AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Del Skrevet 10. juni 2018 Fikk regning fra forsikringen på bilen om kanselleringsvarsel. Frist for betaling for ti dager siden. Har helt glemt regningen, trodde den var betalt. Har flyttet og hatt en del stress. Betalte nå inn på konto beløpet jeg skylder. Og betalt neste måneds regning jeg fikk samtidig. Går dette bra? Stod jeg måtte betale til innen fristen for ti dager siden. Om ikke gebyr pga manglende forsikring. Mem har enda ikke fått brev om det da. Kan selvfølgelig ringe forsikringen i morgen. Men vil ha litt råd imidlertidig. Anonymkode: 23c71...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Del Skrevet 10. juni 2018 Ring dem i morgen og forklar. Jeg begriper bare ikke at folk på dette gorumet ikke har lært seg fordelene med efaktura og avtalegiro på regninger som må betales om man vil unngå trøbbel, mye trøbbel. Anonymkode: 1106f...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå