Gå til innhold

Vanskelig tinder fyr. Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så merkelig. De fleste vil jo møtes fort om de er interesserte. Du får gjøre som en lengre opp sa. Lat som du r opptatt og si det er avlyst når han spør om å møtes og at du kan møte han likevel da :)

Eneste mulighet når han er så vrang 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.6.2018 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Oh emm giiii. For noen møkkasvar😭Herremin, som folk er ute etter å spre eder og galle bare fordi de ikke har lykkes i livet selv. Har ikke noen tips TS, men ønsker deg lykke til! Og ikke gi opp😁Eller-  kanskje inviter han på en fest!? Be han ta med en kompis og komme til deg på vors/fest? Nei, vet ikke jeg as! 

Anonymkode: 6f7cb...a81

Så fordi enkelte av oss ikke oppfordrer ts til å mase han ned, og ikke sier "selvfølgelig er han kjempeinteressert i deg på tross av at han ikke vil (aldri har tid/mulighet/ork til å møte deg), så må vi være mislykkede, negative mennesker? Jeg har i alle fall bare svart ut i fra det ts skriver her, og mine egne erfaringer. Samt hva jeg tenker selv. Hvis jeg er kjempegira på å møte noen, så prøver jeg vel å legge to pinner i kors for å få det til, ikke sant? Man er aldri sååå opptatt her i livet, at man ikke får til noe man virkelig vil... 

De standard player/oppmerksomhetsfolkas unnskyldning, ER jo nettopp at de har så forferdelig dårlig tid, har så mye å gjøre, ikke tid til et forhold, osv osv.. Og det er som regel bare unnskyldninger. Også er vi kvinner flinke til å finne på unnskyldninger på vegne av de, "kanskje han bare er nervøs, kanskje han bare trenger bedre tid, kanskje han er brent barn, kanskje han er redd for forpliktelser, kanskje han er redd for å bli avvist" osv osv osv.. Og det stemmer veldig, veldig sjeldent.. En som feks driver å ligger med en dame han merker er keen, er vel antageligvis ikke redd for å bli avvist, hvis en skulle tatt det videre til et forhold? 😂 Sjansen er vannvittig mye større for at han vil ha melka gratis, uten å kjøpe kua, så lenge vi tillater det... 

Så nei, dette er bare basert ut i fra hvordan jeg selv tenker hvis jeg er veldig gira på å treffe noen (og slik jeg ser det, er ikke han veldig gira), og mine egne erfaringer gjennom tiden. Jeg har forøvrig kjæreste/samboer, og hadde ikke store problemer når jeg var singel heller, så det er ikke bitterhet eller misunnelse. 

:)

Anonymkode: 3c1fc...207

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare snakke sammen hvis du er så Interessert? Pick up the phone!

Kanskje han har høyfrekvent mikke mus stemme og er flau over dette. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i kontakt med en fyr i flere år, i utgangspunktet en gammel skolekamerat som jeg senere datet en periode for mange år siden. Han tok kontakt igjen etter 6-7 år og han holdt på sånn som din, minus snap, altså hadde jeg null ide om hva han foretok seg. Han tok kontakt med jevne mellomrom og mente vi måtte treffes (han reiser mye i jobben, så det går en stund mellom hver gang han er i Norge). Vi møttes én gang, superkoselig. Etter det sendte han melding og ba meg ut på kort varsel når han visste jeg ikke kunne, eller han gjorde en avtale for så å avlyse rett før, dette gjentok seg 5-6 ganger i året. Etter det første året sluttet jeg helt å ta initiativ, det var/er alltid han som sendte melding først og han som foreslo å møtes, men det fortsatte på samme viset i flere år (holder egentlig fortsatt på). Jeg fortsatte å svare fordi jeg er helt fascinert over hva greia er.

Dette er en mann jeg har hatt sterke følelser for, og jeg har ikke lagt skjul på det heller. Han har til en viss grad antydet at han liker meg også (ikke at jeg har tatt det seriøst, da hadde vi jo møttes), men ingenting jeg kan "ta" ham på. Det jeg nå nylig fant ut via felles kjente er at han nettopp har giftet seg! Han har ikke nevnt med ett ord at at han har møtt noen, at han dater, eller at han nå er gift (forrige melding før jeg fant det ut må ha vært rett rundt tiden for bryllupet).

Jeg regnet selvfølgelig med at nå hører jeg ikke noe mer, men kort tid etter tikket det inn en melding "Hei og hå, hvordan står det til, jada jada jada". Jeg ga siste nytt, og spurte om det var noe nytt på hans front. Det var det ikke (det kan ta uker før jeg får svar, travel mann). Jeg svarte da at det var jo litt pussig, han måtte ha et spennende liv når det å ha giftet seg ikke var verdt å nevne. Avsluttet med et eller annet svada om det gode været som var nettopp for å ikke virke (for) sur. Jeg tenkte igjen at NÅ hører jeg ikke noe mer, eller han svarer at jo, han har giftet seg, "Trodde du visste det", eller noe annet svada. Neida, han latet som jeg ikke hadde nevnt kona i det hele tatt, og kommenterte bare været tilbake. Kommer ikke til å svare på den meldingen, ville vært ufint å holde kontakten når han er gift. 

Jeg vet at om jeg treffer ham igjen om noen år er hans versjon at jeg bare sluttet å ta kontakt. Da vi datet i sin tid ghostet han meg bare etter noen mnd., jeg var helt knust. Da han dukket opp igjen 6-7 år senere var historien i hans hode at det var jeg som sluttet å ta kontakt, og "plutselig" skulle jeg ha barn med noen andre. Jeg datet ingen på seks mnd. etter ham, jeg fikk barn med han jeg så ble sammen med etter to år. Han tok for øvrig kontakt igjen kort tid etter at vi gikk fra hverandre.

Konklusjonen på dette alt, alt for lange innlegget er at det er mange merkelige fyrer der ute, så frem til dere faktisk møtes ville jeg tatt alt med en klype salt.

Anonymkode: 553e6...60d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2018 den 19.26, Bonusmammaen skrev:

Hvorfor ikke bare snakke sammen hvis du er så Interessert? Pick up the phone!

Kanskje han har høyfrekvent mikke mus stemme og er flau over dette. :fnise:

Nei, han snakker på snapchat videoene sine osv... ringte meg faktisk også, men jeg tok den ikke da, var midt på natta. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...