Gjest lmari Skrevet 28. april 2005 #321 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg hadde jo helt glemt at det er ulemper med dagjobbing også... Trøtt, nå, ja! Jeg virkelig HATER å stå opp tidlig, og fikk heller ikke sove i natt (stakkars kroppen min skjønner jo ikke helt hva som skjer...) så nå er jeg litt shaky. Det går vel over, tenker jeg! ... men veldig koselig å våkne sammen med sambo, småsnakke litt før vi sto opp og så dusje sammen og gå ut av døren sammen. DET var koselig, det! Hadde en kjempefin kveld i går da. Gikk tidlig fra jobb - fordi jeg også skulle jobbe i dag. Var innom en butikk med klær i store størrelser - den var blitt overtatt av en dame fra samme sted som meg, så da ble jeg stående og skravle med henne ganske lenge. Hun er fryktelig energisk og nesten litt masete, men det er jo hyggelig med en dame som er tynn selv men som brenner for at litt større jenter også skal ha kule klær! (selv om jeg kjenner at jeg blir litt stresset av at hun roper "jeg synes det er så flott med store jenter, herregud, du er jo bare helt nydelig, du" til meg mens hele butikken hører det... :-? Endte opp med å kjøpe en slags omslagsjakke i rosa - jeg fant plutselig ut at jeg må jo ha noe å ha på meg på 17. mai når vi faktisk skal feire! Spiste middag med sambo og så traff jeg to venninner for å handle bursdaggaver til helgens jentebursdag. Endte opp på kafe med en gammel kompis vi traff på veien, det var ganske hyggelig! Sambo hadde whisky og fotballkveld med to kompiser, så det var høy stemning da jeg kom hjem! I kveld skal jeg treffe to andre venninner på kafe, det blir også koselig. Og så skal jeg for en gangs skyld IKKE handle klær på veien hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 28. april 2005 #322 Del Skrevet 28. april 2005 Phju, det går jammen i ett på dagtid også. Ikke mye tid til å henge inne på KG, nei. Det er helt krise med folk her i morra, så jeg har sagt ja til å komme inn og jobbe i morra også. Jeg har en frisørtime klokka elleve, men avtalen er at jeg bare skal ta en litt lang lunsj og så heller komme tilbake nyklippet etterpå. Blir litt stress, men jeg synes det er vanskelig å si nei til mellomsjefen når han ber så pent... Egentlig sa jeg ja til å jobbe litt utover kvelden i dag også, men når han fikk tenkt seg litt om så syntes han så synd på meg at han ville at jeg skulle gå hjem. Så nå skal jeg egentlig bare pakke sammen og komme meg ut døren! Kafe klokka seks, det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. april 2005 #323 Del Skrevet 29. april 2005 I dag føler jeg meg som en skikkelig businesswoman - tok taxi fra jobben og opp til frisøren, klippet meg og så ned igjen på jobb.... ... kunne ikke alle dager vært som denne, gitt! Da jeg kom ned igjen på jobb, sto det en flaske hvitvin på pulten min med kort fra mellomsjefen og storesjefen: "Kjære lmari! Takk for at du alltid stiller opp med ditt gode humør og store kreativitet, inkl. dyktighet. Hilsen storesjefen og lillesjefen." Blir jo helt rørt av gutta, jeg! Men det var utrolig koselig gjort av dem, og det er deilig å føle at man blir satt pris på! Da er det jo mye lettere å si ja til å jobbe ekstra seinere også! Så nå er jeg altså nyklippet og fresh på håret (skal nemlig møte noen spennende i morra, og da vil jeg gjerne være superfresh! ), har hvitvin og skriftlig skryt fra sjefen, og snart er det helg! Kan man bedre ha det? Var superkoselig på kafe i går kveld, vi skravlet og skravlet i mange timer. Alltid koselig å se jentene, vi har så mye å snakke om! Rakk akkurat hjem til TopModel - perfect timing! Hadde en morsom episode på trikken hjem, jeg traff to tidligere kolleger fra et jenteblad jeg har jobbet i, og på setet bak dem satt en tidligere kollega fra denne avisen som nå jobber hos konkurrent-jentebladet. De visste ikke om hverandre, og ble litt lattermilde da jeg sa at de måtte passe på hva de sa, siden konkurrenten satt bak dem... De hadde tydeligvis sittet og snakket om jobben! Sambo var ute på byen med en kompisen i går, jeg lå og priste meg lykkelig for at det ikke er han som jobber natten og jeg som ligger hjemme og venter hver natt. Jeg får nemlig ikke sove uten å vite at han er trygt i hus - så hvordan i all verden skal det bli når vi evt får tenåringer i huset!??! :o Sovnet i to-tiden, ganske trøtt i dag tidlig, ja. Men nå er det jo helg, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #324 Del Skrevet 29. april 2005 Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #325 Del Skrevet 29. april 2005 Gøy å endelig titte innom dagboka di igjen - det går en stund mellom hver gang, men jeg blir alltid så glad når jeg leser om deg og ditt, lmari! Og så syns jeg det var så superkoselig at du fikk vin og gode ord fra sjefene dine - det var VELFORTJENT!!! En flott start på helga, ikke sant? Kose deg da, tar snart kvelden jeg også - og så skal jeg bare nyte dagene framover - har fri fram til over bryllupet jeg nå, vettu! GOD HELG, vennen min! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. mai 2005 #326 Del Skrevet 2. mai 2005 Urk. Mandag morgen, det øspøsregner, kroppen min skjønner fremdeles ikke helt konseptet med dagjobbing og vil ikke sove om kvelden, og jeg har verdens største munnsår som verker skikkkelig. Rett og slett urk. Ikke mer å si om det. :veldigsur: Men helgen har vært fin, da! Fest på fredag, det var egentlig ganske kjedelig... Men koselig å være sammen med annet vennepar som også var der, vi var bare litt lite motiverte for fest, liksom. Lørdag var broren min hos oss en tur, vi handlet litt og gjorde litt småting. Bursdagsfest på kvelden - utrolig morsomt å endelig treffe Etoile!!!! I går bakte jeg kake, vi ryddet og shinet før mamma og pappa kom på besøk. Spiste deilig mat på gresk restaurant, før vi kjørte en rundtur i byen. Det er innmari koselig bare å kjøre rundt på måfå, med lillebror, sambo og meg i baksetet som snakker i kor: "og her bor den og på det utestedet var det vi feiret den og den bursdagen" osv. Mamma og pappa synes det er sååå stas.... Endte opp på Ekebergrestauranten, mest for å kikke egentlig. Såå nydelig utsikt! Håper vi får til å dra dit for å spise en gang. Etterpå dro vi hjem til oss, spiste vafler, sjokoladekake, fruktsalat og is. Mamma og pappa dro hjem i sju-tiden, lillebror ble igjen. S kom bort en tur, vi endte opp med å kjøpe National Treasure og spise opp resten av vaflene og kaken mens vi så på film. Ganske deilig avslutning på helgen, da!! ... og nå er det altså ny uke. Juhu. Sovnet ikke før to i natt, ligger og er kjempetrøtt, men bare vrir meg. Slitsomt. Satser på at kroppen kommer mer i gjenge igjen denne uka. Har egentlig en avtale med en kollegavenninne i kveld, men hun har avlyst de fire siste avtalene, så jeg avventer og ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 2. mai 2005 #327 Del Skrevet 2. mai 2005 Så nå er jeg altså nyklippet og fresh på håret (skal nemlig møte noen spennende i morra' date=' og da vil jeg gjerne være superfresh! )[/quote'] Og fresh var du! :D (Misunne - vil også ha krøller... !) Kjempekoselig å møte deg snuppa. Du får ha en super dag, jeg må pelle meg avgårde, er ikke her jeg skal være nemlig! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. mai 2005 #328 Del Skrevet 2. mai 2005 Du kan få mine krøller, Etoile! Så kan jeg få ditt lekre, slette hår med freeeesh farge og kul pannelugg..... *misunne* Man vil vel alltid ha det man ikke har, er det ikke sånn da?? Og for å si det rett ut: det skal endel til for å føle seg fresh med den gjengen der - det er mye pene jenter i min gjeng!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. mai 2005 #329 Del Skrevet 2. mai 2005 :evil: Har en voooond blemme på leppa, den er DIGER og jeg føler at alle glaner på den.... :veldigsur: Ikke godt, nei!! Kollegavenninne hadde skrevet feil i boka si, og trodde avtalen var i morgen. Så oppdaget hun at hun hadde skrevet navnet mitt hver dag denne uka, så hun hadde nok bommet litt... Vi utsatte til neste mandag i steden, jeg tror det vel ikke helt før jeg ser henne. Men helt ok for meg - det skal bli deilig å slappe av hjemme i dag også. Rydde litt etter i går, og være sammen med sambo. Og så er det jo finale i Kandidaten i dag!! .. jobb er superstress, men vi tar en ting av gangen og kommer stadig nærmere målet. Tror vi alle skal være glade når vi endelig kommer til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 2. mai 2005 #330 Del Skrevet 2. mai 2005 Blir spennende med finalen i Kandidaten i dag ja, lurer på hvem som vinner! Håper ellers mandagen ikke er så verst, Imari. Høres ut som du har hatt en veldig fin helg, i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #331 Del Skrevet 2. mai 2005 Livstegn! Sikker paa at du ble kjempefin paa haaret! Haaper munnsaaret gaar over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 2. mai 2005 #332 Del Skrevet 2. mai 2005 Heia du! Gratulerer med så utrolig flott tilbakemelding fra jobben! Ingenting er så hyggelig som når du får vite at du er satt pris på av sjefen(e). Det er sikkert velfortjent slik som du står på. Regner med at det du skriver her inne er en refleksjon av hvordan du er i den virkelige verden også, og da tror jeg nok du er en herlig person å være rundt! :-) Skal egentlig ikke være her inne jeg...sitter å knoter med essay i alle vinkler og retninger. Men det er så godt å la øynene få en pause fra den hvite og svarte word-skjermen, og ta en tur inn her til ferskenfarget bakgrunn, fargerike smileys og koselige betrakinger fra Imari's hverdag. Essayskriving er ikke så gøy mens det står på, men du så deilig det blir til helgen når det meste er levert og det er maaaange uker til neste 'res' begynner. Ønsker deg en fantastisk uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #333 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er vondt å snu døgnet etter nattjobbing - håper du sover bedre i natt, lmari! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 3. mai 2005 #334 Del Skrevet 3. mai 2005 Takk for hilsener, jenter! Kroppen min er nok ikke helt i gjenge igjen enda, Kverula. Sovnet i halvett-tiden, det er nok litt for seint. Og da var det fysisk vondt å stå opp i dag tidlig. Stakkars sambo, han må høre på klagingen min... Han ga seg over i dag, da jeg sa "Nei. Jeg gidder ikke å stå opp. Jeg nekter" og han måtte lokke og be meg om å stå opp.... Han ler jo litt også, da. Og kaller meg sitt lille murmeldyr... Hadde en rolig hjemmekveld i går, avtalen med kollegavenninne ble avlyst (bombe!). Koste oss med kyllingmiddag, så Fahrenheit 9/11 på dvd, og så hele løpet med Bryllupsfeber, Shopaholic og Kandidaten (hurra for Jeanette, *Hanne*!!) Takk for skryt, Maikana! Jeg føler meg ikke så veldig herlig at det gjør noe, men.... Men det er veldig hyggelig å få gode tilbakemeldinger, det kan jeg leve lenge på! Jeg håper også munnsåret snart går over, Pepita! Superkoselig å høre fra deg, da! I kveld skal vi kanskje finne på noe med en kollega av sambo og kjæresten hans. Gutta er ganske gode kompiser, og da er det jo koselig å finne på noe! De er litt yngre enn oss og kjenner ikke så mange her i byen, så de har ringt oss noen lørdagskvelder og villet ha oss med ut på byen for å gå skikkelig på fylla. Våre lørdagskvelder er som regel booket en god stund på forhånd, de.... :-? Men i kveld skal vi altså treffe dem, regner med at det blir hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. mai 2005 #335 Del Skrevet 3. mai 2005 Bare innom og hilser på, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 3. mai 2005 #336 Del Skrevet 3. mai 2005 Heidu! Takk for koselig besøk - kom gjerne tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 3. mai 2005 #337 Del Skrevet 3. mai 2005 Satser på at sambo og kompis skal spille fotball etter jobben i dag, sånn at jeg rekker å vaske en maskin med litt klær som jeg tenkte å ha med meg på seminar. Det blir vel ikke så mye bagasje kanskje, men greit å ha med litt i hvert fall! ... vi skal ha seminar på et hotell utenfor byen, så jeg satser på et antrekk til dagen i morgen, et antrekk til middagen om kvelden (menhva???) og så et antrekk til torsdagsmorgenen. Det er så mye freshe folk her i huset at det er greit å ha med seg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 3. mai 2005 #338 Del Skrevet 3. mai 2005 Sånn, har satt på en vaskemaskin i kjelleren. Det var egentlig ikke ledig, men hun som var der nede før meg sa at jeg kunne vaske en maskin på hennes tid. *snille nabodama* Satser på at jeg rekker å flytte det over i tørketrommelen før vi går... Bar opp bagen med sommersko samtidig, det var jammen tungt nok opp fire etasjer, det! *svett* Vi har så innmari lite plass til sko i gangen, så vi pakker sommer/vintersko bort i en bag og setter i boden når det ikke er sesong. Det er vel på tide å hente opp sommerskoene og pakke bort de tunge støvlettene nå? Har vært mye stress på jobben i dag, vi er dårlig bemannet og veldig mye å gjøre. Merker at det går utover kvaliteten, men det får heller bare være sånn. Produksjonen må nesten gå foran kvaliteten, selv om det er litt kjipt. Fikk snakket med en kollegavenninne om seminarantrekk i dag - vi ble enige om at vi kjører sånn passe pyntet til middagen i morgen, hun skulle ha jeans og en topp, så da kjører jeg svart bukse og en topp, tenker jeg. Så kan vi heller pøse på med litt smykker ogh stæsj, ikke skjørt osv. Veldig greit det, da blir det ikke så mye å pakke med seg, liksom. Lurer på om jeg skal satse på svart genser, svart topp, lyserosa sko og tilbehør i lysrosa? *gruble* ... må le litt av oss, dette er jo folk som vi er sammen med på jobben hver eneste dag og vet hvordan vi ser ut, men det er jo morsomt å pynte seg for kollegene også! Fikk også avklart friuken med mellomsjefen. Jeg er satt opp på vaktplanen med en friuke sist i mai, da vi hadde tenkt å reise bort. Men så er en av jentene sykmeldt, så da ville jeg diskutere det med han først. Han mente at jeg bare skulle ta fri den uka, siden det blir den eneste muligheten for fri før langt uti august/september. Han kunne heller kalle inn noen andre på overtid, for overtid ble det uansett, mente han. Veldig deilig å ha det avklart før vi bestiller noe, så slipper jeg å komme i en kjip situasjon etterpå. ... så nå venter jeg egentlig bare på at sambo skal få bestemt seg for hvor han vil reise! Isj, egentlig har jeg mest lyst til å slappe av hjemme i dag. Det blir sikkert mye styr og jubalong på seminar. Men det blir nok koselig å treffe E&M også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. mai 2005 #339 Del Skrevet 4. mai 2005 Trøtt og lite motivert for seminar. Heldigvis pakket jeg sekken i går kveld før jeg la meg, sånn at jeg kunne koste på meg et kvarter ekstra i senga i dag tidlig. Rakk å få vasket ferdig en maskin også, så da kunne jeg heldigvis få pakket med meg reine klær! Deilig! ... høres ut som om jeg pleier å ha møkkete klær, det gjør jeg jo ikke, men det er ekstra deilig å kunne brette sammen helt, helt nyvaskede klær som det lukter skyllemiddel av! Det ble sånn helt ok hyggelig i går kveld. Vi spiste pizza og gikk på en pub og tok noen drinker og øl etterpå. De er jo søte og hyggelige, men det er voldsomt slitsomt å snakke med M, hun gir liksom ingenting. Altså, jeg satt hele kvelden og spurte henne om det ene og det andre, og ikke EN eneste gang spurte hun tilbake. Til slutt så går man jo tom for ting å spørre om også... :-? Men de er som sagt veldig søte, og E og sambo finner tonen veldig, så jeg holder da ut å være sammen med dem en gang i blant! Seminar frister også bare sånn passe, men sambo skal planlegge whiskytur med noen kompiser i kveld, så han hadde ikke hatt tid til å være sammen med meg likevel. Og så er det jo sååå stas å sove på hotell!! Jeg skal koooose meg på rommet mitt i ettermiddag før middagen, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 5. mai 2005 #340 Del Skrevet 5. mai 2005 Grmpshesj. Omtrent sånn er formen i dag...... Kom inn døren hjemme for en halvtime siden, seminar er unnagjort. Utrolig hyggelig! Lærerike foredrag i går, og endelig ble det sagt endel om noen nye prosjekter som "alle" har visst om men som liksom har vært hemmelig. Spennende, men også en del nyheter som kan være dårlige for min fremtidige jobbsituasjon. Jaja, jeg orker ikke å bekymre meg for det nå uansett. Deilig lunsj, fantastisk middag og jeg satt på det absolutt morsomste bordet, det var alle rundt bordet enige i!!! Og så en ordentlig utagerende fest i natt, jeg var i seng i halvfire-tiden og oppe igjen til frokost klokka ni. Er litt groggy og shabby i dag, ja. Men det var mange som hadde det verre enn meg!! Deilig å komme hjem til sambo og kunne stupe inn i kosebuksa - nå har jeg INGEN planer for resten av dagen! Sambo skal spille fotball med noen kompiser, i kveld skal han på whiskysmaking med de samme gutta. Jeg skal egentlig bare kose meg og sløve, og så legge meg tidlig i kveld. Opp igjen på jobb i morra, og det blir hektisk nok, det. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå