Gå til innhold

Jeg så FO lete etter tyv på Gardermoen 😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til alle dere som mener FO ikke finnes eller er ekte, bare en rolle i tvserien Oslo lufthavn,jeg så ham selv mens jeg var på taxfree og handlet, han er kjempekjekk,  så da vet dere det 😁

Anonymkode: 412b1...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekk er han ikke, men  det er en viktig jobb. Så de i action i desember. Må være utrolig tilfredsstillende å ta slike folk😋

Anonymkode: b96bf...e2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

French Open?

Tidligere landslagskeeper og fotballekspert Frode Olsen?

Anonymkode: 88f39...240

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FO er bare kallenavn eller forkortelse for navnet hans, det blir holdt hemmelig av tvserien. 

Anonymkode: 412b1...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm hæ? Selvfølgelig er han ekte. Og det skal sies at samtlige av de amøbene som jobber der tror de er politi. Det er faktisk flaut.

Anonymkode: 1539a...09d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyren er en klovn som skulle ønske han var politi, men som aldri hadde klart å komme til opptak på politihøyskolen engang.

Anonymkode: 7a793...707

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Måtte google han. Hvorfor skulle ikke ha være ekte?

Anonymkode: 23848...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bilde? 😅

Anonymkode: 6dc8e...f2b

 

IMG_6715.jpeg

Anonymkode: 53de4...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi trenger slike som han når til og med profilerte politikere ikke klarer å holde fingrene av fatet.

 

Jeg hater slike smykkebord de ofte har på flyplassene ( og faktisk i andre butikker). Jeg vil gjerne se og kjøpe, MEN jeg føler meg som en tyv når det ligger sånn usikret.

Anonymkode: 615f1...1fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarte å finne ut ka FO virkelig heter, skjønner han valgte de bokstavene framfor navnet 😅

Anonymkode: 53de4...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som klager over at han skulle ønske han var politi? Mener dere at politiet burde rykket ut til Gardemoen for at noen har stjålet en mascara på tax free, følge etter dem og pågripe dem? Og gjøre den jobben han gjør. Vil si det ville vært utrolig dårlig bruk av ressurser 🙃 

Anonymkode: 9a906...7be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne vektere liker i alle fall å bruke "makten" deres for å føle seg viktigere enn alle andre. De kan jo selvfølgelig anklage Gud og hvermann for å være kjeltringer, uten fnugg av beviser. Bare fordi de ønsker muligheten til å herse med folk, og kreve å få ransake hvem de vil. 

Anonymkode: 1af47...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han etterlater ikke noe godt førsteinntrykk hvertfall, framstår som maktsyk og arrogant

Anonymkode: 53de4...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...