...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Åpenbart er det noe som gjør at jeg ikke får matcher på tinder.  Det skjønner jo jeg også når jeg ikke får respons. Sier bare at dette med å skrive yrket sitt i profilen ikke er en mirakelkur for alle. 

For øvrig er det forskjell på å få kjøreste kjæreste og å få kjæreste gjennom tinder. Jeg har da hatt flere kjærester.  Møtte selvsagt mange kvinner gjennom studiene, jobber med mange kvinner på arbeidsplassen, har mange kvinner i  omgangskretsen. Det er hva som har hjulpet meg. Å skrive  at jeg jobber som lege på tinder har derimot ikke hjulpet noe. Og det er egentlig helt greit. :)

Anonymkode: 68943...682

 

Anonymkode: 68943...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80/20 - regelen i praksis, igjen.

Dette er jo en selvfølge, og slik har det alltid vært, at et lite mindretall av mennene forsyner seg av majoriteten av kvinnene.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
12 hours ago, T-Rex said:

Tilfeldig sex er av mindre verdi for snittet av kvinner enn for snittet av menn. Men det betyr jo ikke at underholdningsverdien av flørting/chatting etc ikke kan veie opp for forskjellen.

"De som ikke har tilgang til kvinner" bør lære seg forskjellen på menns og kvinners seksualitet. Det vil hjelpe betraktelig. Det finnes bøker om dette, og sikkert drøssevis av andre informasjonskilder.

Helt enig, det er faktisk ikke så veldig vanskelig.

Da jeg var yngre meldte jeg og en kompis oss inn på Sukker (dette var før Tinder). Ved å være normale i hodet kunne vi, uten å overdrive, date en ny dame syv dager i uken om vi ville.

I Oslo er det stort overskudd av damer med høyere utdanning på grunn av mange offentlige arbeidsplasser. Hvis du er en normal mann som mislykkes der så må du gå i deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DominantHr said:

80/20 - regelen i praksis, igjen.

Dette er jo en selvfølge, og slik har det alltid vært, at et lite mindretall av mennene forsyner seg av majoriteten av kvinnene.

Ja, at kvinner er useriøst kravstore er ikke nytt. 😜

Anonymkode: c5ee2...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Ja, at kvinner er useriøst kravstore er ikke nytt. 😜

Anonymkode: c5ee2...39c

Det er bare en drøss menn som ikke gidder å lære seg reglene (les: ludotriksene). Når de er så slappe (mentalt, altså), fortjener de søren meg ikke bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, GiftMann38 said:

Helt enig, det er faktisk ikke så veldig vanskelig.

Da tar du det for gitt at de fleste menn stiller forholdsvis likt, og det gjør vi jo ikke. Selv om det var driiiiitlett for deg å finne ei å dyppe staken i så betyr det virkelig ikke at det er slik for alle, eller at det "bare er å gå i seg selv". Det er faktisk bare tullprat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Miklo Velka said:

Da tar du det for gitt at de fleste menn stiller forholdsvis likt, og det gjør vi jo ikke. Selv om det var driiiiitlett for deg å finne ei å dyppe staken i så betyr det virkelig ikke at det er slik for alle, eller at det "bare er å gå i seg selv". Det er faktisk bare tullprat.

Du har litt rett, det er enkelte håpløse tilfeller. Du er ikke ett av dem. (Nei, jeg flørter ikke, jeg er 89.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd å si det, men den studien vi diskuterer her er kanskje bare tull. Bare se på kilden. Jeg mistenker at det er rent oppspinn fra en anonym nettbruker.

Her er en link fra en troverdig kilde. Tallene er ikke direkte sammenligningbare, men jeg sliter med å få det til å stemme med den andre "studien" vi diskuterer her:

https://www.psychologytoday.com/us/blog/love-digitally/201610/the-surprising-truth-about-why-people-use-tinder

Uansett håper jeg noen kan finne troverdige kilder som bekrefter det hovedinnlegget i denne tråden påstår. Hvis studien er reell bør den være publisert. Jeg nekter ikke for at det er reelt, men jeg er skeptisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 10.53, T-Rex skrev:

De 16% er de mennene som enten har hatt hellet veldig på sin side da det fysiske ble utdelt, eller de ser ikke på kvinnene som gratis horer (eller klarer å få det til å virke som om de ikke gjør det).

De restererende 84% kan ikke gjøre allverden med utseendet, men de kan gjøre mye med hvordan de opptrer overfor kvinnene.

Tips:

 

Det endrer dog ikke det faktum at kvinner av egen vilje BLIR gratis horer for dem 😄 Hva man sier, betyr mindre enn hva man gjør. 

Anonymkode: b4bda...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 14.53, Katten.2.0 skrev:

Klart, men ikke i den grad folk flest tror. Dårlige bilder og en dårlig profil vil gjøre at en meget kjekk mann fortsatt stiller dårlig.

Sjekking, for menn, handler i stor grad om å spille på ens sterke kort. Er du modell med tilhørende kvalitetsbilder, så trenger du gjøre minimalt. Men jeg vil argumentere for at menn fortsatt har det enklere enn kvinner: Vi trenger 'bare' å forføre sinnet, mens en kvinne må passe inn i helt latterlige skjønnhetsidealer.

Egentlig ikke, siden menn puler nedover.

Anonymkode: b4bda...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2018 at 12:58 PM, Minesveiper said:

- The opening lines that worked, were often extremely flat but to the point. One that seemed to work was just "wanna smash".

Siden flere kvinner klager på direkte åpnings linjer synes jeg denne var mest overraskende. 

Det er ikke sant bare fordi det er skrevet på internett. :)  Så om det virker overraskende at "wanna smash" skal være effektiv så er det kanskje fordi det ikke er sant. 

Endret av Perfekt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...