Gå til innhold

...og vi fanger noen timer


englefjes

Anbefalte innlegg

8.mars ble feiret på jobben. :o Den eneste mannen hadde kjøpt blomster og kake til jentene. Har aldri feiret kvinnedagen før, jeg - men koselig med en anledning å feire.

Trøtt og sliten. Tar en tidlig kveld.

Handla både sko og klær på vei hjem fra jobb. Har litt dårlig samvittighet, for vi har ikke SÅ mye penger denne mnd, men det har vi aldri så jeg må bare handle litt når jeg først har ånden over meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei englefjes. Takk for hilsen i boka mi, du tar ikke opp plass. Kjempekoselig at du stikker innom.

Kjenner til det der med lite penger og dårlig samvittighet, men noen ganger må man bare :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, kjære bustetroll og ~Alwa~ og meja, for at dere har skrevet hilsener til meg mens jeg har vært borte fra kg. Har hatt lange dager med jobbing denne uka. Nå er det bare 4 dager igjen, og så er det påskeferie. Det har ikke skjedd så mye spennende i mitt liv, så jeg tror heller jeg skal lese om hva dere andre har gjort siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke skrive så mye i dag heller. Syns ikke det skjer noe spennende. Og på toppen av alt så jeg en gammel bekjent på tv (han var forelska i meg for kanskje 6 år siden, er nå gift og allting) - og følte meg plutselig kjempegammel og trist / kjedelig. Jeg må sove litt, spare opp litt krefter og finne på noe skikkelig tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig var det side 3 her... Med god hjelp fra mange andre da.

Jeg hadde noen vintersko som jeg tåkka rundt på jobb med, men så var de litt ødelagte, så da kjøpte jeg meg noen knallgrønne joggesko i forrige uke, for det så ut som våren var på vei... men nå har det lava ned i hele dag (og flere dager).

Fikk snakka litt med ei venninne om denne panikken for å bli gammel og kjedelig. Hun mente jeg hadde et veldig innholdsrikt liv for noen år siden, og at det ikke er rart om jeg får litt panikk av å bare jobbe og ikke ha samme friheten til å finne på ting, være spontan osv. Så jeg er ikke fullt så panisk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man er ikke gammel så lenge man tør la seg selv føle seg ung. Det viktigste er vel kansje at du lar deg selv gjøre ting du liker og trives med innimellom,selv om du kansje ikke har muligheten til å gjøre det hele tiden.

Håper dagen i dag har vært god!

:kyss: på kinnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

hei:)

så ikke at du hadde dagbok før nå jeg.

hyggelig å snakke med deg her om dagen.

ser ut for at vi deler interessen for film hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeferie! Typisk meg, da, at jeg ikke er helt i form. Er alltid syk i ferier, aldri ellers. :-? Er ikke så verst i formen akkurat nå, men kjentes veldig ut som feber tidligere i dag, og da en kollega skulle gi meg an klem og si god påske ble han nesten stekt og sa "du har garantert feber!" Bestemte meg for ikke å bli med kjæresten min ut for å drikke øl med en kamerat. Blir hjemme og ser idol i stedet. Er litt slapp men ellers bra, så kanskje jeg klarer å slippe å bli liggende i ferien.

Tusen takk for hyggelige hilsener. Skal oppdatere meg litt på kg i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

:trøste: Uff, ikke noe særlig å bli syk, også kjipt når det er ferie! Jeg ble ofte det da jeg var student. Kom hjem til mamma, så ble jeg liggende. Ønsker deg god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Takk for praten før helga! Måtte stikke innom her da, vet du. Håper du ikke har blitt skikkelig syk, men at du får nyte feriedagene dine!!

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om frykt for å bli "gammel og kjedelig". Det skjer jo ikke like mye spennende når man er i jobb og har et mer etablert liv med regninger og sånt. Jeg for min del forsøker å gjøre små ting jeg liker og å nyte dagene så godt jeg kan, selvom jeg kanskje ikke gjør så mye spennende hele tida. Jeg tror ikke det å være voksen trenger å være kjedelig, jeg håper iallefall ikke det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en rolig dag i dag. Har ikke blitt mer syk da, heldigvis. Men har tilbrakt noen timer på kg, og på msn med bustetroll. :hjerte: En koselig dag. Skal se Espen Ekbo på tv2-nøttene, og mer planer har jeg egentlig ikke for dagen. Jo, vasker litt klær da. Må prøve å komme til bunns i dunken nå som det er ferie og greier. Reiser kanskje og besøker familien i morra. Har ikke bestemt meg helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...