Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her, men jeg får det for meg at ts ikke akkurat er der...:fnise:

Anonymkode: a2e36...82d

Joda, ts er skikkelig snill og har bakt kake til dem :) 

Anonymkode: 15772...a9b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her, men jeg får det for meg at ts ikke akkurat er der...:fnise:

Anonymkode: a2e36...82d

Hvis du tar deg tid til å lese tråden før du dømmer kan du se at de har fått og kommer til å få servering igjen :) 

Men hva er grunnen til at alle dere anonyme som kritiserer ikke tør å skrive uten å anonymisere??

AnonymBruker
Skrevet

Pass på så du ikke gir de noe å spise som de blir dovne og late av da ts :) Kanskje du sjekker matpakkene dems også for å være sikker på at de ikke spiser noe som setter ned arbeidsevnen :hoho:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pass på så du ikke gir de noe å spise som de blir dovne og late av da ts :) Kanskje du sjekker matpakkene dems også for å være sikker på at de ikke spiser noe som setter ned arbeidsevnen :hoho:

Du kan ikke være mye mer enn 14 år eller...? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Wilow skrev:

Er det slik du svarer på gode råd?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Wilow skrev:

Selvfølgelig kommer jeg til å kikke på klokken når de kommer og når de drar. Noe annet ville være naivt. Jeg stoler såpass på de at jeg har valgt å skrive kontrakt på at de skal få bortimot 2 millioner, men det er ingen hemmelighet at et er mange slue firmaer der ute, så SELVFØLGELIG skal jeg følge med!

Det regenter jeg jo med at mine kunder gjør overfor meg også :)

Godt du har permisjon, da :P

Anonymkode: b5470...4b6

• Liker 3
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt du har permisjon, da :P

Anonymkode: b5470...4b6

Heldigvis er jeg ikke i permisjon for resten av livet ;) og jeg jobber turnus, så jeg kommer til å være hjemme endel på dagtid likevel. Er veldig glad for å kunne følge med. Hadde jeg ikke gjort det, hadde de bygget badet helt feil. Jeg var hjemme og oppdaget feilen, heldigvis. 

Lønner seg å ikke være så naiv ;)

Endret av Wilow
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Wilow skrev:

Hvem serverer fornærmelser i denne tråden?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Wilow skrev:

Heldigvis er jeg ikke i permisjon for resten av livet ;) og jeg jobber turnus, så jeg kommer til å være hjemme endel på dagtid likevel. Er veldig glad for å kunne følge med. Hadde jeg ikke gjort det, hadde de bygget badet helt feil. Jeg var hjemme og oppdaget feilen, heldigvis. 

Lønner seg å ikke være så naiv ;)

De fleste håndverkere synes vel at det er ubehagelig å "jobbe med ryggsekk"...

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Selv har jeg akkurat brukt 10 mill på hus, så ja, da blir 2 mill lite ;)  Hadde droppet å bruke snekkere på timer, og heller bedt om fastpris. Og hentet inn tilbud fra flere. Viktig å huske at det billigste ikke trenger å være det beste heller.  

Og jeg fleiper selvsagt, 2 mill er mye penger :) 

Vi hadde 6 firmaer inne på befaring og fikk prisoverslag fra 4 av dem. Vi valgte ikke det billigste firmaet ;) vi valgte firmaet som hadde gode referanser, virket seriøse, var lokale og som selvfølgelig ikke hadde det dyreste prisoverslag heller. Vi skal ha de på timer når de begynner på bygget som er fra begynnelsen av 1900 tallet, fordi de ikke visste hva som kunne dukke opp når de begynte, og at fastprisen da ville blitt veldig høy. Så de får jobbe så lenge pengene rekker når de begynner på jobben som er timesbetalt.

Vi er kanskje ikke du dumme som mange virker til å tro..? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste håndverkere synes vel at det er ubehagelig å "jobbe med ryggsekk"...

Så derfor får de jobbe i fred ;) 

Men å ikke ha en viss oversikt over hvor mange timer de bruker ville være usedvanlig dumt ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig arbeidstid for håndtverkere er 7-1530, og 7-13 på Fredager. Helt normalt.

Mulig de møter på kontoret først, mulig de sitter i bilen og fyller skjemaer, bestiller varer, mulig de bruker lenger til på å pakke enn du tror, mulig de bare er late...uansett ikke noe som påvirker kunden

Anonymkode: 1d01a...6c9

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlig arbeidstid for håndtverkere er 7-1530, og 7-13 på Fredager. Helt normalt.

Mulig de møter på kontoret først, mulig de sitter i bilen og fyller skjemaer, bestiller varer, mulig de bruker lenger til på å pakke enn du tror, mulig de bare er late...uansett ikke noe som påvirker kunden

Anonymkode: 1d01a...6c9

Takk for konstruktivt svar!

De jo ber fra 7-15 mandag til torsdag, så 8 timers dag, minus 30 minutter matpause. Derfor jeg spør :) 

De møter som sagt ikke på kontoret først, mulig de har noen skjemaer de må fylle ut, varer er det ikke de som bestiller, mulig de har noe de skal pakke, og ja, mulignde er late hehe.

Og jo, det kan påvirke meg som kunde når de begynner på jobben som er timesbetalt. 

Endret av Wilow
Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

/lillesky (mod)

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...