Gå til innhold

16% av mannfolk har sex med 80% av kvinnfolk på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig
40 minutter siden, T-Rex said:

Poenget er vel at mange menn ser på Tinder som en arena for å finne gratis horer. De færreste kvinner har interesse av å være gratis horer. Det er ikke mange kvinner som får noe ut av ONS, bortsett fra kjønnssykdommer.

 

2 minutter siden, T-Rex said:

De 16% er de mennene som enten har hatt hellet veldig på sin side da det fysiske ble utdelt, eller de ser ikke på kvinnene som gratis horer (eller klarer å få det til å virke som om de ikke gjør det).

De restererende 84% kan ikke gjøre allverden med utseendet, men de kan gjøre mye med hvordan de opptrer overfor kvinnene.

Hvis du leser linket i HI så vil du se at din fremstilling ikke stemmer overens med respondentenes beskrivelse.

 

PS. Og jeg har ingen ting i mot å ha sex med sexløse folk av og til. Men ser ikke for meg at det er så stort marked, all den tid homofile menn og kvinner i liten grad har denne problematikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, T-Rex said:

De 16% er de mennene som enten har hatt hellet veldig på sin side da det fysiske ble utdelt, eller de ser ikke på kvinnene som gratis horer (eller klarer å få det til å virke som om de ikke gjør det).

Selvsagt har de hatt hellet med seg, og som statistikken viser så utnytter de det til fulle. Hvis de så på kvinner som noe annet enn forbruksvare så ville de ikke vært sammen med så mange hver.

Anonymkode: cb85d...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Selvsagt har de hatt hellet med seg, og som statistikken viser så utnytter de det til fulle. Hvis de så på kvinner som noe annet enn forbruksvare så ville de ikke vært sammen med så mange hver.

Anonymkode: cb85d...c05

Ja, men de klarer åpenbart å få kvinnene til å føle at de får noe av verdi, enten det er chattingen eller sexen eller det å få noe fra øverste hylle. Og da er det jo helt greit. Taperne har ingen underholdningsverdi - de klarer i alle fall ikke å formidle den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell frigjøring gjør jo at vi går tilbake til "normalen", dvs

 - noen, kjekke, sterke menn får seg et harem av damer som krangler seg imellom,

- de andre mennene som ikke får seg noe.

- de aller styggeste damene, som får litt på rundgang hos de mennene som i utgangspunktet ikke får seg noe.

Anonymkode: 0a82b...f30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Perle skrev:

Og? 

Skal kvinner knulle menn de ikke vil ha av veldedighet da, slik at det blir mer "rettferdig" liksom? :baby:

 

Det er jo ikke så langt ifra det menn gjør, egentlig. Det kalles "Å pule nedover". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Perle skrev:

Og? 

Skal kvinner knulle menn de ikke vil ha av veldedighet da, slik at det blir mer "rettferdig" liksom? :baby:

Jeg har faktisk pult nedover veldig mange ganger. Har blitt kalt en "chubby girls pleaser". Men så er det jo selvsagt ikke disse jeg egentlig vil ha.

Anonymkode: 0a82b...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk pult nedover veldig mange ganger. Har blitt kalt en "chubby girls pleaser". Men så er det jo selvsagt ikke disse jeg egentlig vil ha.

Anonymkode: 0a82b...f30

Problemet er vel da et disse damene tror at hun har sjangs "way out of her league" i forhold ogsaa siden hun har hatt sex med deg.  

Anonymkode: b9903...f41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er vel da et disse damene tror at hun har sjangs "way out of her league" i forhold ogsaa siden hun har hatt sex med deg.  

Anonymkode: b9903...f41

 

Ja, og det kan skape problemer når disse jentene ønsker å finne seg en kjæreste, i og med at de tror de ligger på et "høyere nivå" enn de gjør.

Menn puler gjerne nedover, men man gidder ikke gjøre det når man skal finne seg en partner, så da får jentene litt problemer. De ser at kjekkasene bare er ute etter sex, og de mindre attraktive mennene er de eneste som ønsker å inngå forhold med dem. Er ikke greit å være dame :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Herr Heftig said:

Jeg syens mye mer synd på de som aldri får hatt sex, enn de som klager over at de ikke har råd til å ta med barna på ferie eller tigger julegaver på finn.

Det er jo ikke foreldrene man synes synd på, men barna.  Og ja synes det er mer synd på barn som faller utenfor enn voksne. Barn har jo ikke samme ansvar for eget liv. En 10 åring som aldri får dra på ferie fordi foreldrene ikke har råd kan ikke bare tjene opp egne penger og dra alene.  

En voksen mann som ikke har hatt sex kan i svært mange tilfeller få seg sex om om han legger inn innsats.  Så er det selvsagt noen unntak. Klart er man mann og er alvorlig syk så får han jo gjort lite. Men alvorlig syke mennesker synes jeg jo synd på uavhengig av om de har fått pult eller ikke. 

Har selv menn i omgangskretsen min som  kanskje aldri har pult eller få ganger har pult. Felles for dem er at de ikke legger inn noe innsats i å få pult eller få kjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Problemet er vel da et disse damene tror at hun har sjangs "way out of her league" i forhold ogsaa siden hun har hatt sex med deg.  

Anonymkode: b9903...f41

Synes det er mer noe man ofte hører fra menn på kvinneguiden og sjeldent ser i virkeligheten. Aldri opplevd kvinner som sliter med å få kjæreste fordi de kun ønsker de mest attraktive mennene. 

Anonymkode: f812a...ab9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har ofte, selv om de liksom skal være mer visuelle, den mentaliteten at "et hull er et hull", og trenger ikke så mye mer for å få utløsning. De kan derfor lettere "pule nedover" enn kvinner. Vi må gjerne tenne på flere kroppsdeler enn bare pikken, for å få skikkelig utbytte av sexen. Personlighet er også mer avgjørende selv om det kun er snakk om en ONS.

Forøvrig så er det mange kvinner som har et avslappet forhold til sex og egen kropp, og derfor lett kan få orgasme med en ONS, og få like mye utav sexen som mannen. Nytt og spennende er det ikke bare menn som nyter 😊

Anonymkode: 3bea0...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Katten.2.0 said:

16% av menn på tinder legger tid i profilen sin og kan å prate med kvinner.

Tror du ikke at utseende har noe å si?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Syns dere menn skal låne en kvinnes tinder i et kvarter og sveipe litt, så skjønner dere hvorfor så få menn er populære. Det er helt håpløst.

Høres ut som at menn er noen griser, og at kvinner er guds gave til menn. Men kvinner på Tinder forsøker jo ikke en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er mer noe man ofte hører fra menn på kvinneguiden og sjeldent ser i virkeligheten. Aldri opplevd kvinner som sliter med å få kjæreste fordi de kun ønsker de mest attraktive mennene. 

Anonymkode: f812a...ab9

Mange kvinner må nok ned i standard (utseendemessig) om de skal få seg ektefelle.

Anonymkode: ebe69...a10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange kvinner må nok ned i standard (utseendemessig) om de skal få seg ektefelle.

Enig, men i stedet så bitcher de bare om hvor håpløse menn er. 

Anonymkode: c5ee2...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Miklo Velka said:

Tror du ikke at utseende har noe å si?

Klart, men ikke i den grad folk flest tror. Dårlige bilder og en dårlig profil vil gjøre at en meget kjekk mann fortsatt stiller dårlig.

Sjekking, for menn, handler i stor grad om å spille på ens sterke kort. Er du modell med tilhørende kvalitetsbilder, så trenger du gjøre minimalt. Men jeg vil argumentere for at menn fortsatt har det enklere enn kvinner: Vi trenger 'bare' å forføre sinnet, mens en kvinne må passe inn i helt latterlige skjønnhetsidealer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Katten.2.0 said:

Klart, men ikke i den grad folk flest tror. Dårlige bilder og en dårlig profil vil gjøre at en meget kjekk mann fortsatt stiller dårlig.

Men det hjelper ikke hvor mye tid man legger i profilen sin som mann om man har et utseende under gjennomsnittet, for da får man absolutt null respons uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Miklo Velka said:

Men det hjelper ikke hvor mye tid man legger i profilen sin som mann om man har et utseende under gjennomsnittet, for da får man absolutt null respons uansett.

Om du tenker en normalfordelingskurve innen utseende, så vil det naturligvis være noen - av begge kjønn - som vil ha store problemer med å tiltrekke seg majoriteten av andre mennesker. Jeg vil dog argumentere for at en mann med dårlig utseende har et større potensialet for datingmessig mobilitet ved å gjøre noen enkle grep: Trene litt slik at man ikke er overvektig, gjennomført klesstil, gode bilder, og viktigst av alt er sosial intelligens/kommunikasjonsferdigheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Om du tenker en normalfordelingskurve innen utseende, så vil det naturligvis være noen - av begge kjønn - som vil ha store problemer med å tiltrekke seg majoriteten av andre mennesker. Jeg vil dog argumentere for at en mann med dårlig utseende har et større potensialet for datingmessig mobilitet ved å gjøre noen enkle grep: Trene litt slik at man ikke er overvektig, gjennomført klesstil, gode bilder, og viktigst av alt er sosial intelligens/kommunikasjonsferdigheter.

 

Det hjelper veldig å ha en jobb som er sett på som litt stor også. Ikke at man burde skrive om det, men at det står oppført på facebooken din, så det dukker opp under bildet ditt.

Gjorde litt eksperimenter med det en periode. En måned som arkitekt, en måned som butikkarbeider, og en hvor ingen ting står oppført... Dette var den eneste forskjellen jeg gjorde på profilen, og perioden som arkitekt hadde helt drøy suksessrate (vil si jeg fikk match med 80% av de jeg likte). Å ikke føre opp noe, ga veldig lite matcher (2 i løpet av hele måneden) mens som butikkarbeider fikk jeg ikke en eneste match.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...