Gå til innhold

Sinna på mannen, uansvarlig!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer hjem fra jobb, og mannen har en kamerat på besøk. Denne kameraten har ikke barn, og mener at verden bare er fryd og morro. Min mann derimot er far til tre. De har sittet på veranden og drukket 10 øl hver. Mannen min mener at jeg ikke skal være sur for det, men han har jo ansvaret for barna så JO det blir jeg. Jeg regner med at de fleste hadde blitt like forbanna og synes det var uakseptabelt? 

Anonymkode: 427c4...5b1

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg hadde klikka i vinkel og laget et lite helvete av det. Har man ansvar for ungene, så holder man seg edru! Enkelt og greit.

Skrevet

Han satt og drakk øl med kompisen, mens han hadde ansvar for 3 barn hjemme??

• Liker 11
Skrevet

Det er ikke ok og bøtte nedpå øl etter øl med ansvaret for tre barn i hus. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han satt og drakk øl med kompisen mens han hadde ansvaret for barna. Jeg stiller nå veldig spørsmål ved verdiene hans, og er både sint, lei meg og forbanna på en gang. Og han er nå sur på meg faktisk, fordi jeg er sur på han?!!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Denne typen oppførsel fra hans side har tydeligvis kommet veldig plutselig, siden dere har produsert tre unger før du har merket noe til det?

Anonymkode: 8dcef...f67

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 9dfa3...88e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er forbannet! Det hadde jeg også blitt. En øl eller to går greit, men 10 øl når man har ansvaret for barn er totalt uakseptabelt! For en uansvarlig dust! 

Bare vis han denne tråden så han ser at de fleste er enige med deg, 

Anonymkode: 0fcb7...873

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er barna?

Det spiller egentlig ingen rolle, med mindre de er over 18. 

Anonymkode: bd9b0...637

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er mer opptatt av å være kul kompis enn far. 

Anonymkode: 4af98...297

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo forskjell på å ha ansvar for en 2-åring og en 15-åring. 10 øl hver syns jeg høres voldsomt ut, uansett, så tidlig på kvelden og ikke noe barna burde se.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig gjør det det. Galt er det uansett, men det er verre om barna er 0-3 enn om de er 12-17.

• Liker 17
Skrevet (endret)

Altså....  I dag er det søndag, og det har vært strålende vær helt siden i dag morges. Er han en normalt bygd mann på ca. 85 kg og han har sittet på verandaen siden 12, så har han knapt promille...

Så om det er uakseptabelt eller ei kommer an på MYE, for min del i alle fall....

Endret av Beeblebrox
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Totalt uansvarlig. Hadde ikke akseptert èn øl en gang. 10 øl?? Fyren må jo ha vært dritings.

Anonymkode: 97356...cc9

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke helt problemet om det er snakk om eldre barn. Småbarn er en annen sak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til deg som spør ang tidligere oppførsel. Jo han er teit og oppfører seg barnslig sammen med den kameraten når de er sammen. Det er akkurat som han blir en annen person sammen med han, jeg missliker derfor veldig denne kameraten. Men dette tok kaka altså, og jeg blir enda mer skuffa når han heller ikke ser problemet og hvorfor jeg blir sint.

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kameraten kom klokken 16 sa han, og jeg var hjemme klokken 19.30. Altså 10 øl hver på tre og en halv time. Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Barna er 6, 8 og 10 år. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Totalt uansvarlig. Hadde ikke akseptert èn øl en gang. 10 øl?? Fyren må jo ha vært dritings.

Anonymkode: 97356...cc9

Akseptert? Det er dine barn, og han er barnevakt? 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...