Gjest lmari Skrevet 2. januar 2006 #1721 Del Skrevet 2. januar 2006 Ikke så mye kosmisk som det at pappa har bestilt billetter til oss i påsken til familietur, men vil ikke si hvor vi skal, Vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 2. januar 2006 #1722 Del Skrevet 2. januar 2006 :grine2: Avslørt av nysgjerrig datter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 2. januar 2006 #1723 Del Skrevet 2. januar 2006 Gleder meg til å lese referat fra bryllupet, tenker hun var en nydelig brud jeg! Tenkte på dere i helga. Og ikke skift nick uten å gi lyd fra deg da, det er jo gøy å være innom og følge med her vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 2. januar 2006 #1724 Del Skrevet 2. januar 2006 Gleder meg til å høre referat fra bryllupet, tipper hun var en nydelig brud jeg. Tenkte masse på dere ja, det var sikkert en flott dag! Og ikke skift nick uten å gi lyd fra deg da, det er jo gøy å være innom for åholde seg oppdatert, selvom jeg ikke er noe flink til å legge igjen hilsen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. januar 2006 #1725 Del Skrevet 2. januar 2006 Iik! Du måkke bli helt borte! Ikke bli ny uten å si ifra, i alle fall! God bedring med hodepinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 2. januar 2006 #1726 Del Skrevet 2. januar 2006 Å, du må ikke bli borte!! Jeg elsker jo å ta en titt innom dagboken din og bli inspirert av det livet du lever!! Godt å høre at alt er vel og at bryllupet gikk bra! Bare lurte på en ting, en gang når du har tid - og det er ikke noe som haster, om jeg kunne få oppskriften på den lille baby-omslagsjakken som du strikket og la ut bilde av for en stund siden? Den var så utrolig nydelig! Ha en bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 2. januar 2006 #1727 Del Skrevet 2. januar 2006 Og vips ser det ut som om nicket ditt er slettet, hvor har du blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 2. januar 2006 #1728 Del Skrevet 2. januar 2006 *Vil gjerne ha pm med nytt Imari-nick* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. januar 2006 #1729 Del Skrevet 2. januar 2006 Heisann - hvor ble det av Imari???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 2. januar 2006 #1730 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg og vil gjerne ha info om nytt nick:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 2. januar 2006 #1731 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg vil også gjerne ha info om nytt nick... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 2. januar 2006 #1732 Del Skrevet 2. januar 2006 Me too... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå