Gå til innhold

Vanskelig tinder fyr. Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker med en fyr fra tinder og jeg har hundrevis av matches, men kun han jeg faktisk har vært interessert i å møte, er VELDIG interessert i å møte han. Han snapper meg flere ganger om dagen og vi prater sammen hver dag. Men hver gang jeg sier det er på tide å møtes snart, så blir han stille eller snakker om noe annet osv. Jeg vet han er veldig opptatt og har mange "baller i luften" og derfor liten tid til å møtes sånn spontant. En annen ting er at hver gang han VET at jeg er opptatt så spør han meg om jeg vil bli med på ditt og datt, og når han vet at jeg er ledig så spør han aldri.... jeg skjønner ingenting. Har pratet med han i 3 uker ca.... jeg vet også at han ikke har noen andre i kikkerten, han snappet absolutt alt han gjør, så jeg ser jo at det ikke er noen andre damer. Jeg fårsår virkelig ingenting, og jeg tør ikke spørre om å møtes mer for da virker jeg vel bare masete. Hva skal jeg gjøre? Har sinnsykt lyst til å møte han! 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sosialangst. Kanskje han klarer å møte deg hvis venner er i nærheten? Ta deg med på fest f.eks? 

Anonymkode: d8d31...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp han. Hvis det var viktig for han å treffe deg hadde han prioritert deg. Jeg skjønner seriøst ikke at kvinner går for det der viktigper-pisset om overbooket timeplan fra menn. Det er bare latterlig naivt. 

Anonymkode: 5c944...a2f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sosialangst. Kanskje han klarer å møte deg hvis venner er i nærheten? Ta deg med på fest f.eks? 

Anonymkode: d8d31...070

Ja, han har bedt med på fest, og ting som ingår med hans venner, men da vet han at jeg er opptatt... så rart å spørre... han er jo med vennene sine når han vet jeg er ledig også, så hvorfor spør han ikke da? Kan ikke fatte at han kan ha sosialangst, han er sånn super sosial fyr som er med på alt og man kan vel muliggens kalle han litt kjent 😂 på en slags måte. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dropp han. Hvis det var viktig for han å treffe deg hadde han prioritert deg. Jeg skjønner seriøst ikke at kvinner går for det der viktigper-pisset om overbooket timeplan fra menn. Det er bare latterlig naivt. 

Anonymkode: 5c944...a2f

Ja, men det er ikke tull. Jeg kan ikke legge ut her hva han driver med, men det er faktisk ganske store og viktige opplegg han driver med og jeg ser jo på snappene hans at han aldri har tid.... også bor han et lite stykke unna. Vil ikke droppe han. Han har alt jeg ser etter... og det er SJELDENT.

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han 40 pluss kanskje? Kjenner en som er akkurat slik. Han er KUN på tinder for å få sexdates.

Anonymkode: e8687...c44

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er han 40 pluss kanskje? Kjenner en som er akkurat slik. Han er KUN på tinder for å få sexdates.

Anonymkode: e8687...c44

Haha nei, han er 26 og er overhode ikke ute etter sex. Kan ikke legge ut detaljerte ting han har sagt osv, men DET er han IKKE ute etter. For å si det sånn så hadde han droppa meg om jeg hadde sendt et nakenbilde f.eks. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha nei, han er 26 og er overhode ikke ute etter sex. Kan ikke legge ut detaljerte ting han har sagt osv, men DET er han IKKE ute etter. For å si det sånn så hadde han droppa meg om jeg hadde sendt et nakenbilde f.eks. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Altså, ikke fordi jeg har dårlig kropp men fordi han er ute etter en litt anstendig dame 😛

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt igjen i han, jeg vil så gjerne, men når alt kommer til stykket så er jeg nok ikke klar for å treffe noen likevel..

Anonymkode: 7020b...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg litt igjen i han, jeg vil så gjerne, men når alt kommer til stykket så er jeg nok ikke klar for å treffe noen likevel..

Anonymkode: 7020b...a88

Men fortsetter du å prate med personen når du kjenner at du ikke vil alikevel ? 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men fortsetter du å prate med personen når du kjenner at du ikke vil alikevel ? 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Ja, det gjør jeg. Det er ikke det at jeg ikke vil heller, klarer ikke helt forklare hva det er egentlig. 

Anonymkode: 7020b...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør jeg. Det er ikke det at jeg ikke vil heller, klarer ikke helt forklare hva det er egentlig. 

Anonymkode: 7020b...a88

Dårlig selvtilitt? For det har ihvertfall ikke han her. TS

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han driver på med andre 

Anonymkode: c4408...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klart han driver på med andre 

Anonymkode: c4408...7f4

For å si det sånn, ja det kan godt hende han knuller aldre, men det gjør jeg å. Har jo aldri møtt han, så sparer meg ikke for han akkurat. Men nei han driver ikke forholdsmessig på med noen. Sender meg tilogmed bilde snap hver kveld når han ligger i senga for å sove. Og jeg kan omtrent kalle snappen han en live sending, så får med meg alt han gjør. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig selvtilitt? For det har ihvertfall ikke han her. TS

Anonymkode: ddb4b...fd0

Nei, det er ikke dårlig selvtillit, jeg er godt voksen og trygg på meg selv. Det har nok mer med å gjøre at jeg brukte lang tid på å komme over et forhold som betød veldig mye for meg, jeg ønsker å gå videre, men noe holder meg tilbake dessverre.

Anonymkode: 7020b...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei, han er 26 og er overhode ikke ute etter sex. Kan ikke legge ut detaljerte ting han har sagt osv, men DET er han IKKE ute etter. For å si det sånn så hadde han droppa meg om jeg hadde sendt et nakenbilde f.eks. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Åssen vet du dette med såpass sikkerhet, når du ikke har møtt fyren en gang? Du virker (ikke for å være stygg altså) litt naiv, når du både tror på 'Alt for dårlig tid, men vil gjerne møte deg hver gang jeg vet det ikke er mulig da', samt kjøper rått at han ikke bare er ute etter sex, for det har han tross alt sagt.... Og alle på tinder er jo ærlig... (og ja, bare fordi du ofte får se snapper, betyr ikke det at han ikke kan drive med andre, jeg fikk snapper av en jeg drev på med, hver dag, hele tiden omtrent, i tre måneder, på tross av at han hadde dame, og barn!! Som jeg selvfølgelig ikke visste om!) 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg satt dette til en test.. Sleng ut en dag at du er opptatt med "det og det og det", og om han 'tilfeldigvis' spør om du vil være med på noe når det 'uheldigvis' kræsjet, så sier du at det du skulle ble avlyst, å takker ja. 

Men husk.. Hvis han er så opptatt at han ikke har tid til å møte deg en eneste gang en gang, så tror jeg ikke det blir en enkel person å date, eller dele livet med.. 

 

Anonymkode: 3c1fc...207

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åssen vet du dette med såpass sikkerhet, når du ikke har møtt fyren en gang? Du virker (ikke for å være stygg altså) litt naiv, når du både tror på 'Alt for dårlig tid, men vil gjerne møte deg hver gang jeg vet det ikke er mulig da', samt kjøper rått at han ikke bare er ute etter sex, for det har han tross alt sagt.... Og alle på tinder er jo ærlig... (og ja, bare fordi du ofte får se snapper, betyr ikke det at han ikke kan drive med andre, jeg fikk snapper av en jeg drev på med, hver dag, hele tiden omtrent, i tre måneder, på tross av at han hadde dame, og barn!! Som jeg selvfølgelig ikke visste om!) 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg satt dette til en test.. Sleng ut en dag at du er opptatt med "det og det og det", og om han 'tilfeldigvis' spør om du vil være med på noe når det 'uheldigvis' kræsjet, så sier du at det du skulle ble avlyst, å takker ja. 

Men husk.. Hvis han er så opptatt at han ikke har tid til å møte deg en eneste gang en gang, så tror jeg ikke det blir en enkel person å date, eller dele livet med.. 

 

Anonymkode: 3c1fc...207

Ja kall meg gjerne naiv, men jo når jeg forsiktig har prøvd å forelle han ar han er kjekk f.eks eller sendt et hjerte f.eks så blir han helt rar og sender bare 😅 eller 😳 tilbake. En sjelden gang han svarer med 😘 f.eks. og han har utdypet at det ikke er av hans interesse med nudes osv, han syntes det virker useriøst og det er en turn off. Virker som en type som ikke gir en dritt av seg selv før han er i et forhold bare... og det anser jeg som positivt. Han har samtidig spurt om hva jeg ser etter osv osv og virker interrisert i meg som person. Aldri spurt om å få et bilde, skryter meg ikke opp i skyene om at jeg er digg eller pen, prater til meg som et menneske og ikke et objekt. Derfor er jeg ganske sikker på at han ikke er ute etter sex. Han sa også at hvis vi skulle møtes så fikk vi gjøre det ute et sted første gangen og ikke møtes hjemme hos noen av oss. 

Ja, men smart den testen. Det skal jeg faktisk prøve!'👏 takk for tipset! 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en fyr fra tinder og jeg har hundrevis av matches, men kun han jeg faktisk har vært interessert i å møte, er VELDIG interessert i å møte han. Han snapper meg flere ganger om dagen og vi prater sammen hver dag. Men hver gang jeg sier det er på tide å møtes snart, så blir han stille eller snakker om noe annet osv. Jeg vet han er veldig opptatt og har mange "baller i luften" og derfor liten tid til å møtes sånn spontant. En annen ting er at hver gang han VET at jeg er opptatt så spør han meg om jeg vil bli med på ditt og datt, og når han vet at jeg er ledig så spør han aldri.... jeg skjønner ingenting. Har pratet med han i 3 uker ca.... jeg vet også at han ikke har noen andre i kikkerten, han snappet absolutt alt han gjør, så jeg ser jo at det ikke er noen andre damer. Jeg fårsår virkelig ingenting, og jeg tør ikke spørre om å møtes mer for da virker jeg vel bare masete. Hva skal jeg gjøre? Har sinnsykt lyst til å møte han! 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Hundrevis av "matches" du. Du må jo være rene Kate Upton. Hvorfor gidder du å holde på med han da? Det er jo nok å ta av. Det er jo match! Ikke likes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hundrevis av "matches" du. Du må jo være rene Kate Upton. Hvorfor gidder du å holde på med han da? Det er jo nok å ta av. Det er jo match! Ikke likes...

Jeg har 500 MATCH ja.... men jeg mister interessen veldig fort for de aller fleste... jeg haster heller ikke, bruker egentlig tinder som tidsfordriv. er bare han her jeg virkelig har fått sansen for. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hundrevis av "matches" du. Du må jo være rene Kate Upton. Hvorfor gidder du å holde på med han da? Det er jo nok å ta av. Det er jo match! Ikke likes...

Her.... siden det virka som du ikke trodde på det. Er ikke noe kate upton nei. 

IMG_20180611_022438.png

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...