Gå til innhold

Hvilken kroppsdel tenner menn på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det gjelder en naken kvinnekropp, så er det vagina, fasong  Den er ju underfulle  og helt fantatiske egenskaper . Den er flxibel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det en mann ser først, jeg for min del ser først på rompe , den er utrolig sexy når de går desse trange elastiske buksene 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitte er det styggest ( hvertfall min da). 

Anonymkode: de4c0...5ed

Det kan være i dine øyer, men i menna øyner landene være begjærlig og deilig Stell godt med den, den gjør en kjempejobb, den gjør at vi har liv rundt oss❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ei jente som jobbet i kassen i dag, hun bare lukket øynene når jeg kom inn  i butikken og skulle kjøpe brød. Hun ville ikke betjene meg i kassen, det var det jeg tolket det som. (Oslo)

Anonymkode: 0c90d...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg virkelig skal være helt ærlig, så blir jeg mest tent av det som er mellom lårene. Det er det som gjør meg mest genuint, rått fysisk tent. Hvis hånden min ligger der i noen sekunder og kjenne på det myke våte, så brenner det i kroppen min.

Så primitiv er jeg. 

Hvis noen spør hva jeg synes er finest å se på, eller faller for hos en kvinne er det kanskje rumpe, bryst, ansikt, blikk etc. Jeg blir ikke umiddelbart fysisk tent av det på samme måte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fasonger, det er en spesiell fasong på bryster jeg elsker hos noen kvinner.

Anonymkode: 0c90d...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mann så hadde jeg tent på min rumpe 🤣 (kan ikke forstå hvor jeg har fått den ifra, ingen i min familie eier rumpe... så den må være arvet fra ca 200 år tilbake i tid, i hvert fall det! Helt eksklusiv!) 

Anonymkode: 5ada5...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2018 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Rompa?

Pupper?

Eller hvilken kroppsdel tenner dere på ved naken kvinnekropp?

Anonymkode: 4522c...9b7

Hodet hennes tenner meg mest. Hvordan hun kommuniserer det seksuelle budskapet er den utløsende faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Øyne og smil...og hvis jeg først faller for de to tingene så blir resten av kroppen automatisk det fineste jeg har sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...