Gå til innhold

Hvorfor er det kvinner som ønsker så mye innvandring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 17.6.2018 den 1.17, Lothlorien- skrev:

Fordi mange kvinner er mer emosjonelle enn menn - ser en tilsynelatende fattig familie, "stakkars" enslige mindreårige "asylsøkere" etc., og tenker med en gang at "oi, her kan JEG utgjøre en forskjell, jeg kan hjelpe disse, at noen blir voldtatt og drept vedrører ikke meg og dette! Jeg vil se snill ut på insta/facebook og twitter!"

Menn er mer rasjonelle, logiske, og mange menn ser hvor katastrofal denne masseinnvandringen fra ikke-vestlige land er for oss.

Du er klar over at de fleste innvandrerne i Norge kommer fra Europa/vestlige land? Hvis du derimot mener flyktninger og asylsøkere, så er det selvsagt en overvekt av mennesker fra ikke-vestlige land.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/27/2018 at 9:24 PM, AnonymBruker said:

Hadde det flommet inn 36.000 kvinner mellom 18 og 35 fra Ukraina (hvor det faktisk er krig) så hadde kvinner blitt innvandringsmotstandere de og. Menn hadde syntes det var greit...

Anonymkode: 6b10b...9ba

Helt klart, så lenge de ikke snylter på staten og voldtar menn. Det er vel en god forskjell på kvinner fra Ukraina og menn fra Afghanistan (muslimer med andre ord)

Anonymkode: 79518...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/30/2018 at 11:36 PM, AnonymBruker said:

Fordi dette:

 

 

Anonymkode: 2640e...c8b

Som jeg skulle sagt det selv!

Anonymkode: 79518...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 1.28, AnonymBruker skrev:

Kvinner er generelt ikke mer empatiske med mennesker som ikke er en del av deres familie og ikke barn. Så jeg tviler sterkt på at dette er den fulle forklaringen.

Anonymkode: 9605c...8ca

Dette er riktig, hvis kvinnen har barn.

Har kvinnen ikke barn derimot, så vil hun søke etter surrogatbarn og beskytte dem som sine egne. Mange velger "flyktninger".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner ikke forstår seg på samfunn, politikk, økonomi og sitt eget beste.

Anonymkode: 57455...6c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.8.2018 den 17.16, OlsenHansen skrev:

Dette er riktig, hvis kvinnen har barn.

Har kvinnen ikke barn derimot, så vil hun søke etter surrogatbarn og beskytte dem som sine egne. Mange velger "flyktninger".

Det har vært mange eksempler i Sverige på at middelaldrende kvinner tar til seg unge mannlige flyktninger og har sex med dem, mot å få et sted å bo og mat. Ganske unge og visstnok. Tror kvinner vil ha mere pikk rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fattigfolk_er_møkk skrev:

Det har vært mange eksempler i Sverige på at middelaldrende kvinner tar til seg unge mannlige flyktninger og har sex med dem, mot å få et sted å bo og mat. Ganske unge og visstnok. Tror kvinner vil ha mere pikk rett og slett. Utlendingene er også mer eksotiske enn de blekfete mennene de har ved siden av seg i sofaen. Ikke alle selvsagt, men de et godt stykke sør for ekvator har vel både større utstyr og snakker gebrokkent nok til at damene kjenner det riste i eggene og lar seg sjarmere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Lol, det er jo  mange norske menn som ønsker dette.

Leste på et forum og alle de norske mennene bare : Nei, vi må hjelpe hele verden, vi må såklart ta imot flere innvandrere selvom vi ikke kan hjelpe våre egne engang, egentlig burde verden ha åpne grenser.

 

lol

Anonymkode: bb2ce...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor ikke tillate grensa i nord til å være åpen da? Siden dere ønsker åpne grenser.

Anonymkode: bb2ce...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 18.12, AnonymBruker skrev:

 

Inga er som et speil av unge kvinner i dagens vestlige samfunn. Her har Gjedde faktisk rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, judith52 skrev:

Inga er som et speil av unge kvinner i dagens vestlige samfunn. Her har Gjedde faktisk rett.

Jeg er kvinne og uenig med den dumme debattanten der, hun lever jo ikke i virkeligheten ?

Blir flau.

Anonymkode: bb2ce...e4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og uenig med den dumme debattanten der, hun lever jo ikke i virkeligheten ?

Blir flau.

Da er vi to, har aldri hatt sansen for ho, men det har i de siste årene kommet blitt klart akkurat hvor virkelighetsfjern ho er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, judith52 skrev:

Da er vi to, har aldri hatt sansen for ho, men det har i de siste årene kommet blitt klart akkurat hvor virkelighetsfjern ho er.

Mange kvinner i Oslo som tenker slik som hun der, det er ganske tydelig.

Anonymkode: bb2ce...e4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner i Oslo som tenker slik som hun der, det er ganske tydelig.

Hvorfor har det blitt sånn? Er det skolen, media?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 1.17, Lothlorien- skrev:

Fordi mange kvinner er mer emosjonelle enn menn - ser en tilsynelatende fattig familie, "stakkars" enslige mindreårige "asylsøkere" etc., og tenker med en gang at "oi, her kan JEG utgjøre en forskjell, jeg kan hjelpe disse, at noen blir voldtatt og drept vedrører ikke meg og dette! Jeg vil se snill ut på insta/facebook og twitter!"

Menn er mer rasjonelle, logiske, og mange menn ser hvor katastrofal denne masseinnvandringen fra ikke-vestlige land er for oss.

Du har helt dønn rett :) Det er akkurat slik, fantastisk beskrevet fra deg i noen korte presise setninger. Dette er veldig følelsestyrt, og det er nok det for mange menn også. Men logisk er det jo helt på trynet, for skal man gjøre dette ovenfor alle  de 100 millioner av mennesker som lever i nød verden rundt ville man gått til grunne. Men noen 100.000 er jo et passende avlat som man kan investere i ? Men konsekvensene på sikt med enorme utgifter og sosiale bindinger som ikke fungerer, men håper på at man skal kunne endre på? Er ikke dette samme mekanisme som mange kvinner har ovenfor menn? De tror de kan endre de, men det skjer aldri :) Politikk styrt av følelser ender bare i enorme problemer. Vi har alt for mange slike politikere i Norge og hele vesten i moderne tid. Like ille om bare kynisme skal styre dette, en balansert politikk som tar hensyn til begge deler er jo det beste, men det skjer aldri. Man går i den ene eller den andre grøfta. Frp går i den kalde kyniske grøfta, og sosialistene i den følelse grøfta. Er vel ikke noe parti på Stortinget idag som klarer å balansere imellom grøftene, tragisk i seg selv. Norge er det det landet som har tatt i mot flest immigranter i verden, og bør ikke ha noe dårlig samvittighet. Men det har faktisk endret store deler av samfunnet vårt på en måte som ikke bare er positiv, her ligger det kimer til mange konflikter etnisk, religiøst og økonomisk i fremtiden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, judith52 skrev:

Hvorfor har det blitt sånn? Er det skolen, media?? 

Vel, kanskje en faktor av begge deler.

 

 

Anonymkode: bb2ce...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/17/2018 at 2:00 PM, AnonymBruker said:

80% av kvinner veit hvem eksen til Tone Damli er . Mindre enn 20% veit hva handlingsregelen er. Norske kvinner er (desverre) ikke spesielt opplyste om politikk, sammenhenger osv. Paradise hotel er viktigere enn nyheter.  De har mye empati derimot. De syntes synd paa folk og vil hjelpe og da faar det bare bli som det blir. Naar velferden kollapser av egen tyngde kommer de ikke til aa innse hvorfor. men klage vil de....

Anonymkode: 6b10b...9ba

Mao - kvinner er dumme og ikke vet sitt beste. Fantastisk holdning til 50 % av nordmenn. Ditt innlegg vil definitivt overbevise damene her på KG.

Anonymkode: bd04e...d28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Antiviruset skrev:

Du har helt dønn rett :) Det er akkurat slik, fantastisk beskrevet fra deg i noen korte presise setninger. Dette er veldig følelsestyrt, og det er nok det for mange menn også. Men logisk er det jo helt på trynet, for skal man gjøre dette ovenfor alle  de 100 millioner av mennesker som lever i nød verden rundt ville man gått til grunne. Men noen 100.000 er jo et passende avlat som man kan investere i ? Men konsekvensene på sikt med enorme utgifter og sosiale bindinger som ikke fungerer, men håper på at man skal kunne endre på? Er ikke dette samme mekanisme som mange kvinner har ovenfor menn? De tror de kan endre de, men det skjer aldri :) Politikk styrt av følelser ender bare i enorme problemer. Vi har alt for mange slike politikere i Norge og hele vesten i moderne tid. Like ille om bare kynisme skal styre dette, en balansert politikk som tar hensyn til begge deler er jo det beste, men det skjer aldri. Man går i den ene eller den andre grøfta. Frp går i den kalde kyniske grøfta, og sosialistene i den følelse grøfta. Er vel ikke noe parti på Stortinget idag som klarer å balansere imellom grøftene, tragisk i seg selv. Norge er det det landet som har tatt i mot flest immigranter i verden, og bør ikke ha noe dårlig samvittighet. Men det har faktisk endret store deler av samfunnet vårt på en måte som ikke bare er positiv, her ligger det kimer til mange konflikter etnisk, religiøst og økonomisk i fremtiden. 

Er du kvinne? Hva tror du hadde skjedd dersom kvinner ikke fikk stemme med unntakk av at man oppfylte visse kriterier?

 

Har hørt folk si at kvinner ødelegger sivilisasjoner, har alltid tenkt at det høres drøyt ut, men nå ser jeg at de som flest ønsker masseinnvandring virker å være kvinner dessverre... Så jeg vet ikke..

Anonymkode: bb2ce...e4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 1.10, AnonymBruker skrev:

Det er nesten aldri menn som ønsker høy innvandring, nesten alltid kvinner. På forumet leser man ofte om kvinner som ikke vil være i lag med menn som stemmer FrP, sannsynligvis fordi de så sterkt ønsker høy innvandring. I demonstrasjoner for økt innvandring er det stort sett kvinner.

Hvorfor er det kvinnene som ønsker dette og ikke mennene? De er som regel mest representert i motstand mot det. Fordi de ser at innvandringen reduserer andelen som får et arbeid (øker sysselsettingen), ingen innvandring øker lønninger, reduserer priser på hus, øker fertilitetsraten, gjør landet mer fredfullt osv.

 

Anonymkode: 9605c...8ca

Helt enkelt; fordi kvinner ubevisst legger følelser til grunn, i stedet for å forholde seg til kun fakta. (Hilsen kvinne) 

Anonymkode: 381a6...a65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...