Gå til innhold

22 åring og 49 åring i senga🤔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, satte ikke likhetstegn. Jeg skrev dette:

Dess mer intelligent en mann er, dess mer er han i stand til å gjenkjenne skeivbalansen i den type forhold og unngå dem, med mindre han ønsker utnytte jenta.

Jeg har hele tiden sagt at dess mer intelligent, dess mer gjelder dette. Er du en veldig intelligent person som gjenkjenner forskjellen, så vil du lett føle deg ukomfortabel i forholdet, fordi det føles litt som å date et barn eller en person med nedsatt intelligens i forhold til ens egen kapasitet. 

Du sier "plustelig". Om du leser alle innleggene mine fra begynnelsen av, så kanskje du forstår poenget mitt, for det har vært en råd tråd der hele tiden. For meg ser det ut som du har fokusert på ordene, eldre, utnyttining og manipulasjon og klarer ikke se poengene mine bak de ordene. Du har blitt så blendet av noen ord som trigger deg, at du ikke en gang forsøker forstå hva jeg skriver. Som når du sier "Jeg tror de fleste her er enige i at en ikke skal manipulere og utnytte andre" som er 100% irrelevant til noe av det jeg har sagt. Du plopper ut med ord som tilfeldigvis har noe med manipulering å gjøre, men det har ingen relevans til det jeg skriver. 

Det går fint for yngre mennesker å utnytte eldre. Det er for eks psykologer som jobber med barn som har opplevd at barn med historie av seksuelt misbruk har tilnærmet seg den voksne psykologen seksuelt. Det er også noe av poenget. Om du er meget intelligent og 40 år, vil du ha sosial innsikt og erfaring nok til å gjenkjenne problemadferd i yngre mennesker, du vil merke at de manipulerer, du vil merke at du er betydelig smartere. Selv om en "jypling" forsøker manipulere deg, vil du ikke falle for litt pupper og lår- fordi du er smartere enn det. 

Men som sagt tidligere, dess mindre smarte man er, dess mindre intellektuell (rasjonell, tankekapasitet, den type nøkkelord), dess mindre forskjell vil det være hos to med større aldersforskjell. 

Har du en IQ på 90 vil du ikke merke særlig forskjell på deg selv og en 19-åring med IQ på 105-110. Grovt sett. 

At du har et litt rosefarget syn på ting og ser opp til eldre menn betyr ikke at den eldre ikke ser at han har mer makt over deg og at han lett kan bruke den til sin fordel. At du tar kontakt har ingenting å si for hva utfallet kan bli av forholdet. 

Anonymkode: 81bb1...ba9

Jeg ser ikke opp til han på noen som helst måte, han er bare deilig, that’s it. Men altså, om du ønsker å ha slik syn på saken - vær så god. 

Håper for din del at du ikke overdriver son med alt, må børe kjipt liv😅

Anonymkode: 8f19d...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*være 

Gud så mange skrivefeil da🙈

Anonymkode: 8f19d...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, satte ikke likhetstegn. Jeg skrev dette:

Dess mer intelligent en mann er, dess mer er han i stand til å gjenkjenne skeivbalansen i den type forhold og unngå dem, med mindre han ønsker utnytte jenta.

Jeg har hele tiden sagt at dess mer intelligent, dess mer gjelder dette. Er du en veldig intelligent person som gjenkjenner forskjellen, så vil du lett føle deg ukomfortabel i forholdet, fordi det føles litt som å date et barn eller en person med nedsatt intelligens i forhold til ens egen kapasitet. 

Du sier "plustelig". Om du leser alle innleggene mine fra begynnelsen av, så kanskje du forstår poenget mitt, for det har vært en råd tråd der hele tiden. For meg ser det ut som du har fokusert på ordene, eldre, utnyttining og manipulasjon og klarer ikke se poengene mine bak de ordene. Du har blitt så blendet av noen ord som trigger deg, at du ikke en gang forsøker forstå hva jeg skriver. Som når du sier "Jeg tror de fleste her er enige i at en ikke skal manipulere og utnytte andre" som er 100% irrelevant til noe av det jeg har sagt. Du plopper ut med ord som tilfeldigvis har noe med manipulering å gjøre, men det har ingen relevans til det jeg skriver. 

Det går fint for yngre mennesker å utnytte eldre. Det er for eks psykologer som jobber med barn som har opplevd at barn med historie av seksuelt misbruk har tilnærmet seg den voksne psykologen seksuelt. Det er også noe av poenget. Om du er meget intelligent og 40 år, vil du ha sosial innsikt og erfaring nok til å gjenkjenne problemadferd i yngre mennesker, du vil merke at de manipulerer, du vil merke at du er betydelig smartere. Selv om en "jypling" forsøker manipulere deg, vil du ikke falle for litt pupper og lår- fordi du er smartere enn det. 

Men som sagt tidligere, dess mindre smarte man er, dess mindre intellektuell (rasjonell, tankekapasitet, den type nøkkelord), dess mindre forskjell vil det være hos to med større aldersforskjell. 

Har du en IQ på 90 vil du ikke merke særlig forskjell på deg selv og en 19-åring med IQ på 105-110. Grovt sett. 

At du har et litt rosefarget syn på ting og ser opp til eldre menn betyr ikke at den eldre ikke ser at han har mer makt over deg og at han lett kan bruke den til sin fordel. At du tar kontakt har ingenting å si for hva utfallet kan bli av forholdet. 

Anonymkode: 81bb1...ba9

Så en smart person kan ikke ha sex med en dum person.. Herregud for noe vås

Anonymkode: 00919...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så en smart person kan ikke ha sex med en dum person.. Herregud for noe vås

Anonymkode: 00919...9a3

Sier ikke at ts er dum, men utifra det fantastisk innlegget ditt.

Anonymkode: 00919...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig når det er vanlige folk. 

Normalt når det er rike og velstående mannfolk, eventuelt kjendiser. 

Anonymkode: 225ca...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lyst, har dere lov :) Personlig er det ikke min kopp med te, men så lenge det er mellom to voksne, samtykkende mennesker, tenker jeg at jeg ikke har noe med å mene noe om saken. Det er mange som tenner på ting som er utenfor A4-malen. 

Anonymkode: e1c25...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, AnonymBruker said:

Så en smart person kan ikke ha sex med en dum person.. Herregud for noe vås

Anonymkode: 00919...9a3

Selvsagt "kan" de det, men siden mennesker er sammensatte og komplekse vesener, så stiller man selvsagt spørsmål ved det. Kunne du hatt sex med en som hadde 30 IQ poeng mindre en deg? Si du har 100 i IQ og kjæresten din har 70. Tenker du at det er et forhold du ville trives i? Et forhold der du følte at dere var likeverdige?

Anonymkode: 81bb1...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bestemt TS er den samme mannen som har startet de utallige andre trådene med temaet "mann sent i 40-åra, kvinne tidlig i 20-åra". Spørsmålet er det samme hver gang: "Jeg synes eldre menn er så sexy, vi har så god sex, men venninna mi blablabla, hva synes dere?" Og så kommer de samme svarene som i de tidligere trådene.

Omtrent én gang i uka dukker det opp en slik tråd, har holdt på i flere måneder nå. Enough already.

Anonymkode: a053a...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt "kan" de det, men siden mennesker er sammensatte og komplekse vesener, så stiller man selvsagt spørsmål ved det. Kunne du hatt sex med en som hadde 30 IQ poeng mindre en deg? Si du har 100 i IQ og kjæresten din har 70. Tenker du at det er et forhold du ville trives i? Et forhold der du følte at dere var likeverdige?

Anonymkode: 81bb1...ba9

Dette handler ikke om at en gjennomsnittlig intelligent mann har sex med en som er psykisk utviklingshemmet.  Herregud...det var snakk om to samtykkende voksne.

Du har litt skumle holdninger. Minner om nazi-ideologi og overmennesket-forestilinger. Likeverd har ingenting med intelligens og iq å gjøre.

Anonymkode: 00919...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette handler ikke om at en gjennomsnittlig intelligent mann har sex med en som er psykisk utviklingshemmet.  Herregud...det var snakk om to samtykkende voksne.

Du har litt skumle holdninger. Minner om nazi-ideologi og overmennesket-forestilinger. Likeverd har ingenting med intelligens og iq å gjøre.

Anonymkode: 00919...9a3

Som sagt, jeg har hele tiden snakket om dess mer inteligent. Så om du har en person med IQ på 130, så er en person med intelligens på 100 nesten som tilbakestående å regne i forhold. 

Selv om man er like i intelligens, så vil man ha mer erfaring og visdom enn den yngre. Enten utnytter man, eller så er man nokså dum selv og der er ingen forskjell

Anonymkode: 81bb1...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...