Gå til innhold

?Noen som har prøvd Livia - The Off Switch for Menstrual Pain????


JaneDoe1

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt heftige mensensmerter i en del år nå, og har prøvd alt ifra blanding av ibux og Paracet til forskjellige type Naproxen, andre smertestillende og til og med p-piller. Disse smertene har kun blitt verre de siste årene og nå gruer jeg meg bare til hver eneste syklus fordi jeg kommer meg ikke unna tårer, smerte-svetting, uhjelpsomme varmeflasker og hylgråting.               

HJELP.

Jeg kom bort til en greie som heter Livia og er utrolig nyskjerrig om den er faktisk verdt 1'220,-

Den skal visst sende ut elektriske signaler til hjerner som da blokkerer smerte-signalene. Det skal teoretisk funke bra men jeg har hørt at det er veldig "hit or miss" for kvinner. 

 

Noen som har noe innspill på Livia????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men gå til gynekolog! Be om Zoely, de reddet meg. Kan nevnes jeg ikke ble bedre etter fødsel/fått barn, så nå hopper jeg bevisst over mensuka hver mnd. Nytt liv for å si det sånn!✌️

Anonymkode: 55f41...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/16/2018 at 9:08 PM, AnonymBruker said:

Nei, men gå til gynekolog! Be om Zoely, de reddet meg. Kan nevnes jeg ikke ble bedre etter fødsel/fått barn, så nå hopper jeg bevisst over mensuka hver mnd. Nytt liv for å si det sånn!✌️

Anonymkode: 55f41...756

Tusen takk!! Skal undersøke det 100% 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...