Gå til innhold

...og vi fanger noen timer


englefjes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt en bra dag. Fått jobba litt med noen ting som må gjøres. Ble derfor en lang dag med jobbing med det etter jobb. Kom hjem for et par timer siden og har sett UNO etter det - ble egentlig litt skuffa. Hadde trodd jeg skulle like den filmen mye bedre. Litt høye forventninger kanskje. Skal prøve å legge meg tidlig. Trenger vel egentlig mye mer søvn enn det jeg får. Opp tidlig hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler: Er det noen her som har lyst på deg Englefjes? :ler: Morro!

Ville bare fortelle deg igjen at du er flott :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var en litt dum dag en stund, men jeg har snakka med både bustis :hjerte: , Hixerbear og Lurven, som på hver sine måter har trøsta og skravla, gleda meg, fått meg til å le. (Tusen takk!) Og nå kom jeg på at tidligere i dag så jeg en skjære bade. Det var et fantastisk syn, tror kanskje aldri jeg har sett det før. Den plaska skikkelig rundt og slengte hodet fra side til side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg fikk :hjerte: jo :D :hoppe: Jeg velger å tro at det er kun mitt,og ikke de andres! :tunge1:

:ler:

øl på taket,solbriller,brun pub og regn ja. Det blir så fint. Jeg gleder meg.

Vi kan sitte i en lun park, med bare tær i det grønne gresset og drikke øl mens du spiller gitar og jeg synger. Når det lir mot kvelden kan vi dytte solbrillene opp på hodet slik at ingenting er mellom oss. Så kan vi bare skravle lenge,til en ny dag gryr og vi er tomme for øl.

Hvis det blir kjøling kan vi ta med gitaren og hverandre til en brun pup med snurrende juike boks. Så kan vi spille sær musikk før vi midt på natten tusler en smule sjanglende gjennom gatene for å finne skyss hjem. Man vet aldri hva som kan hende da. Kansje finner jeg en trapp som leder til et nytt sted, eller treffer spennende narchpiel mennesker. Man vet aldri.

Jeg tror jeg kan være relativt morsom i fylla,for jeg finner på så mye rart og er høyt og lavt og overalt- til en og samme tid.

Så lenge jeg ikke krangler da. Men jeg skal aldeles ikke krangle med deg!

Jeg vil også se en skjære bade. Sikkert vakkert å se de sorte vingene glinse,og dråper som drypper når han skal riste seg tørr. Jeg tror aldri jeg har sett det.

Håper du sover skikkelig super kjempe søtt,men ikke så søtt at du får hull i tennene da!

Ønsker deg en riktig god dag på jobb i morgen,så prats vi forhåpentligvis :)

:kyss::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for nydelig hilsen, min venn! :hjerte: er kun til deg. Jeg må lese innlegget om og om igjen. Det skal bli så fint. Og på puben må det være både biljard og dart, og kanskje noen gamle sjømenn som vi kan spille mot. Jeg er ikke kjempegod i biljard. Må øve meg, men det gjør ingen ting om jeg taper. Jeg er litt bedre på å kaste piler. Treffer bra i fylla. Jeg er også litt morsom når jeg er full tror jeg. Jeg flommer over av kjærlighet til folk da. Kan fortelle om det senere. Vi snakkes igjen snart. Du kan bruke dagboka mi så mye du vil. Eller ta kontakt på andre måter. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg som bare skulle innom å ønske god helg og god natt, men etter diktinga til Lurven blir det trasigere enn antatt å gjør noe med denne sovinga tror jeg :sjokk:

God helg :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at Bustis :hjerte: er her igjen. Ellers hadde det nok blitt enda mindre kg-tid på meg. Ikke at det ikke er mange andre hyggelige folk å følge med på, da... :klem: til alle sammen! Har vært på jobb sent og skal det igjen om noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovna litt sittende på sofaen til en fin film ("Smoke" - sovna IKKE fordi jeg syns den var dårlig, men har sovet så lite i natt) på dvd etter jobb og drømte så rart.

Først drømte jeg at jeg satt på jobben jeg har vært på i dag, ved et bord med to jeg jobba med, og at jeg tok av meg skoene og la beina på en stol. Det er aldeles ikke noe jeg pleier å gjøre. De andre var stille først. Så sa den ene "det der har vi slutta med" eller noe sånn - det var liksom en ny regel. Og jeg ble kjempeflau. Det er liksom noe av det verste jeg kan tenke meg...

Etterpå drømte jeg at jeg var der jeg er noen ganger og møtte alle folka jeg savner der - ble i veldig godt humør, fikk gitt en klem til flere som jeg gleder meg til å se igjen. Det var så virkelig at når det banka på døra vår, tenkte jeg "å nei, jeg må bare få snakka ferdig med disse folka her først!"

Ellers har det vært en fin jobbhelg. Ble sittende sent på internett etter kveldsvakt i går. Tror jeg må legge meg veldig tidlig. Full jobbuke uken som kommer også. Mange dager i strekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei vennen :klem:

du er så flin,og jobber så hardt. Ikke slit deg helt ut da.

Sove godt og drøm søtt snuppelupp :kyss:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte deg akkurat i pull panikk,men går fint nå! Skal tusle avgårde å treffe henne nå,og jeg finner sikkert noe å si!

Håper alt er bra med deg vennen :klem:

:kyss:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette ligner mer på en ukesbok... men bra det er noen som holder liv i den likevel. Har fri for første dag på lenge. Har hatt problemer med hals / stemme hele uka, og driver og diskuterer med meg selv om jeg skal dra ut i kveld eller ikke. Er overbevist om at det hadde vært artig, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...