Gjest Maikana Skrevet 8. november 2005 #1501 Del Skrevet 8. november 2005 Hva ER det du tar? Kosttilskudd? Tran? Vitaminer? Hvor får du så mye energi fra? Det er utrolig gøy å lese om lmari's fast-paced life, og det inspirerer til å være mer effektiv selv. Så herlig med venninna di som er blitt gravid. Det er kjempegøy når alle venninner skal ha barn, det er ikke det, men man gleder seg litt ekstra på deres vegne når man vet at barnet er så inderlig ønsket. Ha en fin tirsdag! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. november 2005 #1502 Del Skrevet 8. november 2005 Kjempe gøy med enda en venninne som er gravid!! Skjer mye i venneflokken deres, bryllup og barn.. Det må være morsomt! Her skjer det noe hvert skuddår kanskje.. En rosa omslagsjakke i babyull, med en liten sjokkrosa blomsternål, en rosa "sminkepung" med sjokkrosa blomsternål og et rosa sjal med silkebånd langs kanten og også det med en rosa blomsternål. Så nå kan både mammaen og datteren pynte seg!! :hoppe: Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. november 2005 #1503 Del Skrevet 8. november 2005 Tirsdag ja, mye styr på jobb som vanlig. Men jeg MÅ ha noen pauser innimellom, så jeg sørfer og sånn i noen minutter når jeg er ferdig med en ting og før jeg begynner på noe nytt. Men jeg finner liksom ikke roen til å skrive lange innlegg i dag. Prøver å være flink å reise meg opp, gå litt, drikke vann og ta frisk luft. Men det er slitsomt å være såpass underbemannet som det vi er! Hva ER det du tar? Kosttilskudd? Tran? Vitaminer? Så koselig sagt da, Maikana! Jeg tar forresten ingen av delene..... Men det burde jeg kanskje! Jeg oppfatter ikke meg selv som så veldig energisk, forresten. Joda, jeg ser jo at jeg får unna en del ting, men det er på en måte bare helt naturlig for meg eller hva jeg skal si. Det er sikkert noen som ikke kjenner meg som ut fra utseendet tror at jeg bare ligger på sofaen og spiser potetgull, forresten, jeg har en kropp som jeg tror gjør at det er det første folk tenker på. Nettopp derfor er det jo litt ekstra morsomt at dere oppfatter meg som energisk og effektiv, må jeg innrømme... Har vært litt effektiv i dag også, da. Heldigvis - det er ikke noe morsomt å føle at man bare sløver før man går på jobb. I dag fikk jeg brettet innbydelser, lagt i konvolutter og skrevet på adresser. Innom posten på vei til jobb, hentet pakke og sendte innbydelsene. Deilig å få dem avgårde, nå er det kun detaljer som gjenstår. Bare 2,5 uke igjen også, da, så det skulle jo egentlig bare mangle. Men brudgommens utdrikningslag ble jo planlagt kvelden og natten før, så det er derfor jeg er så fornøyd! Innom garnbutikk også, det var som jeg trodde, jeg manglet noen centimeter med silkebånd. Men nå har jeg den siste jeg trenger, og kan gjøre ferdig bestillingen i morra. Bra du gleder deg, April!! Ja, det skjer mye rundt oss om dagen, masse babyer og giftinger i alle retninger. Morsomt det da! I løpet av kvelden skal jeg sende innbydelsene på mail til noen av brudens venninner i Danmark, og så skal jeg gjøre ferdig ønskelisten min til jul og sende den på mail til svigermor. Hun vil så gjerne handle julegavene nå, så da må jeg improvisere litt på listen. Jeg har jo liksom ikke alle ønskene mine klare enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. november 2005 #1504 Del Skrevet 9. november 2005 "Bestillingen" er ferdig!!! ... nå skal jeg bare pakke den inn og så gå innom Posten på vei til jobb, så er den på vei til mottakeren. Alle de rosa blomstene er laget med sikkerhetsnål bak, så de kan tas av og på. Nå er jeg bare spent på hva mottakeren synes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. november 2005 #1505 Del Skrevet 9. november 2005 Så nydelige ting du har laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. november 2005 #1506 Del Skrevet 9. november 2005 Tusen takk, det var koselig sagt, MrsL! Nå skal jeg gjøre meg i stand til å gå på jobb, heldigvis bare denne ene vakten igjen før det er litt fri i morgen. Det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. november 2005 #1507 Del Skrevet 9. november 2005 Kjempefine ting du har lagd! Likte spesielt godt omslagsjakken, den hadde vært perfekt julegave til ei lita jente jeg kjenner. Hvor fikk du tak i oppskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. november 2005 #1508 Del Skrevet 9. november 2005 Aldeles nydelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. november 2005 #1509 Del Skrevet 9. november 2005 Så flink du er Imari! Selv er jeg ikke akkurat den store strikke-/hekleguruen, men det er lenge siden jeg har prøvd da. Kjempefint sjal og den pung-tingen med blomst på var bare supersøt! God arbeidskveld! Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. november 2005 #1510 Del Skrevet 9. november 2005 Tusen takk, jenter!! ... og for de av dere som ikke har skjønt det, så har jeg altså laget disse tingene til April! Omslagsjakken er en oppskrift fra Nøstebarn, Chica. Jeg kan godt skrive den inne i en mail og sende den til deg? Den er strikket i ett stykke, fra halsen og ned, og så er ermene strikket på etterpå. Jeg er ingen kløpper på sånt, men dette var faktisk veldig enkelt og så synes jeg det ble ganske fint. Den er nok litt stor til Victoria nå (den er i str 1 år), men jeg fant ut at det var bedre å lage den bittelitt for stor enn akkurat passe! Du er vel ferdig med dagens arbeidsøkt du, Malou, mens min bare så vidt har begynt... Jaja, så har jeg fri og kan sove leeeenge i morgen, da. Helt fram til dere andre går til lunsj, omtrent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. november 2005 #1511 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis du orker kan du gjerne skrive den av, men skjønner om du ikke orker altså! Ha en fin arbeidsdag! Skal bruke kvelden på å skru sammen møbler etc jeg, så kunne egentlig heller tenkt meg å jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. november 2005 #1512 Del Skrevet 9. november 2005 Skal vi bytte? Jeg skrur gjerne møbler, jeg!!! Har ikke oppskriften med meg på jobb, men i morgen har jeg jo fri, så da har jeg mer enn god nok tid til å skrive inn oppskriften til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. november 2005 #1513 Del Skrevet 9. november 2005 Ble ferdig med vottepar nr 2 igår, og siden jeg ikke har helt kontroll på hvor oppskrifter og garn etc er ennå, så satte jeg igang med par nr 3... Så ikke noe stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. november 2005 #1514 Del Skrevet 9. november 2005 Du likte vottene, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. november 2005 #1515 Del Skrevet 9. november 2005 Mitt par er i flittig bruk, par nr to er venninnegave. Par nr 3 blir til mamma tror jeg, for hun falt for mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. november 2005 #1516 Del Skrevet 9. november 2005 Sov lenge i dag, jeg blir alltid litt ekstra trøtt et par dager ut i arbeidsuken. Forskjellen denne uka er jo at jeg ikke skal jobbe i morra, og heller ikke i helgen. Deilig!! Har sett Kaoskontroll, Thomas Giertsen og CSI på video i formiddag, samtidig med at jeg festet silkebåndene i sjalet og laget i stand pakken. Rakk også å rydde sammen de hundre-og-åtte-og-førti posene med garn og småtteri som sto ved enden av sofaen, og det som lå oppå stuebordet. I morgen tror jeg at jeg skal sortere litt igjen, for nå er det mye prosjekter i mye forskjellige poser. Selv om jeg har kost meg med tingene til April, så er det deilig å ha sendt dem avgårde, for nå er det bare mine egne små ting jeg skal putle med. Jeg har jo liksom gjerne villet bli ferdig med de rosa tingene, for at April ikke skulle vente på dem for lenge! Innom Posten på vei til jobb altså, sendte pakken og hentet pakke fra play.com: LittleBritain-kalender som skal være julegave til lillebror. ... og nå er jeg her. Lite folk i dag igjen, det kommer til å bli stress og pes fra start til slutt i dag, sier sjefen. Juhu - AKKURAT det jeg var så klar for i dag. :rister: Nåja, jeg har ColaLight, klementiner i kjøleskapet og julemarsipan til å trøste meg med hvis det skulle bli for tøft, så jeg klarer meg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. november 2005 #1517 Del Skrevet 9. november 2005 Så bra, da, Chica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. november 2005 #1518 Del Skrevet 9. november 2005 Du er vel ferdig med dagens arbeidsøkt du, Malou, mens min bare så vidt har begynt... Jaja, så har jeg fri og kan sove leeeenge i morgen, da. Helt fram til dere andre går til lunsj, omtrent! ← Jeg kunne godt tenkt meg en jobb der jeg kunne sove lenge samtidig som jeg ikke jobbet kveld/natt! *drømmer videre* Klementiner!!? Har de kommet nå? *løper og kjøper* Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. november 2005 #1519 Del Skrevet 9. november 2005 Si fra til meg når du finner en sånn jobb da, Malou!! Det var i hvert fall klementiner på min Rimi-butikk i dag, så da har de nok kommet de fleste steder!!! Deilig smak av jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 9. november 2005 #1520 Del Skrevet 9. november 2005 Fryder meg over dagboken din! Alltid så koselig å lese her og bli inspirert! Om du en gang skriver inn oppskriften på den omslagsjakka, hadde du lyst til å sende den til meg også? Den var så utrolig fin!! Ha en utrolig nydelig kveld og god uke videre! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå