Gå til innhold

Hvordan få han til å forstå at jeg ikke er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en fyr på en fest for et år siden. Jeg hadde da kjæreste og var selvfølgelig ikke interessert. Jeg fortalte fra starten at jeg hadde kjæreste og ikke var interessert i fyren. Han gir seg virkelig ikke, han sender meg flørtende meldinger, kaller meg søta og sexy osv. Det ble nylig slutt mellom meg og eksen. Han har vist null interesse for å faktisk bli kjent med meg, det er bare flørt og sex-prat på han. Jeg sier gang på gang at "beklager, men jeg er ikke interessert i deg". Føler meg iakttatt av han, han sjekker når jeg er pålogget på facebook og skriver til meg på snapchat. Har nå skrudd av funksjonen på facebook som viser når jeg sist var pålogget bare for denne personen.

Er jeg virkelig nødt å gå så langt at jeg må blokkere fyren? Er jo kjipt fordi vi har en god del felles venner og møtes på fest i ny og ne.

Anonymkode: 9c7bc...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da bare å blokkere og slette. Om du ikke har gjort det for lengst virker det som at du liker oppmerksomheten. 

Anonymkode: b8f9b...d9a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva begynner navnet hans på?

Anonymkode: b2672...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da bare å blokkere og slette. Om du ikke har gjort det for lengst virker det som at du liker oppmerksomheten. 

Anonymkode: b8f9b...d9a

Jeg liker ikke oppmerksomheten i det hele tatt. Vet det bare er å blokkere, men som jeg skrev, så har vi mye felles venner og det vil bare bli kleint dersom vi møtes på fest igjen. Jeg er omtrent helt fersk som singel, vært i et forhold i ti år, fra tenårene, så jeg vet rett og slett ikke hva mer jeg kan si annet enn at "jeg er ikke interessert i deg".

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva begynner navnet hans på?

Anonymkode: b2672...589

Hva spiller det for en rolle i forhold til problemstillingen?

TS

Anonymkode: 9c7bc...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å svar han. Om det ikke nytter, blokker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Slutt å svar han. Om det ikke nytter, blokker.

 

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Ville blokkert.

Takk for svar. Jeg får si i fra en gang til til denne mannen at det er nok, og hvis han ikke respekterer det, så vil han bli blokkert.

Anonymkode: 9c7bc...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å si fra en siste gang, rett ut at du synes det er ubehagelig med slike meldinger fordi du ikke er interessert. Si også at du derfor ikke kommer til å svare på sånne meldinger fremover. I og med at dere har felles venner kan du formulere deg litt vennligere, med mindre det oppfattes som flørt for han da.. greit å si fra en siste gang før du stopper opp, da har han grunnen svart på hvitt hvis det skulle blir noe mas etter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å svare han. Du kan godt slette han fra snapchat, for det er ingen grunn til å ha masse random folk der

Anonymkode: bb090...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg møtte en fyr på en fest for et år siden. Jeg hadde da kjæreste og var selvfølgelig ikke interessert. Jeg fortalte fra starten at jeg hadde kjæreste og ikke var interessert i fyren. Han gir seg virkelig ikke, han sender meg flørtende meldinger, kaller meg søta og sexy osv. Det ble nylig slutt mellom meg og eksen. Han har vist null interesse for å faktisk bli kjent med meg, det er bare flørt og sex-prat på han. Jeg sier gang på gang at "beklager, men jeg er ikke interessert i deg". Føler meg iakttatt av han, han sjekker når jeg er pålogget på facebook og skriver til meg på snapchat. Har nå skrudd av funksjonen på facebook som viser når jeg sist var pålogget bare for denne personen.

Er jeg virkelig nødt å gå så langt at jeg må blokkere fyren? Er jo kjipt fordi vi har en god del felles venner og møtes på fest i ny og ne.

Anonymkode: 9c7bc...0d2

Det kommer av av det ikke er nok kvinner til antall menn ....det er faktisk et stort kvinneunderskudd i Norge så det er dette du risikerer hvis du slipper for mange menn innpå deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Det kommer av av det ikke er nok kvinner til antall menn ....det er faktisk et stort kvinneunderskudd i Norge så det er dette du risikerer hvis du slipper for mange menn innpå deg. 

Stort underskudd av oppegående kvinner ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Gent82 said:

Stort underskudd av oppegående kvinner ja.

Nei totalt sett ...

I de mest sentrale kommunene bor 27 prosent av menn 20-59 år alene, mens tilsvarende andel for kvinner i samme kommuner er 17 prosent. I de mindre sentrale kommunene er det et noe større overskudd av enslige menn i aldersgruppen 20-59 år. Her bor to av ti menn alene, mens det samme gjelder kun én av ti kvinner.

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39398?_ts=132af1c6be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Xcase33 skrev:

Nei totalt sett ...

I de mest sentrale kommunene bor 27 prosent av menn 20-59 år alene, mens tilsvarende andel for kvinner i samme kommuner er 17 prosent. I de mindre sentrale kommunene er det et noe større overskudd av enslige menn i aldersgruppen 20-59 år. Her bor to av ti menn alene, mens det samme gjelder kun én av ti kvinner.

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39398?_ts=132af1c6be0

 Selv om det importeres masse eksotiske damer fra fjerne land også. Noe er muffens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gent82 said:

 Selv om det importeres masse eksotiske damer fra fjerne land også. Noe er muffens

Det er jo en god grunn til at det må importeres damer fra fjerne land når det er så mange enslige menn i Norge. 
Det er ikke damer til alle enkelt og greit. 

Hvem tror du utgjør mesteparten av innvandringen f.eks? arbeidsføre damer i sin beste alder som søker lykken alene ?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en fyr på en fest for et år siden. Jeg hadde da kjæreste og var selvfølgelig ikke interessert. Jeg fortalte fra starten at jeg hadde kjæreste og ikke var interessert i fyren. Han gir seg virkelig ikke, han sender meg flørtende meldinger, kaller meg søta og sexy osv. Det ble nylig slutt mellom meg og eksen. Han har vist null interesse for å faktisk bli kjent med meg, det er bare flørt og sex-prat på han. Jeg sier gang på gang at "beklager, men jeg er ikke interessert i deg". Føler meg iakttatt av han, han sjekker når jeg er pålogget på facebook og skriver til meg på snapchat. Har nå skrudd av funksjonen på facebook som viser når jeg sist var pålogget bare for denne personen.

Er jeg virkelig nødt å gå så langt at jeg må blokkere fyren? Er jo kjipt fordi vi har en god del felles venner og møtes på fest i ny og ne.

Anonymkode: 9c7bc...0d2

Litt off topic, men hvordan kan du se dette?

Anonymkode: b535f...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xcase33 skrev:

Det er jo en god grunn til at det må importeres damer fra fjerne land når det er så mange enslige menn i Norge. 
Det er ikke damer til alle enkelt og greit. 

Hvem tror du utgjør mesteparten av innvandringen f.eks? arbeidsføre damer i sin beste alder som søker lykken alene ?
 

Off, ikke få meg til å forklare. Jeg har tatt en øl og jeg er for trøtt av varmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Gent82 said:

Off, ikke få meg til å forklare. Jeg har tatt en øl og jeg er for trøtt av varmen..

Du har ikke satt deg særlig inn i denne typen statistikk tror jeg ;) skal du diskutere dette så blir du kontra med ganske mye statistikk fra SSB som sannsynligvis kommer til å ugyldiggjøre filosofien din ..jeg advarer deg bare og sparer deg for masse i denne varmen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvitt en sånn ved å fornærme han. (Ikke med vilje, men win for meg) Hvis du ikke ønsker det kan du bare la vær å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

Det kommer av av det ikke er nok kvinner til antall menn ....det er faktisk et stort kvinneunderskudd i Norge så det er dette du risikerer hvis du slipper for mange menn innpå deg. 

Du er som en robot.. går på repeat i hvert eneste innlegg du skriver. Blir du aldri lei? Du tar dessuten feil. 

Anonymkode: 8b2f4...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at dt som var rart var, at til tross all importen av damer, så er underskuddet likevel så stort. Takk gud for eksotisk import :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...