Gå til innhold

hofte-belte og lang topp?


theamor

Anbefalte innlegg

ser av og til noen som buker brede belter utenpå en litt lang topp. synes egentlig det ser litt kult ut. hva mener dere? hvis dere sjkønte hva jeg mente da? :roll:

har prøvd d et par ganger selv, men bruker alltid belte i buksa og da blir det nesten en sånn "kant" som det brede beltet legger seg oppå. forslag?

har et par brede flettebelter, men har lyst på noen vanlige brede skinnbelter som er skåret sånn at henger litt foran. noen som vet hvor de har sånne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coral

Syns også belte (feks flettet) utenpå en litt lengre topp kan være fint. Men ikke med belte under i tillegg, det blir vel litt klumpete?

Om jeg bruker belte utenpå, bruker jeg en bukse jeg ikke trenger ha belte i. Enten dongeri eller feks en dressaktig bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Syns også belte (feks flettet) utenpå en litt lengre topp kan være fint. Men ikke med belte under i tillegg, det blir vel litt klumpete?

Om jeg bruker belte utenpå, bruker jeg en bukse jeg ikke trenger ha belte i. Enten dongeri eller feks en dressaktig bukse.

Jeg bruker stort sett bare dongribukser jeg. Synes liksom jeg må ha et belte i buksa og for at den skal sitte skikkelig :-?

Har prøvd med noen litt tynne (både smale, og noen bredere i litt tynt skinn). fant et ganske tynt svart et med oval spenne på vero moda, også har jeg noen veltdi smale som jeg kjøpte på bik bok for en stund siden. de skjules for det meste, men det brede beltet som henger utenpå har det med å "legge seg oppå" beltet i buksa. :-( er det noen som har noen bedre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Jeg har akkurat det samme problemet!! Buksene mine henger for jeg har nesten ikke bakdel og jeg kommer meg IKKE inn i en str mindre. Huff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...