Gå til innhold

Hva liker du å kjøpe på etsy/epla ol. nettbutikker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig fan av epla.no, etsy og lignende butikker som selger alt fra hjemmelaget mat, såpe/andre skjønnhetsprodukter, klær, smykker, pyntegjenstander osv. 

Ser også innimellom ting til salgs som jeg bare ikke forstår at noen kjøper? F.eks figurer som er tovet eller små gjenstander som er masseprodusert og ikke så fine. 

Hva liker du å kjøpe på slike butikker og hva liker du ikke?

Anonymkode: 7f67d...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper tøybind, og skjønner ikke hensikten med heklede tekopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del bursdagskort på epla fordi jeg liker å gi bort noe litt finere. Har også kjøpt et malt bilde av en katt, det var kjempefint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epla har jeg aldri kjøpt noe fra. Mye jeg ikke synes er spesielt fint eller så er det altfor dyrt. Jeg synes endel av det som er der blir for kjerring for min del eller så er det for kjedelig og enkelt.

Etsy har jeg kjøpt mye fra. Hjemmelagde smykker, utstyr til smykkelaging, både brukte klær og hjemmelagde klær osv. Ser at det er mye sånn billige masseproduserte klær der, men det er jeg ikke så interessert i.

Når jeg skal kjøpe ting fra slike steder så ønsker jeg meg litt mer spesielle ting som jeg ikke får tak i hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte drømmefangersmykker der en stund men det var så dårlig salg at det var rett og slett ikke verdt det. Smykkene var hjemmelagede, ser de fortsatt kommer opp når man googler men bildene er dårlige. Her er ett av dem:  Image result for drømmefangersmykke

Er dette noe dere hadde kjøpt? Jeg fikk en følelse mens jeg hadde butikk der at jeg nok kunne solgt mer av dem men jeg hadde trengt bedre bilder og bedre markedsføring, og ingen av de tingene interesserer meg egentlig. Ble kjedelig å lage dem etter hvert også, så hele greia var en fiasko 😄

 

Anonymkode: 29c74...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg solgte drømmefangersmykker der en stund men det var så dårlig salg at det var rett og slett ikke verdt det. Smykkene var hjemmelagede, ser de fortsatt kommer opp når man googler men bildene er dårlige. Her er ett av dem:  Image result for drømmefangersmykke

Er dette noe dere hadde kjøpt? Jeg fikk en følelse mens jeg hadde butikk der at jeg nok kunne solgt mer av dem men jeg hadde trengt bedre bilder og bedre markedsføring, og ingen av de tingene interesserer meg egentlig. Ble kjedelig å lage dem etter hvert også, så hele greia var en fiasko 😄

 

Anonymkode: 29c74...1fd

Den var jo fin, men dessverre ikke noe jeg ønsker å kjøpe av den enkle grunn at jeg ikke har behov for den. Selger selv personlige smykker, som folk kan bestille på Epla, men det er vanskelig å få solgt noe. Tror de fleste sliter litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Honey Dew said:

Den var jo fin, men dessverre ikke noe jeg ønsker å kjøpe av den enkle grunn at jeg ikke har behov for den. Selger selv personlige smykker, som folk kan bestille på Epla, men det er vanskelig å få solgt noe. Tror de fleste sliter litt

Så fint at du syns den var fin da :) Men ja, smalt publikum sikkert. Og det er mitt intrykk også, at selgerne sliter. Og særlig med smykker tror jeg.

Anonymkode: 29c74...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2018 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Jeg solgte drømmefangersmykker der en stund men det var så dårlig salg at det var rett og slett ikke verdt det. Smykkene var hjemmelagede, ser de fortsatt kommer opp når man googler men bildene er dårlige. Her er ett av dem:  Image result for drømmefangersmykke

Er dette noe dere hadde kjøpt? Jeg fikk en følelse mens jeg hadde butikk der at jeg nok kunne solgt mer av dem men jeg hadde trengt bedre bilder og bedre markedsføring, og ingen av de tingene interesserer meg egentlig. Ble kjedelig å lage dem etter hvert også, så hele greia var en fiasko 😄

 

Anonymkode: 29c74...1fd

Ser ut som noe jeg kunne kjøpt men jeg ville kanskje hatt dem til pynt hjemme i stedet for å ha dem på meg... bikkja mi liker å spise fjær og hun er nesten like høy som meg når hun står på bakbeina så jeg føler smykkene ville vært litt utsatt hvis jeg skulle hatt dem rundt halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har kjøpt litt hundeklær på Etsy, som er spesielt sydd til min rase da det er vanskelig å finne noe som passer ordentlig i vanlige dyrebutikker pga. deres snodige kroppsform. 

En annen ting jeg har kjøpt endel av der er hekle-, strikke- og broderimønster. Veldig greit å få oppskriften på mail med en gang man har betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/7/2018 at 3:38 PM, AnonymBruker said:

Jeg solgte drømmefangersmykker der en stund men det var så dårlig salg at det var rett og slett ikke verdt det. Smykkene var hjemmelagede, ser de fortsatt kommer opp når man googler men bildene er dårlige. Her er ett av dem:  Image result for drømmefangersmykke

Er dette noe dere hadde kjøpt? Jeg fikk en følelse mens jeg hadde butikk der at jeg nok kunne solgt mer av dem men jeg hadde trengt bedre bilder og bedre markedsføring, og ingen av de tingene interesserer meg egentlig. Ble kjedelig å lage dem etter hvert også, så hele greia var en fiasko 😄

 

Anonymkode: 29c74...1fd

Den var fin, men er enig at jeg heller ville hatt det som pynt enn som smykke. Fint på veggen :)

Anonymkode: fb0ca...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmefangere er vel egentlig noe man skal ha over sengen, og som tar vekk vonde drømmer.

Jeg synes de er fine, men ikke som smykke.

Anonymkode: 8ec54...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjøper en del oppskrifter på etsy. Ellers både syr, hekler og strikker jeg på bestilling . Men har ikke butikk på epla eller etsy. :) 

Anonymkode: 84ac9...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...