Gå til innhold

Hvordan ta kontakt med en gutt man liker, som ikke vet hvem du er?


Marie2

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg hadde blitt så glad om noen vil komme med noen tips og råd til meg! 😃

 

Jeg er blitt betatt av en fyr via vår felles innteresse for håndball, men jeg tror ikke han har lagt merke til meg siden jeg kjenner han jo ikke. Vet heller ikke hvordan han er som person eller om vi kunne passet sammen.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med han. Jeg la han til på Snapchat for cirka ett år siden, og da var det jo han som snapet meg først, men vet ikke om det er noe han gjør med alle nye snap-venner. Vi har heller ikke snapet noe særlig etter der. 

Jeg har veldig lite erfaring med gutter, har ikke så veldig god selvtillit, og er redd for å bli avvist. Jeg er litt sjenert, så tør ikke å bare begynne å snakke med han. Enda vanskeligere er det med tanke på at han bor i Tyskland for tiden, men jeg vet at han er hjemme i Norge nå i sommer. I tillegg har han spilt på lag med tremenningen min, men jeg har ikke kontakt med tremenningen.  

Det jeg har tenkt på er at jeg kan skrive til han på Facebook, men er redd for å bare bli oversett eller sett på som en gæren fangirl, og ikke vet jeg hva jeg skulle skrevet heller.

Første gang jeg la merke til han var vel for cirka ett til to år siden. Jeg synes han var utrolig kjekk, og som sagt vet jeg at vi har en felles interesse. 

Han er også litt eldre enn meg, så jeg er litt redd for at vi er forskjellige steder i livet. Jeg har opplevd en del i livet som har gitt meg erfaringer som ikke mange andre på min alder har, derfor vil jeg si at jeg kan passe sammen med en eldre gutt, men jeg vet ikke. Jeg er 16 år og han 20, snart 21. Lurer på om han kanskje tenker at jeg er for ung?

Uansett lurer jeg på om noen har noen råd til hvordan jeg kan få kontakt med han, hvordan jeg kan få han til å legge merke til meg og bli litt interessert? Jeg har aldri tatt kontakt med en gutt jeg liker før, og har innsett at jeg må handle for å oppnå noe, men jeg er så redd for at han ikke skal like meg, synes det er rart om jeg tar kontakt, at han ikke vil ha kontakt med meg eller liknende.

Det jeg synes virker tryggest er kanskje å ta kontakt på Facebook eller på direktemelding på Instagram, men da vet jeg ikke hva jeg skal skrive, i tillegg til at jeg er redd for at han ikke ønsker kontakt, også er jeg redd for at det blir flaut når jeg ser han igjen. 

Kan jo hende vi er helt forskjellige som personer og absolutt ikke har noe felles utenom idretten, men samtidig kan jeg kanskje ikke tenke sånn for da får man jo aldri noen nye bekjentskaper? Om jeg tar kontakt med han på fb vil jeg heller ikke virke desperat eller som en fan. Håper noen kan komme med noen råd😊

Endret av Marie2
Redigering grunnet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du skriver til han og sier at du liker han, og spør om han vil treffe deg - ta en is i parken eller nede på brygga, foreslå noe konkret og enkelt. 

Anonymkode: 281f2...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...