Gjest Dævendøtte Skrevet 1. juni 2018 #41 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, Wilow skrev: Men jeg vet at det er en annen person i firmaet som tar seg av anbud og kunder grunnen til at jeg spør er fordi de skal være hos oss på timesbasis med andre oppgaver senere, så greit å vite va som er varsling og ikke. Mulig dette er 'lite' for deg, men vi skal altså bruke nærmere 2 millioner, som skal betales til dette firmaet, så 2-3 timer hver uke kan potensielt blir ganske myr penger for oss! Selv har jeg akkurat brukt 10 mill på hus, så ja, da blir 2 mill lite Hadde droppet å bruke snekkere på timer, og heller bedt om fastpris. Og hentet inn tilbud fra flere. Viktig å huske at det billigste ikke trenger å være det beste heller. Og jeg fleiper selvsagt, 2 mill er mye penger
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #42 Skrevet 1. juni 2018 6 minutter siden, Wilow skrev: Men jeg vet at det er en annen person i firmaet som tar seg av anbud og kunder grunnen til at jeg spør er fordi de skal være hos oss på timesbasis med andre oppgaver senere, så greit å vite va som er varsling og ikke. Mulig dette er 'lite' for deg, men vi skal altså bruke nærmere 2 millioner, som skal betales til dette firmaet, så 2-3 timer hver uke kan potensielt blir ganske myr penger for oss! Hvilke 2-3 timer snakker du om? Anonymkode: 15772...a9b 2
Wilow Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #43 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bra at det ikke plager deg. Jeg sliter med å forstå dette, og skal lese og se om jeg finner løsningen Anonymkode: 15772...a9b Vet du hva, du behøver faktisk ikke å skjønne dette. Jeg har fått konstruktive og hyggelige svar på det jeg lurte på. Dine kverulerende og kranglete svar trenger jeg ikke! Ønsker deg er strålende fin helg!
Wilow Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #44 Skrevet 1. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilke 2-3 timer snakker du om? Anonymkode: 15772...a9b Uffda, les tråden fra begynnelsen, så skjønner du det
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #45 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, Wilow skrev: Vet du hva, du behøver faktisk ikke å skjønne dette. Jeg har fått konstruktive og hyggelige svar på det jeg lurte på. Dine kverulerende og kranglete svar trenger jeg ikke! Ønsker deg er strålende fin helg! Utakknemlig og frekk fremstår du som. Når jeg har gitt deg mange bra svar i løpet av tråden. Anonymkode: 15772...a9b 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #46 Skrevet 1. juni 2018 2 minutter siden, Wilow skrev: Uffda, les tråden fra begynnelsen, så skjønner du det Du får sitte der med stoppeklokke og passe på timene da når de starter med storprosjektet, ettersom du ikke stoler på de og du tenker at de vil svindle til seg lønn for flere timer enn de er der. Anonymkode: 15772...a9b 4
Wilow Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #47 Skrevet 1. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utakknemlig og frekk fremstår du som. Når jeg har gitt deg mange bra svar i løpet av tråden. Anonymkode: 15772...a9b Å fortsette og gnage om at du ikke forstår hvorfor jeg spør, er frekt. Jeg er for et første ikke anonym, og har svart deg på en ordentlig måte hele veien! Jeg har sagt jeg ikke ønsker flere svar fra deg, takk!
Wilow Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #48 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du får sitte der med stoppeklokke og passe på timene da når de starter med storprosjektet, ettersom du ikke stoler på de og du tenker at de vil svindle til seg lønn for flere timer enn de er der. Anonymkode: 15772...a9b Selvfølgelig kommer jeg til å kikke på klokken når de kommer og når de drar. Noe annet ville være naivt. Jeg stoler såpass på de at jeg har valgt å skrive kontrakt på at de skal få bortimot 2 millioner, men det er ingen hemmelighet at et er mange slue firmaer der ute, så SELVFØLGELIG skal jeg følge med! Det regenter jeg jo med at mine kunder gjør overfor meg også 1
Wilow Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #49 Skrevet 1. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får sitte der med stoppeklokke og passe på timene da når de starter med storprosjektet, ettersom du ikke stoler på de og du tenker at de vil svindle til seg lønn for flere timer enn de er der. Anonymkode: 15772...a9b Og forresten, storprosjektet er det de holder på med nå, til fastpris
PoisonIwy Skrevet 1. juni 2018 #50 Skrevet 1. juni 2018 Helt vanlig det. Kan jo hende de har oppmøte på kontoret og slutter av der? Vi har 07-1530 og 07-1330 på fredager😊 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #51 Skrevet 1. juni 2018 Helt vanlig at håndverkere er ferdig tidlig på fredager. Noe annet hadde overrasket meg mer. Anonymkode: f59cf...fad 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #52 Skrevet 1. juni 2018 2 minutter siden, Wilow skrev: Selvfølgelig kommer jeg til å kikke på klokken når de kommer og når de drar. Noe annet ville være naivt. Jeg stoler såpass på de at jeg har valgt å skrive kontrakt på at de skal få bortimot 2 millioner, men det er ingen hemmelighet at et er mange slue firmaer der ute, så SELVFØLGELIG skal jeg følge med! Det regenter jeg jo med at mine kunder gjør overfor meg også Se der, ja. Du klarte å si rett ut hva som var problemet, nå plutselig, etter at jeg gjettet hva du var redd for. Hva om du kunne svart tydelig da jeg spurte først? 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke 2-3 timer snakker du om? Anonymkode: 15772...a9b Anonymkode: 15772...a9b 5
Wilow Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #53 Skrevet 1. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Se der, ja. Du klarte å si rett ut hva som var problemet, nå plutselig, etter at jeg gjettet hva du var redd for. Hva om du kunne svart tydelig da jeg spurte først? Anonymkode: 15772...a9b Er du virkelig så dum som du virker som?? 2
Gjest ti10 Skrevet 1. juni 2018 #54 Skrevet 1. juni 2018 Det kan kanskje være at de har jobbet mye tidligere og nå har fått mulighet til å avspasere? Så lenge jobben blir utført til fastsatt tid og pris, er det vel egentlig ikke noe å bry seg om. Men tenk om de hadde fått vite at de hadde fått sin egen tråd på et diskusjonsforum!😁
Wilow Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #55 Skrevet 1. juni 2018 Akkurat nå, ti10 skrev: Det kan kanskje være at de har jobbet mye tidligere og nå har fått mulighet til å avspasere? Så lenge jobben blir utført til fastsatt tid og pris, er det vel egentlig ikke noe å bry seg om. Men tenk om de hadde fått vite at de hadde fått sin egen tråd på et diskusjonsforum!😁 Ja, det kan jo hende! Og nå har jeg fått mange gode forslag så jeg slipper å lure lengre Haha ja, kanskje jeg forteller dem det hvis det passer seg sånn en gang
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #56 Skrevet 1. juni 2018 Kjenner sympati med snekkerne her. Anonymkode: 7db71...7d5 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #57 Skrevet 1. juni 2018 2 minutter siden, Wilow skrev: Er du virkelig så dum som du virker som?? Er man dum dersom man ikke er tankeleser og dersom man ikke er svært mistenksom av natur, mener du? Anonymkode: 15772...a9b 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #58 Skrevet 1. juni 2018 2 minutter siden, Wilow skrev: Ja, det kan jo hende! Og nå har jeg fått mange gode forslag så jeg slipper å lure lengre Haha ja, kanskje jeg forteller dem det hvis det passer seg sånn en gang Ja, det hadde jo vært skikkelig lurt! Anonymkode: 15772...a9b
Wilow Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #59 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjenner sympati med snekkerne her. Anonymkode: 7db71...7d5 Ja de har det nok grusomt de får holde på i fred, får servert kake innimellom og har kontrakt på et stort oppdrag, så de klarer seg nok!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #60 Skrevet 1. juni 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiser de i hagen din? I så fall ville jeg traktet kaffe og servert de Anonymkode: 15772...a9b Samme her, men jeg får det for meg at ts ikke akkurat er der... Anonymkode: a2e36...82d
Fremhevede innlegg