Gå til innhold

Leier leilighet.. - fuktskader rundt vasken..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg var utleier, ville jeg hatt benkeplater i stein, marmor, helstøpt kompositt (som ikke skades av vann) stål el.l.

Anonymkode: 6e74b...cd1

Jeg er enig i det. Jeg har ikke opplevd å ha slike kjøkkendisker før så mulig derfor. Jeg har mulig min del av skylden om å ikke være nok nøye med å tørke grundigere opp vann. Men jeg mener at disken ikke er helt egnet som kjøkkendisk rundt en vask itilegg. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så høres det ut som om at det er din feil. 

Om du har tørkestativ oppå benken, burde det stått et plastbrett under. 

Det høres ut som du har vært litt uforsiktig og ikke er vant med treverk. Samtidig burde huseier behandlet den før du flyttet inn og informert deg om hvordan man bruker treverk.

Anonymkode: 86316...abc

Jeg er enig i dette. 

Kanskje jeg skal forsøke å fikse litt på den selv for å få bort de verste flekkene før huseier ser på den. Jeg er flau over hvordan den ser ut. Vet ikke om det kan hjelpe å pusse på den litt med sandpapir? 

Anonymkode: 15f83...a55

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hvordan kan man ødelegge stein, marmor, helstøpt kompositt (som ikke skades av vann) stål el.l. som ikke skades av vann?

Marmor krever veldig mye vedlikehold. Det er porøst og lett for at oljer og lignende trekker dypt ned. Det finnes mange ulike typer stein, noen krever vedlikehold. Har man en polert granitt og leieboer bruker jif skrurekrem f.eks vil steinen få masse riper. Det samme med kompositt. Silestone er et bra alternativ da det tåler det meste. 

Men alle disse materialene er kostbare og ikke noe jeg ville brukt i en utleieleilighet. Så ja, en rimelig laminat holder i en utleieleilihet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marmor krever veldig mye vedlikehold. Det er porøst og lett for at oljer og lignende trekker dypt ned. Det finnes mange ulike typer stein, noen krever vedlikehold. Har man en polert granitt og leieboer bruker jif skrurekrem f.eks vil steinen få masse riper. Det samme med kompositt. Silestone er et bra alternativ da det tåler det meste. 

Men alle disse materialene er kostbare og ikke noe jeg ville brukt i en utleieleilighet. Så ja, en rimelig laminat holder i en utleieleilihet.

Takk for opplysningene :blomst: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...