Gå til innhold

kan jeg få et ekstra sim kort med annet nummer.


Markus98

Anbefalte innlegg

Er det noe mulighet at jeg kan dra til butikken å kjøpe et ekstra sim kort som er kontant kort? som ikke har samme nummer som mitt hoved sim kort? (er IKKE ute etter tvilling sim kort). Fordi jeg trenger et sim kort til med et annen nummer.

Endret av Markus98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vel kjøpe så mange simkort (abonnement/kontantkort) som du bare klarer og har råd til! Jeg har tre 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Markus98 skrev:

Er det noe mulighet at jeg kan dra til butikken å kjøpe et ekstra sim kort som er kontant kort? som ikke har samme nummer som mitt hoved sim kort? (er IKKE ute etter tvilling sim kort). Fordi jeg trenger et sim kort til med et annen nummer.

Det enkleste og billigeste du gjør er å gå på Telia.no finne deg et nummer du vil ha, og dra i valgt butikk og hente simkortet. Sist jeg gjorde dette, kostet simkortet da ikke noe. Bestiller du simkort i butikken koster deg deg noen lapper. 

Du kan ha hvor mange simkort du vil, bare du er kredittverdig og får opprettet nye abn.

Anonymkode: f561c...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det enkleste og billigeste du gjør er å gå på Telia.no finne deg et nummer du vil ha, og dra i valgt butikk og hente simkortet. Sist jeg gjorde dette, kostet simkortet da ikke noe. Bestiller du simkort i butikken koster deg deg noen lapper. 

Du kan ha hvor mange simkort du vil, bare du er kredittverdig og får opprettet nye abn.

Anonymkode: f561c...aca

Hvis jeg ikke vil ha noe abn (månedlig utgifter), hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen butikker har fortsatt SIM-kort man kan kjøpe. Bare å gå innom å spørre dem 

Anonymkode: da723...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Markus98 said:

Er det noe mulighet at jeg kan dra til butikken å kjøpe et ekstra sim kort som er kontant kort? som ikke har samme nummer som mitt hoved sim kort? (er IKKE ute etter tvilling sim kort). Fordi jeg trenger et sim kort til med et annen nummer.

Kjøpte på 7-eleven for 2 dager siden. Kontat kort fra Chili

Anonymkode: cc400...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare å dra å kjøpe et nytt ett, kontantkort får du på den tida det tar å stå i kø på narvesen, selve jobben tar to min. Mange smarttelefoner har jo også plass til to, så det er jo kjekt. Jeg har flere ganger hatt to norske -og har hatt et norskt og ett utenlandsk når jeg har vært i utlandet, det blir mye billigere enn å ringe med det norske.

Husk bare at alle numre kommer med fullt navn og adr. på gulesider/1881 osv. om du ikke gjør det hemmelig.  

Anonymkode: 6885a...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...