Gå til innhold

Fant ut han var stygg før 1.date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skrevet veldig mye med en mann på en datingside i et par uker. Han hadde tilsynelatende det meste jeg leter etter i en mann, vi hadde veldig god kjemi føltes det ut som. Jeg googlet ham nettopp og det kom opp flere bilder der, fra jobben, fra aviser o.l. Uff. Han så IKKE ut som bildene på datingsida. Han så, stygt å si det, men ganske stakkarslig og feminin og tynn ut. Og  det synes jeg er veldig lite tiltrekkende. Jeg blir så lei meg over at jeg skal være så teit at jeg skal la utseende ødelegge. Men jeg tenker at det utseendet der vil jeg ikke kunne tiltrekkes til uansett hva. Så hva svarer jeg nå? Kan jo ikke være ærlig i dette tilfellet. Vil jo ikke såre han, han er tross alt en veldig grei fyr!

Anonymkode: 0e12f...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg litt delt. Jeg har lyst å si at utseendet har lite å si. Men om du er så avtent, går du bare på date med negativ innstilling. Da blir det ikke bra uansett. 

Anonymkode: ea7a7...b12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare møte han, se hva som skjer når du ser han i virkeligheten? Bilder kan lyve ja, men det betyr ikke nødvendigvis at det alltid er de fine bildene som lyver... :) Om du føler at det er totalt bom så kan du fortelle han på en fin måte at du dessverre har funnet ut at du ikke ønsker mer enn vennskap eller noe i den duren der. :) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svare på hva? Hva slags forpliktelser har du ovenfor han uansett? 

Men du kan skrive at du er ikke så klar for å date som du trodde du var, at noe har kommet opp evt at du har møtt noen andre 

Anonymkode: aa321...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått på daten, kanskje han har en annen utstråling i virkeligheten. Tenker også det er en anelse bedre for han å bli avvist etter et møte grunnet personlighet- enn etter et bilde på utseendet

Kan og være at de bildene du fant på nett var gamle

Anonymkode: 2f555...acd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet veldig mye med en mann på en datingside i et par uker. Han hadde tilsynelatende det meste jeg leter etter i en mann, vi hadde veldig god kjemi føltes det ut som. Jeg googlet ham nettopp og det kom opp flere bilder der, fra jobben, fra aviser o.l. Uff. Han så IKKE ut som bildene på datingsida. Han så, stygt å si det, men ganske stakkarslig og feminin og tynn ut. Og  det synes jeg er veldig lite tiltrekkende. Jeg blir så lei meg over at jeg skal være så teit at jeg skal la utseende ødelegge. Men jeg tenker at det utseendet der vil jeg ikke kunne tiltrekkes til uansett hva. Så hva svarer jeg nå? Kan jo ikke være ærlig i dette tilfellet. Vil jo ikke såre han, han er tross alt en veldig grei fyr!

Anonymkode: 0e12f...7c4

Har vært i en ganske lik situasjon, bortsett fra at vi egentlig ikke hadde pratet noe særlig før en date ble avtalt. Jeg prøvde å vri meg unna daten, løy om sykdom og travle tider, men han tok ikke hintet. Jeg sa jeg trengte space, han fortsatte å mase og sende meldinger. Det enkleste ville vært å bare møte han og så si etter daten at jeg ikke syns vi passer sammen, men å møte noen på den tiden krevde veldig mye av meg, og det var jeg ikke villig til å gi bare for å skulle avvise noen. Ikke hadde vi snakket nok til at jeg kunne begrunne ombestemmelsen i det heller. Endte med å ghoste og slette, dessverre. Følte ikke at jeg kunne si «Sorry, jeg fant deg på fb og jeg er visst ikke tiltrukket av deg i det hele tatt».

Men du har skrevet masse med din! Da ville jeg sagt noe om at han virker som en veldig fin fyr, men at du ikke tror dere to er en god match, bye bye.

Anonymkode: a42d3...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare spørre han om kan sende deg noen flere bilder? :) Er et helt normalt spørsmål.
Det er mange som forandrer seg og man kan gjøre drastiske ting med utseendet.
Er jo bare fint at han nå har lært å ta vare på seg selv og utseendet sitt!

Anonymkode: 3564c...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk folk å legge ut bilder der de ser annerledes ut. De lurer seg selv

Anonymkode: 3595f...bb9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes kjæresten var lite pen å se på da jeg traff han. Valgte å gi det en sjanse, og jeg angrer ikke et sekund. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingenting å tape på å treffe han. Bilder juger i begge retninger. 

Anonymkode: d6a4d...ec2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt han og synst du han er like stygg da så  kan du bare si at kjemien stemte ikke like bra in real life som på nett 

Anonymkode: 14c5a...6e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt hende du er stygg du også. Du ser bare noe annet i speilet. Give the date a chance :-)

Endret av Gent82
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, saltyliquorice skrev:

Jeg syntes kjæresten var lite pen å se på da jeg traff han. Valgte å gi det en sjanse, og jeg angrer ikke et sekund. 


Samme her, hadde bare sett dårlige bilder av han i utydelig vinkel osv, men han var så god å skrive med så vi skrev sammen en lang lang stund. Jeg falt for han, og han sendte nytt bilde dagen før vi hadde avtalt å møtes (lang reisevei så krevde planlegging) og jeg tenkte "Åh nei hva har jeg gjort!!!" for jeg syntes ikke han var noe pen i det hele tatt, men kunne ikke trekke meg, ga det en sjanse og når jeg møtte han var han virkelig ikke min type...... Men etter bare tre dager sammen (han bodde på hotell i min by) så var jeg hodestups forelsket og jeg syntes fortsatt han er verdens kjekkeste i dag 4 år senere :)

Anonymkode: 3564c...bd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns som regel folk ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder

Anonymkode: 59b06...06b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette minner meg om en historie fra en amerikansk tvserie om dating på 90 tallet. Ei amerikansk dame møtte en hun ikke syntes var tiltrekkende men de delte mye av like verdier osv. Hun hadde bestemt seg for å ikke møte han en gang til da han plutselig kysset henne. Og hun fortalte at det kysset endra ALT. Det satte hele kjemien på plass for henne slik at hun slutta å fokusere på utseendet hans. Hun falt pladask og de giftet seg og fikk barn.

Derfor ts, kan det hende du begår ditt livs største tabbe ved å trekke deg kun på grunnlag av noen dårlige bilder....

Anonymkode: baba5...161

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en fyr i fylla, hadde ONS og dagen etter tok han kontakt, la meg til på FB. Flaut å si men jeg klarte ikke huske utseendet hans, så bilder på FB og det var ikke ett eneste bilde som lignet på det andre, så umulig å si om han var kjekk. Skrev mye med han fordi jeg likte personligheten. Møttes til slutt og jeg holdt på å snu, han var så sinnsykt mye kjekkere i virkeligheten, jeg følte at han var flere league over meg. Så noen er virkelig ikke fotogene i det hele tatt. 

Anonymkode: db339...5c2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet aldri hva du får. En kompis av meg har fikk sine insta-profilbilder lagt ut på en amerikansk 'sugardaddy/babe' site... Nå er jeg så kynisk at jeg velger å tro at der er pengene mer katalysator enn utseende, men likevel. Det var rimelig sær opplevelse for han. 

Spoiler
Spoiler

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den deiligste gutten på høyskolen jeg gikk på så fæl ut på bilder. Han så helt psycho ut. I virkeligheten hadde han nydelige ansiktstrekk og en sexy, trent kropp. Dette var kjæresten hans også helt enig i. Møt han i virkeligheten hvis kjemien var der, sier nå jeg. Ikke ha noen forventninger og ikke føl at du er nødt til å møte han flere ganger hvis det var lile skuffende i virkeligheten.

Anonymkode: b437b...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...