englefjes Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #161 Del Skrevet 4. juni 2005 Måtte innom min egen dagbok også, selv om jeg syns det er mer spennende hos dere andre. Sitter stort sett og leser til eksamen etter jobb om dagen. Er litt lite effektiv da. Koser meg og tenker "dette var spennende", "nå har jeg vært flink" osv, helt til jeg finner ut at jeg har lest bare 5 sider den siste timen... seroxata: Jeg kommer innom igjen, og kommer i alle fall mye sterkere tilbake etter eksamen! pusla: Det var så koselig for meg å snakke også. Har det skjedd noe spennende denne uka? Hvem møter dere i morra? Valhalla: Nå vet jeg jo at det gikk kjempebra på mandag. Så tøff og smart du var som gambla! Jeg bare krysser fingre for din siste eksamen nå. Så har du sommerferie.... tenk!! maisen: Jeg har tenkt sånn på det treffet i dag. Det passer bare så utrolig dårlig med eksamen, for hvis jeg drar til byen går det masse tid til alt rundt også liksom, komme seg til og fra osv... så jeg bestemte meg i går kveld for at denne dagen MÅ brukes til lesing. Gleder meg i alle fall til å høre hvordan det var der. dark angel: Du har jo produsert noen kg-sider siden sist jeg leste ordentlig her inne da... Kafka: Er veldig glad for hver gang du er innom kg. Skjønner jo at ting skjer på utsiden også. Bustetroll: (trenger vel ikke si noe mer...? Du vet akkurat hvor mye jeg bryr meg, og savner deg, men vi snakkes snart igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #162 Del Skrevet 4. juni 2005 Alwa: Æsj, nå klarte jeg ikke å få til de krøllstrekene, brukte 5 min på å prøve meg fram... har jo klart det før... Æsj. Men "hei!" i alle fall! Slit deg nå ikke ut på det Jeg skjønner hvem du sikter til uten også Tusen takk for koselig innlegg i dagboka mi. Setter stor pris på det :-) Også håper jeg du får en fortsatt fin helg, og lykke til så mye på eksamen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2005 #163 Del Skrevet 4. juni 2005 Lesehelg eller skjer det noe annet i helgen? :-D Kose deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 5. juni 2005 #164 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei Som du sikkert har sett i dagboka mi, så ble treffet en suksess Så du får nok bli med neste gang,ja. Håper du har fått lest mye og at eksamen går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 5. juni 2005 #165 Del Skrevet 5. juni 2005 Vennen Jeg har SÅ dårlig samvittighet at det gjør skikkelig vondt. Jeg savner deg,og jeg føler meg så ekkel og som verdens verste venn fortiden. Men jeg tenker på deg. Masse. Selvom du ikke hører så mye. Vit det. Alltid. Jeg er veldig gla i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #166 Del Skrevet 5. juni 2005 Ha en ypperlig start på uka i morgen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 6. juni 2005 #167 Del Skrevet 6. juni 2005 Heihei bare innom for å ønske god natt jeg:D Må du ikke slite deg helt ut med eksamen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. juni 2005 #168 Del Skrevet 7. juni 2005 Heia Hvordan går det? Ikke lenge igjen nå og jeg er helt sikker på at du klarer det mye bedre enn det verste du tror Må du vente lenge på resultatet, 3 uker, eller får du det straks? Håper alt går fint og at du får lest, si fra om du trenger litt røde ører eller moral preken Var så synd med den musikken, hva skal jeg gjøre med den data min?????? I morgen skal jeg få en til å komme å se på den Skriver et sitat til deg, har litt dilla på Sigrid i dag jeg. Hun var en klok dame, tror jeg Kjærligheten var ikke kommet til hen- ne som en åpenbaring, slik hun hadde drømt om en gang. Det var en oppgave hun skulle løse, og hun slapp alt hun hadde vunnet og vendte seg mot den- engstelig og vedmodig, men viss allike- vel på at det var det beste livet enda hadde budt henne. Sigrid Undset Mange hilsner fra meg og håper det går bra med lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #169 Del Skrevet 9. juni 2005 takk for praten i dag. du er så fantastisk. Lykke til på fredag. Jeg er utrolig glad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #170 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei alle, hei chrizzy og Bustetroll som gjør meg rørt med fine ord, og støtte før eksamen! Jeg kommer sterkere tilbake etter i morgen... Det er hundrevis med sider, og jeg har bare sett på noe. Veksler mellom å gi blaffen, og å løpe hysterisk rundt meg selv. Men sånn er jeg alltid med eksamen. Men jammen er det godt å komme inn her, og glede meg blant annet til å snakke mer med dere når fredagen er overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #171 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg krysser fingrer,tær og kresten som krysses kan. Dette går kjempe fint,det er jeg overbevist om. Du er så flink vennen,jeg er stolt av deg. Stor mega og Hils han andre og,forresten. Jeg tenker på dere begge vetdu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. juni 2005 #172 Del Skrevet 9. juni 2005 Masse, masse lykke til i morgen, håper du får det du føler deg trygg på da, og at det går bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2005 #173 Del Skrevet 9. juni 2005 lykke til med eksamen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 9. juni 2005 #174 Del Skrevet 9. juni 2005 Vet du hva? Nå ser det ut til at det kanskje er flere fra KG som har tenkt seg på festivalen Håper det går bra med lesing og eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 9. juni 2005 #175 Del Skrevet 9. juni 2005 Vet du hva? Nå ser det ut til at det kanskje er flere fra KG som har tenkt seg på festivalen Håper det går bra med lesing og eksamen? Blant annet meg og W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 9. juni 2005 #176 Del Skrevet 9. juni 2005 Yeah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2005 #177 Del Skrevet 10. juni 2005 Tro hvordan det går med deg ?? Tvi tvi tvi tvi :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. juni 2005 #178 Del Skrevet 10. juni 2005 Goooooood heeeelg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #179 Del Skrevet 10. juni 2005 Goooooood heeeelg:D Fra meeeeeeeeeeg ogsååååååååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. juni 2005 #180 Del Skrevet 10. juni 2005 Nå er jeg spent på åssen det gikk i dag, uansett er du sikkert kjempeletta og glad nå . Ha en super helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå