AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Del Skrevet 30. mai 2018 Jeg jobber daglig med et dataprogram hvor jeg ofte ser på modeller av produkter som brukes i min bransje. I dette programmet kan jeg se på en modell fra alskens retninger og vinkler. På engelsk kalles dette forskjellige "views". Greit det, men jeg mangler et godt norsk ord for det samme. Google ønsker bare å oversette det med "utsikt", noe som slettes ikke føles riktig i denne sammenhengen. Noen forslag? Anonymkode: a3a63...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Del Skrevet 30. mai 2018 Visning? Anonymkode: ad251...119 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Del Skrevet 30. mai 2018 Utsikt er riktig for det ordet. Selv om du ikke mener det passer. Anonymkode: c630e...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Del Skrevet 30. mai 2018 Vinkler? Anonymkode: af04f...969 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Del Skrevet 30. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visning? Anonymkode: ad251...119 Jaa! Takker! Anonymkode: a3a63...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #6 Del Skrevet 30. mai 2018 Utforsket Sett på Sett av Visninger Anonymkode: b5b25...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 30. mai 2018 #7 Del Skrevet 30. mai 2018 Synsvinkel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 30. mai 2018 #8 Del Skrevet 30. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber daglig med et dataprogram hvor jeg ofte ser på modeller av produkter som brukes i min bransje. I dette programmet kan jeg se på en modell fra alskens retninger og vinkler. På engelsk kalles dette forskjellige "views". Greit det, men jeg mangler et godt norsk ord for det samme. Google ønsker bare å oversette det med "utsikt", noe som slettes ikke føles riktig i denne sammenhengen. Noen forslag? Anonymkode: a3a63...d5b Jeg bruker tilsvarende programmer, og mener at "visning" er greit. "Presentasjon eller" fremvisning" kunne fungert. Kanskje til og med "bilde"? Det, er langt fra direkte oversatt, men i grunnen mener jeg det kunne fungert bra. "Bilde 1", "Bilde 2" etc. Vi må jo finne opp språk her🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå