Gå til innhold

Finnes det ikke menn over 35 UTEN mage og MED hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne på 45 år her som er blitt singel. Tar vare på min egen kropp ved å holde formene ved like kan man si.

Men her er jo bare menn med mager eller flintskallete. Det kan de jo selvsagt ikke noe for da, men alle har jo mager?

Har flere som er interesserte som ikke har mager, men da er de under 35 og for unge i mine øyne. Finnes det ikke eldre menn som tar vare på kroppen sin? Ser svært sjeldent menn uten mage som står ut fra kroppen.

Satte eg og observerte engang utfor en butikk. ALLE menn hadde mage, ingen over ca 30 hadde flat og fin mage. Kun disse ungguttene. Skal det være så vanskelig å finne en uten denne ballongmagen. Det er særs uattraktivt!

Anonymkode: b26b6...b74

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min man er førti og med mage, skalla og. Skulle ønske han tok litt bedre vare på seg selv og trente ølmagen ned.

Anonymkode: 45127...faf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes. Var det noe mer?

Anonymkode: affe2...7ea

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke det å ha hår noe med å "ta vare på kroppen" eller ikke... Eller mener du at damer over 35 med hengepupper ikke har tatt vare på kroppen de heller da og at man ikke burde bli sammen med de?

Anonymkode: 8a65d...c5d

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke det å ha hår noe med å "ta vare på kroppen" eller ikke... Eller mener du at damer over 35 med hengepupper ikke har tatt vare på kroppen de heller da og at man ikke burde bli sammen med de?

Anonymkode: 8a65d...c5d

Stor mage kan da unngås. Hengepupper er noe annet.

Anonymkode: 45127...faf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 45 år her som er blitt singel. Tar vare på min egen kropp ved å holde formene ved like kan man si.

Men her er jo bare menn med mager eller flintskallete. Det kan de jo selvsagt ikke noe for da, men alle har jo mager?

Har flere som er interesserte som ikke har mager, men da er de under 35 og for unge i mine øyne. Finnes det ikke eldre menn som tar vare på kroppen sin? Ser svært sjeldent menn uten mage som står ut fra kroppen.

Satte eg og observerte engang utfor en butikk. ALLE menn hadde mage, ingen over ca 30 hadde flat og fin mage. Kun disse ungguttene. Skal det være så vanskelig å finne en uten denne ballongmagen. Det er særs uattraktivt!

Anonymkode: b26b6...b74

Synes jeg ser sånne menn du skriver om daglig jeg..  Såkalt flotte, høye, mørke og kjekke menn. 

Personlig er det ikke min type menn, holder meg i god form selv, men elsker menn med mage og håret spiller ingen rolle :) Da slipper vi å konkurrere om de samme i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som et sjarmtroll, TS 🙄

Anonymkode: be91d...7bf

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Stor mage kan da unngås. Hengepupper er noe annet.

Anonymkode: 45127...faf

Feite damer kan unngps. Skallethetr er noe annet.

Eller skal vi kanskje holde oss til genetisk hårtap mot genetiske hengepupper eller skal vi holde oss til livsstilvalg av typen stor mage mot feite damer? Fordi å være feit som kvinne er noe som kan unngås på lik linje med å være feit mann.

Men ser jo din mangel på kunnskap hvis du sammenligner genetikk med valg og mener det er det samme.

Anonymkode: 8a65d...c5d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 45 år her som er blitt singel. Tar vare på min egen kropp ved å holde formene ved like kan man si.

Men her er jo bare menn med mager eller flintskallete. Det kan de jo selvsagt ikke noe for da, men alle har jo mager?

Har flere som er interesserte som ikke har mager, men da er de under 35 og for unge i mine øyne. Finnes det ikke eldre menn som tar vare på kroppen sin? Ser svært sjeldent menn uten mage som står ut fra kroppen.

Satte eg og observerte engang utfor en butikk. ALLE menn hadde mage, ingen over ca 30 hadde flat og fin mage. Kun disse ungguttene. Skal det være så vanskelig å finne en uten denne ballongmagen. Det er særs uattraktivt!

Anonymkode: b26b6...b74

Jeg finnes, men det hjelper ikke deg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg har masse sunt hår og en flat mage, men jeg har nok ikke lyst til å treffe deg. :tommelopp:

 

2 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg finnes, men det hjelper ikke deg. 

Fordi jeg ikke tenner på store mager og skallete menn? Dessverre så kan jeg ikke noe for det selv. For med så mange så har det, så har jeg et problem . Dessuten så kan jo ikke menn noe for at de er skallet, som damer med hengepupper ikke kan noe for det. Men saken er at skallete menn tenner meg ikke, heller ikke svære mager. og svære mager kan unngås

Anonymkode: b26b6...b74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Fordi jeg ikke tenner på store mager og skallete menn? Dessverre så kan jeg ikke noe for det selv. For med så mange så har det, så har jeg et problem . Dessuten så kan jo ikke menn noe for at de er skallet, som damer med hengepupper ikke kan noe for det. Men saken er at skallete menn tenner meg ikke, heller ikke svære mager. og svære mager kan unngås

Anonymkode: b26b6...b74

Jeg er helt for at man har utseendemessige preferanser, at man kjenner egne preferanser og at man følger dem. Jeg gjør det selv, og jeg er helt åpen om mine preferanser. Jeg tror at dersom flere faktisk tok egne utseendepreferanser mer på alvor og fant seg noen som passer med dem, ville vi sett flere lykkelig forhold. Dog er det måten åpningsinnlegget fremstår på som gjør at jeg blir skeptisk, grunnet at det er veldig negativt rettet og generaliserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda de finnes, jeg har en av dem 😉 Er enig i at det er mange ballongmager der ute, fyren kan være normaltvektig ellers men attraktivt er det ikke. Så er det jo vel så mange pløsete damer med bilringer og hud som sagger, så det går vel begge veier...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Jeg er helt for at man har utseendemessige preferanser, at man kjenner egne preferanser og at man følger dem. Jeg gjør det selv, og jeg er helt åpen om mine preferanser. Jeg tror at dersom flere faktisk tok egne utseendepreferanser mer på alvor og fant seg noen som passer med dem, ville vi sett flere lykkelig forhold. Dog er det måten åpningsinnlegget fremstår på som gjør at jeg blir skeptisk, grunnet at det er veldig negativt rettet og generaliserende.

Generaliserende ja, men også fakta. Iallefall her jeg bor

Anonymkode: b26b6...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ~white lady~ skrev:

Joda de finnes, jeg har en av dem 😉 Er enig i at det er mange ballongmager der ute, fyren kan være normaltvektig ellers men attraktivt er det ikke. Så er det jo vel så mange pløsete damer med bilringer og hud som sagger, så det går vel begge veier...

Ja det er mange damer også som er det, men nå var jo denne tråden rettet mot menn og disse magene da. Oppfordringer er vel at menn må ta bedre vare på seg selv for å bli mer attraktive. Jeg klarer bare ikke disse ballongmaegen uansett hvor hyggelig  mannen er. Sorry men det er avtennende med manboobs og ballongmage å menn

Anonymkode: b26b6...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg treffer ofte slike menn, både i og utenfor datingsammrngeng. 

De finnes da virkelig overalt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generaliserende ja, men også fakta. Iallefall her jeg bor

Anonymkode: b26b6...b74

Du får flytte, da vet du. Synes du har en veldig rar og nedlatende måte å argumentere på. Hvordan høres det ut for deg hvis jeg sier at her jeg bor er alle damer stygge. På ingen måte sånn jeg liker dem. Kan de ikke bare skjerpe seg, så jeg kan få meg noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 45 år her som er blitt singel. Tar vare på min egen kropp ved å holde formene ved like kan man si.

Men her er jo bare menn med mager eller flintskallete. Det kan de jo selvsagt ikke noe for da, men alle har jo mager?

Har flere som er interesserte som ikke har mager, men da er de under 35 og for unge i mine øyne. Finnes det ikke eldre menn som tar vare på kroppen sin? Ser svært sjeldent menn uten mage som står ut fra kroppen.

Satte eg og observerte engang utfor en butikk. ALLE menn hadde mage, ingen over ca 30 hadde flat og fin mage. Kun disse ungguttene. Skal det være så vanskelig å finne en uten denne ballongmagen. Det er særs uattraktivt!

Anonymkode: b26b6...b74

Du kan ikke få både i pose å sekk. Har hår som ikke er grått. Har hår over hele kroppen fordi jeg er mann. Men jeg har mage. Men du som er litt oppe i åra har vel litt andre verdier enn en 19 åring som følger rosabloggere? Sa jeg som er på KG😂😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg er helt for at man har utseendemessige preferanser, at man kjenner egne preferanser og at man følger dem. Jeg gjør det selv, og jeg er helt åpen om mine preferanser. Jeg tror at dersom flere faktisk tok egne utseendepreferanser mer på alvor og fant seg noen som passer med dem, ville vi sett flere lykkelig forhold. Dog er det måten åpningsinnlegget fremstår på som gjør at jeg blir skeptisk, grunnet at det er veldig negativt rettet og generaliserende.

Håper dette var ironi. Lykken avhenger vel mer av matchende personlighet enn et krav til et utseende som går mot grava uansett hvor mye man forsøker å hindre det.

 

Anonymkode: 2d041...768

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...