AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Del Skrevet 12. juni 2018 Kan jeg levere synsattest når som helst til statens vegvesen før jeg bestiller oppkjøring? Sendes den elektronisk fra optikeren? Anonymkode: c7b70...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Del Skrevet 12. juni 2018 Du må levere den til statens vegvesen før du bestiller oppkjøring. Tror ikke det skjer elektronisk. Jeg måtte dra ned ditt for å levere den. Anonymkode: 687d3...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orbis Skrevet 14. juni 2018 #3 Del Skrevet 14. juni 2018 Jeg leverte synsattesten til sensor samme dag som oppkjøringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 14. juni 2018 #4 Del Skrevet 14. juni 2018 På 12.6.2018 den 10.24, AnonymBruker skrev: Kan jeg levere synsattest når som helst til statens vegvesen før jeg bestiller oppkjøring? Sendes den elektronisk fra optikeren? Anonymkode: c7b70...7bf Du kan levere dokumentasjon på helse når du vil. Du må fysisk fremvise den. De ser på den og registrerer det i systemet. 3 timer siden, Orbis skrev: Jeg leverte synsattesten til sensor samme dag som oppkjøringen Når? Du får ikke bestille førerpøve uten godkjent helse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orbis Skrevet 15. juni 2018 #5 Del Skrevet 15. juni 2018 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå