Gå til innhold

Jeg røyker i blant. Mannen min klikker i vinkel!


Ciccy

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er villig til å risikere å miste verdens beste mann for å kunne dra helseskadelig illeluktende røyk ned i lungene? Viser virkelig hvor mye du elsker mannen din ja...

Anonymkode: 18148...ae5

Hva med mannen da? Hvor stor er kjærligheten hvis man truer med skilsmisse pga noen sigaretter?  Å ha en SÅ rigid mann er jo en mye større dumpegrunn.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Hva med mannen da? Hvor stor er kjærligheten hvis man truer med skilsmisse pga noen sigaretter?  Å ha en SÅ rigid mann er jo en mye større dumpegrunn.  

Står det noe om skilsmisse? 

Anonymkode: eae47...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Står det noe om skilsmisse? 

Anonymkode: eae47...1f2

Mannen sier at hun ødelegger ekteskapet  ja.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Særing 

Anonymkode: e2d80...684

Nei, det er virkelig ikke sært. Røyking er en dealbreaker. Røyking er for mindre intelligente mennesker. 

Anonymkode: 47c5f...574

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Det stemmer jo ikke. 

Jo, det stemmer faktisk. De fysiske "abstinensene" er så små at man ikke merker noe til det.

De som lider av røykesug lider av det fordi at de har lyst på røyken. Så kjenner man fysisk ubehag så er det pga dette.

Spør enhver røyker som har kuttet røyken på dagen og ikke har kjent på lysten etter røyk i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking er ekstremt usexy. Altså tenk å ha sex med et askebeger... Tenk en røyker med gule tenner suger staken din æsj 🤢🤢🤢

Anonymkode: d444b...c36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
7 timer siden, Ciccy skrev:

Jeg har røyka sigaretter litt av og på siden jeg var 14. Dvs røykt i helger, røykt 2 år sammenhengende da jeg var 18-20, røykt på fester, en sjelden gang iblant... Nå er jeg 46år og anser meg som voksen. Jeg liker å ta en røyk fremdeles, men mannen min blir pisse sur!

Når jeg røyker hjemme går jeg ut og passer på at ingen ser meg. Jeg ønsker ikke at barna skal vite det. Etterpå går jeg inn, pusser tenner vasker ansikt, tar på parfyme... men mannen min lukter det. Når jeg er ute / sammen med venner hender det jeg tar noen festrøyk sammen med dem. Mannen min blir "kjempe-stille-sint", vil ikke snakke med meg, sier jeg ikke respekterer ham og at jeg ødelegger ekteskapet vårt. Det kan vare i dagevis.

Bortsett fra dette har vi det veldig fint. Vi er mye samme type, samarbeider bra, har god økonomi, er gode foreldre... Det er liksom den eneste store konflikten vår. Det er kanskje lett å tenke "Kutt nå ut røykingen, så er problemet løst!" Saken er bare den at jeg har skikkelig lyst på røyk innimellom. Jeg vil heller ikke bli fastrøyker.

Jeg spiser lite sjokolade. Han spiser mye i perioder. Hvis det kan sammenlignes kommer jeg ikke med negative kommentarerer på det. Sjokolade er også usundt og koster unødvendige penger. Jeg tenker at om jeg røyker noen sigaretter er det MEG det går ut over. Spiser han sjokolade er det HAN det går utover. Men at JEG ikke respekterer HAM fordi jeg røyker iblant... Jeg klarer ikke se logikken! Er det meg eller ham som er på ville veier? Hvordan bør jeg takle situasjonen fremover?

Når du har gjort dette siden du var 14 år, synes jeg det er noe han bør finne seg i. Hadde lett fortsatt å unne meg dette. Selv hadde jeg også tatt meg en røyk i ny og ne om det ikke hadde vært for at jeg har en lungesykdom. Alle har et eller annet "svin på skogen", når det ikke er verre enn dette, bør mannen din tåle såpass. Men dropp parfymen etter røyk, det stinker bare mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Når du har gjort dette siden du var 14 år, synes jeg det er noe han bør finne seg i. Hadde lett fortsatt å unne meg dette. Selv hadde jeg også tatt meg en røyk i ny og ne om det ikke hadde vært for at jeg har en lungesykdom. Alle har et eller annet "svin på skogen", når det ikke er verre enn dette, bør mannen din tåle såpass. Men dropp parfymen etter røyk, det stinker bare mer :)

Røyka siden hu var 14 og skjønner ikke at røyken ødelegger luktesansen såpass at hun kan innbille seg at det ikke lukter. Parfyme etter røyk loool. Det stinker av ånden, klærne, håret, fingrene, munnen/leppene... røyking er ut.

Anonymkode: d444b...c36

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Røyka siden hu var 14 og skjønner ikke at røyken ødelegger luktesansen såpass at hun kan innbille seg at det ikke lukter. Parfyme etter røyk loool. Det stinker av ånden, klærne, håret, fingrene, munnen/leppene... røyking er ut.

Anonymkode: d444b...c36

Alle vet at det lukter. Og alle vet at røyking er ut. Mye som lukter og mye som er ut, enda gjør mange mye rart. Og så? Hun skader ingen andre enn seg selv om hun røyker noen få røyk pr uke. Hadde det vært min mann som holdt på sånn, hadde jeg tuppa ham ut på huet og ræva, jeg er voksen nok til å ta selvstendige valg. La folk få ha sine uvaner og vaner i fred når det ikke er verre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svarer som alltid når dette kommer opp: Esigg. Slår alt av tobakk.

Anonymkode: 43029...a4a

E-sigarett er veldig veldig risikabelt. Det har vært mange tilfeller av at batteriet eksploderer, og folk har blitt drept av dem faktisk. 

Inhalerer,mmmmdeilig*BANG!!!!*!....babubabubabu. Som å røyke en stor kinaputt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gent82 skrev:

E-sigarett er veldig veldig risikabelt. Det har vært mange tilfeller av at batteriet eksploderer, og folk har blitt drept av dem faktisk. 

Inhalerer,mmmmdeilig*BANG!!!!*!....babubabubabu. Som å røyke en stor kinaputt.

Wow.... dette er snakk om drittmerker som folk har kjøpt på jallabutikker. Kjøper man dette fra autoriserte forhandlere er dette en annen sak.

Anonymkode: d444b...c36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow.... dette er snakk om drittmerker som folk har kjøpt på jallabutikker. Kjøper man dette fra autoriserte forhandlere er dette en annen sak.

Anonymkode: d444b...c36

Det er det ingen garanti for. 

jeg anbefaler ts plaster istedet for å suge på en bombe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dævendøtte skrev:

Hadde det vært min mann som holdt på sånn, hadde jeg tuppa ham ut på huet og ræva,

Nei, det hadde du ikke. Tøff på nett.

Anonymkode: eae47...1f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok saken er den: Du har lyst, derfor mener du at du bør få lov. 

Han synes tydeligvis du er ekkel når du røyker. Blant annet. 

Jeg har lyst til veldig mange ting, men hvis det plager mannen min veldig vil jeg unngå slike ting i de fleste situasjoner. Satt på spissen, kunne jeg sikkert hatt lyst til å kysse noen andre menn av og til. Men det ville vrenge seg i magen til mannen min hvis jeg gjorde det. Derfor lar jeg være. Hvis magen til mannen din vrenger seg av at du røyker, bør du la være å gjøre det. 

Kan du ikke heller finne en annen «uvane» å  kose deg med i en overgangsfase? For eksempel unne deg en god drink du ellers ikke ville tatt deg råd til når det verste røykesuget tar deg. Eller putte en hundrings på sparebøsse hver gang du motstår fristelsen, så bruker du pengene på noe digg massasje eller noe. Kanskje han til og med kunne spleise med deg i starten, så du får takk fra ham for innsatsen. Hvis han ellers er en gull mann og du er en gull dame, er det jo for galt å ødelegge ekteskapet over en stygg uvane. Lykke til! 

Anonymkode: 8f56b...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Hva med mannen da? Hvor stor er kjærligheten hvis man truer med skilsmisse pga noen sigaretter?  Å ha en SÅ rigid mann er jo en mye større dumpegrunn.  

Så hvis mannen får lyst til å pule TS sin beste venninne så er det greit, for han har jo lyst og da kan man jo ikke nekte han det. Sex er jo ikke usunt engang, slik sigaretter er...

Anonymkode: 18148...ae5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Særing 

Anonymkode: e2d80...684

Nånei, det er faktisk utrolig mange av oss som synes røyking er det dealbreaker.

Skjønner mannen din jeg, TS. Røyking er så ufattelig idiotisk, og vitner om lav intelligens. At du tror du kan skjule røyklukt ved å pusse tenner og «bruke parfyme» sier jo sitt. Det er bare ressurssvake mennesker med mentale utrordringer som røyker når de har små barn i dag. Synes synd på både mann og barn.

Anonymkode: 33df8...e9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nånei, det er faktisk utrolig mange av oss som synes røyking er det dealbreaker.

Skjønner mannen din jeg, TS. Røyking er så ufattelig idiotisk, og vitner om lav intelligens. At du tror du kan skjule røyklukt ved å pusse tenner og «bruke parfyme» sier jo sitt. Det er bare ressurssvake mennesker med mentale utrordringer som røyker når de har små barn i dag. Synes synd på både mann og barn.

Anonymkode: 33df8...e9e

Vil ikke si det vitner om lav intelligens da. Mange i toppen røyker. Og det er flust av idioter som ikke røyker og.

Selvsagt mange synes det er gøy å stemple det fast i diskusjonen men i dag må du eeeenda lenger ut på landet med det argumentet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gent82 skrev:

Vil ikke si det vitner om lav intelligens da. Mange i toppen røyker. Og det er flust av idioter som ikke røyker og.

Selvsagt mange synes det er gøy å stemple det fast i diskusjonen men i dag må du eeeenda lenger ut på landet med det argumentet.

Man trenger ikke være intelligent for å være "i toppen"...

Anonymkode: 18148...ae5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ciccy skrev:

Jeg har røyka sigaretter litt av og på siden jeg var 14. Dvs røykt i helger, røykt 2 år sammenhengende da jeg var 18-20, røykt på fester, en sjelden gang iblant... Nå er jeg 46år og anser meg som voksen. Jeg liker å ta en røyk fremdeles, men mannen min blir pisse sur!

Når jeg røyker hjemme går jeg ut og passer på at ingen ser meg. Jeg ønsker ikke at barna skal vite det. Etterpå går jeg inn, pusser tenner vasker ansikt, tar på parfyme... men mannen min lukter det. Når jeg er ute / sammen med venner hender det jeg tar noen festrøyk sammen med dem. Mannen min blir "kjempe-stille-sint", vil ikke snakke med meg, sier jeg ikke respekterer ham og at jeg ødelegger ekteskapet vårt. Det kan vare i dagevis.

Bortsett fra dette har vi det veldig fint. Vi er mye samme type, samarbeider bra, har god økonomi, er gode foreldre... Det er liksom den eneste store konflikten vår. Det er kanskje lett å tenke "Kutt nå ut røykingen, så er problemet løst!" Saken er bare den at jeg har skikkelig lyst på røyk innimellom. Jeg vil heller ikke bli fastrøyker.

Jeg spiser lite sjokolade. Han spiser mye i perioder. Hvis det kan sammenlignes kommer jeg ikke med negative kommentarerer på det. Sjokolade er også usundt og koster unødvendige penger. Jeg tenker at om jeg røyker noen sigaretter er det MEG det går ut over. Spiser han sjokolade er det HAN det går utover. Men at JEG ikke respekterer HAM fordi jeg røyker iblant... Jeg klarer ikke se logikken! Er det meg eller ham som er på ville veier? Hvordan bør jeg takle situasjonen fremover?

Å ta en røyk så sjeldent som det høres ut for deg er da ingen stor fare.. en foreleser og professor på skolen hadde vært lungespesialist i mange år. Han sa at han hadde hadde like mange pasienter som ikke hadde rørt en sigarett eller dråpe alkohol i hele sitt liv. De kunne også få lungekreft eller andre plager. Er man storrøyker i mange år er det noe annet så klart. 

At han ikke liker det er noe annet. Jeg digger ikke at min mann snuser. Synes det lukter dritt og noen ganger glemmer han ekle snus her og der. Det er hans valg og ikke blir ikke sur for det. 

Kan du ikke bare si det til han da? Du tar en røyk en sjelden gang. Han spiser skjokolade. Stress er faktisk verre enn noe annet! Det er enormt skadelig for kroppen. Hvis en sjokolade, et glass vin, en røyk eller hva det måtte være hjelper så hvorfor ikke? Jeg er liberal og så lenge det ikke blir et onde for noen så er det vel ikke så farlig når det er snakk om moderate mengder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke være intelligent for å være "i toppen"...

Anonymkode: 18148...ae5

Obama røyker. Usas president i 8 år. Frank Aarebrot..Siv Jensen..Kong Harald. Winston Churchill var storforbruker av sigarer. Just sayin.

Men ok, da betyr argumentet ditt ikke en dritt da. Egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...