SesameStreet Skrevet 3. juni 2018 #21 Skrevet 3. juni 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barna er 6, 8 og 10 år. Ts Anonymkode: 427c4...5b1 Det var jo godt å høre. De er så selvgående at de kommer seg på do selv og kan ordne med litt aktiviteter selv, mens far er idiot. Det hadde vært meget bekymringsfullt om det var snakk om barnehagebarn. Når det er sagt, jeg skjønner veldig godt at du er sur. Det er veldig provoserende og uansvarlig. 10 øl på tre og en halv time er ikke greit. Hadde barna spist? Hvordan oppførte far seg etter 10 øl? Klarte han å stå oppreist eller var han skikkelig full? Endret 3. juni 2018 av SesameStreet 3
Duff Skrevet 3. juni 2018 #22 Skrevet 3. juni 2018 Det hadde jeg ikke godtatt og mine barn er 16 år gamle. 2-3 øl er greitt men ikke mere, heldigvis er vi enige når det kommer til alkoholbruk. 3
Puny Skrevet 3. juni 2018 #23 Skrevet 3. juni 2018 Med barn på 6, 8 og 10 er det ikke greit med så mye øl. 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #24 Skrevet 3. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Totalt uansvarlig. Hadde ikke akseptert èn øl en gang. 10 øl?? Fyren må jo ha vært dritings. Anonymkode: 97356...cc9 Herregud,stakkars mannen din dersom du ikke hadde akseptert at han tok 1 øl fordi at han hadde ansvaret for barna. Skjønner godt hvorfor det er så mange skilsmisser i dag...... Anonymkode: fb298...132 11
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #25 Skrevet 3. juni 2018 Skjell dem ut begge to. Han og kompisen, når du får anledning. Typisk at han andre presser på og forteller barnefar at du har ødelagt livet hans med barn osv. og herregud og frihet og den regla. Anonymkode: 2d547...04a 4
Antoinette Skrevet 4. juni 2018 #26 Skrevet 4. juni 2018 De fleste menn føler veldig på det å bevise at de fortsatt er "en av gutta" selv om de har fått barn og da blir det ofte uansvarlig oppførsel når gutta kommer på besøk. "Dama er ute, kysten er klar". Sier du nei til en tur på byen eller guttetur er du automatisk den bitchete masekjerringa. Dette er en kamp du ikke kan vinne. 2
Gjest BearMama Skrevet 4. juni 2018 #27 Skrevet 4. juni 2018 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer hjem fra jobb, og mannen har en kamerat på besøk. Denne kameraten har ikke barn, og mener at verden bare er fryd og morro. Min mann derimot er far til tre. De har sittet på veranden og drukket 10 øl hver. Mannen min mener at jeg ikke skal være sur for det, men han har jo ansvaret for barna så JO det blir jeg. Jeg regner med at de fleste hadde blitt like forbanna og synes det var uakseptabelt? Anonymkode: 427c4...5b1 Det kalles omsorgssvikt og hadde en nabo eller noen visst det hadde det vært grunn til å ringe barnevernet. Om han ikke innser det må han være temmelig dum. Endret 4. juni 2018 av BearMama
Gjest BearMama Skrevet 4. juni 2018 #28 Skrevet 4. juni 2018 26 minutter siden, Antoinette skrev: De fleste menn føler veldig på det å bevise at de fortsatt er "en av gutta" selv om de har fått barn og da blir det ofte uansvarlig oppførsel når gutta kommer på besøk. "Dama er ute, kysten er klar". Sier du nei til en tur på byen eller guttetur er du automatisk den bitchete masekjerringa. Dette er en kamp du ikke kan vinne. Du kan ikke sammenligne bytur og guttetur med å drikke seg full med 3 barn hjemme 🙄
domimik Skrevet 4. juni 2018 #29 Skrevet 4. juni 2018 Herregud TENK om noe hadde skjedd som gjorde at han måtte kjøre bil og handle raskt! Om barna hadde skoldet seg, blitt bitt av noe og fått en allergisk reaksjon, brukket noe... spør han hva han hadde gjort om åtteåringen brakk armen i lek ute feks... om tolvåringen hadde fått er anfall.. Dette er totalt uansvarlig. Ville han akseptert det samme fra de han selv stoler på rundt barna? Lærere, trenere, andre foreldre? Dette MÅ du få ham til å forstå. 8
Gjest hind Skrevet 4. juni 2018 #30 Skrevet 4. juni 2018 Det er så drøyt at det er grunn til bekymringsmelding. Jeg hadde blitt rasende og enormt skuffet hvis det var min mann. Så skuffet at jeg tviler på at jeg hadde greid å få full tillit til ham igjen. For en idiot! Håper barna hadde det greit og ikke så for mye av det hele.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #31 Skrevet 4. juni 2018 49 minutter siden, domimik skrev: Herregud TENK om noe hadde skjedd som gjorde at han måtte kjøre bil og handle raskt! Om barna hadde skoldet seg, blitt bitt av noe og fått en allergisk reaksjon, brukket noe... spør han hva han hadde gjort om åtteåringen brakk armen i lek ute feks... om tolvåringen hadde fått er anfall.. Dette er totalt uansvarlig. Ville han akseptert det samme fra de han selv stoler på rundt barna? Lærere, trenere, andre foreldre? Dette MÅ du få ham til å forstå. Katastrofe-tenking? Jeg og mannen tar oss da ofte en vin eller øl eller tre i helgene, man kan jo ikke hele tiden tenke på at det skal skje noe så man må ut å kjøre! Anonymkode: 860e2...695 12
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #32 Skrevet 4. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Katastrofe-tenking? Jeg og mannen tar oss da ofte en vin eller øl eller tre i helgene, man kan jo ikke hele tiden tenke på at det skal skje noe så man må ut å kjøre! Anonymkode: 860e2...695 Edit: og hva med de som ikke har førerkort? De burde ksnskje ikke ha unger da eller? Anonymkode: 860e2...695 11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #33 Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Katastrofe-tenking? Jeg og mannen tar oss da ofte en vin eller øl eller tre i helgene, man kan jo ikke hele tiden tenke på at det skal skje noe så man må ut å kjøre! Anonymkode: 860e2...695 Hvis dere har så små barn som TS og mannen, så er dere uansvarlige når begge drikker samtidig. Og de uten førerkort bør da være edru nok til å håndtere en krisesituasjon. Anonymkode: 80a83...731 3
BlendaSensitive Skrevet 4. juni 2018 #34 Skrevet 4. juni 2018 10 øl er skrekkelig mange på 3,5 timer... Var det 0,33 eller 0,5?? Var alle ungene hjemme, hva gjorde de under tiden? ps. far er ikke barnevakt, han er far og hjemme med barna. Det med bilkjøring er ikke et argument, men at man er edruelig nok til og ikke være påvirket. 3
Roci Skrevet 4. juni 2018 #35 Skrevet 4. juni 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Akseptert? Det er dine barn, og han er barnevakt? 😂 Anonymkode: bd9b0...637 Han er faren, ikke en innleid barnevakt, ergo har han foreldreansvar på lik linje med moren. 2
SesameStreet Skrevet 4. juni 2018 #36 Skrevet 4. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katastrofe-tenking? Jeg og mannen tar oss da ofte en vin eller øl eller tre i helgene, man kan jo ikke hele tiden tenke på at det skal skje noe så man må ut å kjøre! Anonymkode: 860e2...695 Det er jo en veldig, veldig stor forskjell på tre øl og ti øl. Jeg kan fint ta meg en, men etter ti så hadde jeg ikke kunne stå oppreist. Jeg holder meg klar nok i hodet så jeg kan henge med om det skjer noe og ikke mister telefonen om jeg f.eks må ringe etter en taxi til legevakten om det skjer noe, kan pleie et barn som plutselig begynner å kaste opp (noe som har skjedd noen ganger nå og da midt på natten), og andre ting som kan skje når du har barn i huset. Dessuten, så tenker jeg at det ikke er noe hyggelig for å barn og se den endringen som oppstår når en person blir beruset. 4
Gjest BearMama Skrevet 4. juni 2018 #37 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Katastrofe-tenking? Jeg og mannen tar oss da ofte en vin eller øl eller tre i helgene, man kan jo ikke hele tiden tenke på at det skal skje noe så man må ut å kjøre! Anonymkode: 860e2...695 Du skjønner ikke forskjellen på 1 glass vin og et par øl fordelt på flere timer kontra 10 øl på 3 timer?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #38 Skrevet 4. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Totalt uansvarlig. Hadde ikke akseptert èn øl en gang. 10 øl?? Fyren må jo ha vært dritings. Anonymkode: 97356...cc9 Ja, for 1 øl er farlig det..... Anonymkode: 7615e...ab0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #39 Skrevet 4. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har så små barn som TS og mannen, så er dere uansvarlige når begge drikker samtidig. Og de uten førerkort bør da være edru nok til å håndtere en krisesituasjon. Anonymkode: 80a83...731 Klarer fint å håndtere en krisesituasjon selvom begge har drikket litt vin eller øl også. Eneste vi ikke kan,er å kjøre bil,men det finnes alltids taxi/sykebil/naboer osv. Så det stiller egentlig likt med de som ikke har førerkort...... Anonymkode: fb298...132 1
Polly Ester Skrevet 4. juni 2018 #40 Skrevet 4. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Katastrofe-tenking? Jeg og mannen tar oss da ofte en vin eller øl eller tre i helgene, man kan jo ikke hele tiden tenke på at det skal skje noe så man må ut å kjøre! Anonymkode: 860e2...695 Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet. 10 øl hvis det skulle skjedd noenting er i hvert fall 6 eller 7 for mye. Og det KAN skje noe og er man alene med ansvaret for barn så holder man seg edru nok så man kan reagere selv om man ikke kan kjøre. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå