Gå til innhold

Hvordan formidle på en ok måte at han må være høyere enn meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vel ikke værre en enn å skrive at de som kontakter deg må være over en viss høyde?

Anonymkode: 489fb...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo bare skrive "jeg er ganske overfladisk og tenner ikke på dverger så derfor må alle menn være over 1.80 høy :))" i bioen din?

Anonymkode: 8a357...b2d

Nå liker vel de fleste menn å være høyere enn dama også da, så ser ikke problemet..

Anonymkode: 55d0d...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en høy dame på 180 cm, så skjønner jeg deg godt...men da blir det langt færre menn å velge mellom. Har ei venninne i den størrelsen som rager over de fleste menn, og hun har vært singel meste parten av livet.  

Anonymkode: 40fca...859

Hun synes ikke at det gjør noe om hun treffer menn er noen cm lavere enn henne, men menn foretrekker lavere damer de også.  Det er ulempen for høye og store kvinner.

Anonymkode: 40fca...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev enkelt og greit i profilen min hva min høyde er, og at jeg fortretekker at mannen er høyest. Funket det

Anonymkode: 90728...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt innafor ja.

Type: "er 170cm høy, foretrekker at du er høyere "insert kvinnelig vinke-emoji her""

Anonymkode: ae74a...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange foreslår at du skal skrive om høydeønske på profilen din. Det er jeg helt uenig i, for da gjør du høyde til et tema, noe av det som du er mest opptatt av! :) Da er det mye bedre å bare snike inn et spørsmål om høyde "tilfeldig" i samtalen.

Anonymkode: 6359a...569

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange foreslår at du skal skrive om høydeønske på profilen din. Det er jeg helt uenig i, for da gjør du høyde til et tema, noe av det som du er mest opptatt av! :) Da er det mye bedre å bare snike inn et spørsmål om høyde "tilfeldig" i samtalen.

Anonymkode: 6359a...569

Lurer på om jeg skal gå for denne. Mange har jo faktisk oppitt høyden, så da slipper de å se det.

Anonymkode: a122a...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå liker vel de fleste menn å være høyere enn dama også da, så ser ikke problemet..

Anonymkode: 55d0d...2f0

Bortsett fra de små mennene under 1.70 som da vil få et veldig lite utvalg å velge blant kvinner.

Anonymkode: a122a...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg som er 174 og mann burde bare ta meg sammen og bli høyere?!  

Når damer på 170 feks krever en mann på 185 cm eller høyere fordi de "går i høye hæler" ett par ganger i året blir det bare rart. 

Anonymkode: 90463...0a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, kanskje jeg som er 174 og mann burde bare ta meg sammen og bli høyere?!  

Når damer på 170 feks krever en mann på 185 cm eller høyere fordi de "går i høye hæler" ett par ganger i året blir det bare rart. 

Anonymkode: 90463...0a8

Sikker på at det er for å gå i høye hæler? Det har keh aldri hørt om, men har hørt om damer som liker menn som er høyere enn dem. Da holder det ikke å være 173 når hun er 170.

Anonymkode: a122a...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det er for å gå i høye hæler? Det har keh aldri hørt om, men har hørt om damer som liker menn som er høyere enn dem. Da holder det ikke å være 173 når hun er 170.

Anonymkode: a122a...fa1

173 er høyere enn 170 sist jeg sjekket.

Anonymkode: 90463...0a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

173 er høyere enn 170 sist jeg sjekket.

Anonymkode: 90463...0a8

Nei, jeg er ganske sikker på at 170 er høyere enn 173....😄

Anonymkode: ae74a...bfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, kanskje jeg som er 174 og mann burde bare ta meg sammen og bli høyere?!  

 

Anonymkode: 90463...0a8

Kanskje jeg som kvinne må ta meg litt sammen jeg også, og bli naturlig brunette istedenfor blondine? Jeg mener.. siden mange menn foretrekker det.

Anonymkode: 47a24...c95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg som kvinne må ta meg litt sammen jeg også, og bli naturlig brunette istedenfor blondine? Jeg mener.. siden mange menn foretrekker det.

Anonymkode: 47a24...c95

:klappe:

Anonymkode: a122a...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjonen er jo enkel: Det finnes ikke nok høye, kjekke, trofaste menn, så noen damer får rett og slett ikke det de ønsker seg. Det finnes heller ikke nok sexy, feminine, smarte damer under 1.70, og dermed må mange menn ta til takke med det de får, eller forbli single. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra de små mennene under 1.70 som da vil få et veldig lite utvalg å velge blant kvinner.

Anonymkode: a122a...fa1

Feil. Gjennomsnittshøyden for kvinner er ca 168. Dvs at han på 170 har godt med muligheter.

Anonymkode: ddd1a...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min erfaring på tinder er at de som ikke har høyden i bioen er under 175. 

Har også opplevd de som påstår de er 175 som viser seg å være lavere enn meg, på 160.

Noe minimumskrav til høyde ville jeg nok kle satt (hva on drømmemannen er én cm for liten?), men helt ok å skrifte gir eksempel "jeg er 165, fint om du er høyere".

Anonymkode: 879d0...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring på tinder er at de som ikke har høyden i bioen er under 175. 

Har også opplevd de som påstår de er 175 som viser seg å være lavere enn meg, på 160.

Noe minimumskrav til høyde ville jeg nok kle satt (hva on drømmemannen er én cm for liten?), men helt ok å skrifte gir eksempel "jeg er 165, fint om du er høyere".

Anonymkode: 879d0...a7d

Igjen, jeg misliker dette høydepresset. 

Har ingen intensjoner om å skrive høyden min i bioen og jeg er 181. Ikke alle som ikke skriver det i bioen er lave. 

Anonymkode: ae74a...bfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Igjen, jeg misliker dette høydepresset. 

Har ingen intensjoner om å skrive høyden min i bioen og jeg er 181. Ikke alle som ikke skriver det i bioen er lave. 

Anonymkode: ae74a...bfd

"not all men" 

Forøvrig er jeg sammen med en på 170. Jeg bryr meg ikke om høyden. 

Anonymkode: 879d0...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært på nettdatingsider ville jeg vært skeptisk til høydekrav i profilen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...