Skiftenøkkel Skrevet 4. juni 2018 #41 Skrevet 4. juni 2018 10 var i overkant ja.. Selv holder jeg meg til maks en øl når barnet er på pappahelg, etter leggetid. Da kan jeg fortsatt kjøre bil om det skulle skje noe. 1
domimik Skrevet 4. juni 2018 #42 Skrevet 4. juni 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Katastrofe-tenking? Jeg og mannen tar oss da ofte en vin eller øl eller tre i helgene, man kan jo ikke hele tiden tenke på at det skal skje noe så man må ut å kjøre! Anonymkode: 860e2...695 Ikke katastrofetenking, men beredt. Ting kan skje. Og de skjer gjerne når du minst venter det. En har alltids alternativer, men hvort stort offer er det egentlig å ikke få bli synlig pussa foran skoleunger? Om man drikker tre glass vin fordelt på en lørdagskveld er det noe HELT annet enn å bælme 10 øl på 3 timer. Hvis du ikke ser forskjellen på de to situasjonene får jeg ikke gjort så mye med det, annet enn å håpe du holder deg til det første når du er den med ansvaret for de som ikke kan ta ansvar for seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #43 Skrevet 5. juni 2018 4 timer siden, domimik skrev: Ikke katastrofetenking, men beredt. Ting kan skje. Og de skjer gjerne når du minst venter det. En har alltids alternativer, men hvort stort offer er det egentlig å ikke få bli synlig pussa foran skoleunger? Om man drikker tre glass vin fordelt på en lørdagskveld er det noe HELT annet enn å bælme 10 øl på 3 timer. Hvis du ikke ser forskjellen på de to situasjonene får jeg ikke gjort så mye med det, annet enn å håpe du holder deg til det første når du er den med ansvaret for de som ikke kan ta ansvar for seg selv. Du og flere andre her må jo se hvem vedkommende faktisk siterte før dere skyter løs. Det var en som mente man alltid måtte holde seg edru (altså ikke drikke 1 øl eller et glass vin) i tilfelle man måtte kjøre. Anonymkode: 178f6...a15
domimik Skrevet 9. juni 2018 #44 Skrevet 9. juni 2018 På 5.6.2018 den 5.35, AnonymBruker skrev: Du og flere andre her må jo se hvem vedkommende faktisk siterte før dere skyter løs. Det var en som mente man alltid måtte holde seg edru (altså ikke drikke 1 øl eller et glass vin) i tilfelle man måtte kjøre. Anonymkode: 178f6...a15 Ja nå var det meg hun siterte, så kanskje feie for egen dør?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #45 Skrevet 9. juni 2018 On 6/4/2018 at 9:01 AM, domimik said: Herregud TENK om noe hadde skjedd som gjorde at han måtte kjøre bil og handle raskt! Om barna hadde skoldet seg, blitt bitt av noe og fått en allergisk reaksjon, brukket noe... spør han hva han hadde gjort om åtteåringen brakk armen i lek ute feks... om tolvåringen hadde fått er anfall.. Dette er totalt uansvarlig. Ville han akseptert det samme fra de han selv stoler på rundt barna? Lærere, trenere, andre foreldre? Dette MÅ du få ham til å forstå. Eller verre, tenk om barna så faren og kompisen. Det er ganske ekkelt og skummelt å se foreldrene sine fulle når man er barn, spesielt så liten. Anonymkode: 59096...aee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå