Gå til innhold

Mistet sykkelen til naboen i sjøen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Off, jeg var i andre tanker mens jeg syklet og falt nesten på sjøen. Jeg hoppet av i tidet men sykkelen falt uti. Hvordan skal jeg få tak i den? Er ekstremt djupt. Ser ikke sykkelen lengre. Nå har den vært der nede i 2 dager og naboen spør hvor den er. 

Anonymkode: 241c6...133

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Off, jeg var i andre tanker mens jeg syklet og falt nesten på sjøen. Jeg hoppet av i tidet men sykkelen falt uti. Hvordan skal jeg få tak i den? Er ekstremt djupt. Ser ikke sykkelen lengre. Nå har den vært der nede i 2 dager og naboen spør hvor den er. 

Anonymkode: 241c6...133

Jeg kan ikke få hjelp av politiet eller naboen fordi det er noe i matboksen bak på. 

Anonymkode: 241c6...133

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde fått hjelp av politiet da, så de kunne tatt hånd om deg og det ulovlige du har

Anonymkode: 10402...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dette skjer ofte med meg når jeg sykler rundt lettere dopet med hemmelige saker på bagasjebrettet. Da pleier jeg å fiske opp igjen sykkelen med et lite anker som man kan kjøpe på biltema eller tjuvlåne fra en båt i nærheten.

Endret av Mannisinbestealder
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått opp sykelen ?

 

Anonymkode: 945ed...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke får fisket opp sykkelen med en krok ville jeg nok kjøpt ny sykkel til naboen -og ny matboks med noe godt i :P 

Anonymkode: 5cc8d...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...