Gå til innhold
AnonymBruker

Destogestrel Orifarm - Sammenheng med depresjon og heftige blødninger??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!!

Jeg har gått på disse minipillene i over et halvt år nå grunnet til mine utrolig sterke mensensmerter, legen sa at Desogestrel Orifarm er bra for kramper siden man ikke får blødninger så lenge man tar dem regelmessig. Jeg har tatt dem regelmessig i over et halvt år men har  fra starten av fått maassse blødninger minst en ila. av en eller to uker som naturligvis har ført til kramper. Så ille som det er så har jeg også merket er at jeg har ofte sterke humørsvigninger og partneren min har merket at jeg har blitt veldig negativ i det siste og dessverre så har det påvirket veldig forholdet vårt. 

Så det jeg lurer på da er om noen har noe innspill eller lignende opplevelser med (så stor) psykisk og fysisk påvirkning av disse pillene?

Er litt desperat etter et halvt år.

Anonymkode: ab4d7...0b9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duff

Hvis ikke du får den virkningen du er ute etter bør du se etter andre alternativ. Jeg kan ikke bruke deso, jeg får også blødninger av de. Jeg bruker cerazette som har samme virkestoff som deso (deso er «kopi» av cerazette) og på de har jeg null blødninger og null smerter. Kanskje du skal bytte til cerazette først og se hvordan det er        

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 hour ago, Duff said:

Hvis ikke du får den virkningen du er ute etter bør du se etter andre alternativ. Jeg kan ikke bruke deso, jeg får også blødninger av de. Jeg bruker cerazette som har samme virkestoff som deso (deso er «kopi» av cerazette) og på de har jeg null blødninger og null smerter. Kanskje du skal bytte til cerazette først og se hvordan det er        

Har absolutt planer om å bytte så fort som mulig, bare lurte på om noen har hatt samme psykisk opplevelse med de spesifike pillene :) 

Anonymkode: ab4d7...0b9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Duff
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har absolutt planer om å bytte så fort som mulig, bare lurte på om noen har hatt samme psykisk opplevelse med de spesifike pillene :) 

Anonymkode: ab4d7...0b9

 Nei ikke på de men på trionetta fikk jeg psykiske bivirkninger. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her