Gå til innhold

lmaris planlegginger

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Samme turnus til uka som forrige uke. Men satt opp med turnusfri lørdag og ferie søndag. I et lite nanosekund kunne jeg ikke skjønne hvorfor jeg skulle ha ferie søndag?

:hoppe:

Vi skal jo på tur!!!!!

:ler:

Har nesten ikke tenkt på det i det hele tatt, men i kveld skal vi være sammen med dem vi skal reise med, så da blir det helt sikkert noe snakk om det. Har skrevet ut en egen billett og hotellinfo til dem, sånn at de har alle tider og sånn. Og så har jeg funnet fram en del saker om Glasgow som har stått i forskjellige blader og som jeg har spart på, kan jo være morsomt for dem å se på dem også.

Passer meg veldig dårlig å måtte jobbe på fredag, skal se om jeg kanskje får noen til å bytte med meg. For vi skal ha jentekveld og det hadde jeg hatt utrolig lyst til å få med meg. Får se på det til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tør jeg juble bittelitt mer: fikk mail fra sjefen i dag med beskjed om at min kontrakt er forlenget ut året. Det er ikke mye, men det betyr i hvert fall at døren ikke er helt lukket for min del!!

Og enda bedre: sendte mail til sekretæren om at jeg gjerne ville ha en uke ferie i høst, men at det kanskje var best å avgjøre det når jeg visste om jeg skulle fortsette i den turnusen jeg gikk nå (altså en uke kveld og en uke fri). Fikk mail nå, hun sa at jeg skal over i en annen turnus. Og det er bare den absolutte gullturnusen for min del: 2 uker dag, 1 uke kveld og 1 uke fri!!!!!

Ikke nok med det, jeg skulle ha noen uker med kun dagtid nå i oktober også, altså begynner ikke gullturnusen før i slutten av november.

Da får jeg altså både dagjobbing med et sosialt liv i noen uker, og så kveldsjobbing med sove lenge og påfølgende friuke etterpå. Ah, herlig!!!

Dette er en herlig dag, jenter!!! :ler:

... og nå skal vi straks reise ut av byen, tovingen av votter og veske ble alldeles perfekt i størrelsen til en treåring og jeg skal bare kooooose meg hele helgen. Akkurat nå kunne jeg ikke hatt det så mye bedre, tror jeg!! :)

God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturelle

Så flott at du fikk forlenget kontrakten din, og attpåtil "gullturnus"! :klappe:

Velfortjent!! :)

Ha en herlig helg!

(noe sier meg at det blir det, etter de siste innleggene dine å dømme! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe:

Nå har du mye og glede deg over ! Snart feiretur(heldiggris ;) )Så flott turnus du har fått!! Det var nok en som var midt i blinken for deg ja.. Og flott at kontrakten er forlenget :klappe:

Ha en herlig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo akkurat sånn turnus du skrev tidligere at du ønsket det, er det ikke? Kjekt at du fikk forlenget kontrakten også!

Håper du har en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jenter!!!

Joda, dere har helt rett, det var akkurat denne turnusen jeg har ønsket meg! Nå vet jeg jo ikke hvor lenge det varer, men jeg vet i hvert fall at arbeidstidsmessig kommer denne høsten til å bli kjempebra!! Det er veldig godt å tenke på, og det gjør det også mye enklere å gå på høsten. Jeg skal på jobb igjen i kveld, men det er liksom bare for noen dager og så vet jeg at jeg skal ha et normalt liv igjen om ikke så lenge!

Helgen har også vært helt herlig! Med det gode humøret jeg hadde på fredag, så skal det jo endel til for at det skulle bli en grusom helg! :ler: Vi svingte innom postkontoret og hentet tre bokpakker til meg på fredagen, kjempedeilig å fylle på i bokhyllene før høsten setter skikkelig inn! Middag hos svigers da vi kom hjem, en times skravling med mamma ved kjøkkenbordet før vi reiste til et vennepar av oss (de som vi skal på tur med).

Ohboy, gjett om de hadde store nyheter! De hadde gledet seg til å fortelle oss at de skulle ha barn, men hadde mistet i forrige uke... :tristbla: De var ved godt mot, begge er så fornuftige og var bestemte på at det var naturen som hadde ryddet opp og at de i hvert fall nå visste at de kunne bli gravide... De har hele tiden sagt til oss at de vil vente med barn, men nå hadde de bestemt seg for å sette i gang med prøving med en eneste gang. :ler: De håpet det ikke skulle gå så altfor lenge før de ble gravide igjen, da. Hyggelige nyheter!!

Lørdag ble en utdrikningslagsplanleggingsdag: kjørte til nabobyen på formiddagen for å treffe den andre forloveren, hun hadde ikke så mange innspill og synes at mine ideer var alldeles strålende! ;) Handlet litt, så dro vi på en lokal fotballkamp. Jeg så kampen med en venninne, passet meg veldig godt med 1,5 time skravling mens vi så gutta spille! Så gikk jeg rett ned på et pizzasted for å møte noen venninner av bruden for å diskutere utdrikning med dem, veldig kjekt å ha dem med på litt planlegging også. Så kan de ikke komme i ettertid og surmule, liksom! ;)

Lørdagskvelden var vi sammen med H&C igjen, taco og tv-kveld. Deilig å slappe av!! Søndag var jeg hos en venninne og koste med lille M på 6 mnd, så middag med mamma, innom hos brudgommen for å signere papirer og så inn igjen til byen. Deilig helg med masse som skjedde, det er sånne helger jeg elsker!!!

Ny uke igjen i dag altså. Helt ok, det. Jeg skal jo bare jobbe fram til og med fredag, og så skal jeg på tur! Jeg klager ikke, nei!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser lørdag formiddag og kommer tilbake tirsdag ettermiddag. Da har vi to hele dager og lørdagskvelden der borte. Tror det er akkurat passelig, jeg. Vi har jo ikke vært på tur med dem før, og selv om vi kjenner dem godt så er det jo greit å ta en kort tur først. Det er dessuten en helt ny by for dem, så 2,5 dag er passe til å bli kjent men ikke lei av byen.

... jeg kjøpte meg forresten MASSE nytt garn i helgen, Chica.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, kjøpte bare litt nytt garn jeg. Men må handle mer imorgen tror jeg, må finne meg noen prosjekt å ta med på tur. Reiser bort for å besøke ei venninne, hun har ikke fri, så jeg har masse tid til håndarbeid mens hun er på jobb fredag og mandag. Har bare ikke bestemt meg for hva jeg skal begynne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også: det er så mye jeg har lyst til å lage, men så vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. Helst skulle jeg hatt minst fire par hender til, sånn at jeg kunne laget alt på en gang! :ler:

Jeg handlet billig-billig garn på Europris jeg da. Skal tove en del til julegaver, og da synes jeg det garnet til 10 kroner nøstet er ok å bruke. Tror det ble nærmere 30 nøster, jeg! :sjenert:

... og så har jeg et lite bestillingsverk, så jeg lurer litt på om jeg skal gjøre det først, og så heller vente med julegavene til etterpå. Det er jo fremdeles leeeeenge igjen til jul!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere skal jo på tur dere ja - så deilig å ha sånt å se fram i mot!

Og med bokhylla full av bøker og full garnbeholdning så blir det sikkert ikke så verst å starte på høsten når dere kommer tilbake heller! ;)

Og kjenner jeg deg rett så får du vel et bildeprosjekt etter turen også, med klipping og liming i album!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobb igjen. Helt ok, faktisk. Jeg er motivert for å begynne på denne høsten, for å komme i gang, liksom!

... okeida, det hjelper veeeldig at denne uka blir bittelitt kortere enn vanlig! ;)

Kjempedeilig å komme på jobb og få se på vaktplanen for høsten. Selv om den ikke er helt offisiell enda, fikk jeg lov til å sniktitte bittelitt. Det er utrolig deilig å vite hvordan man skal jobbe framover, plutselig kan jeg planlegge både det ene og det andre!! Må ta meg ferie den helgen det er utdrikningslag, men det skal nok gå greit. Jeg kan fremdeles ta ut fire uker med ferie til dette året, siden jeg fikk så mye feriepenger som jeg ikke har brukt. Vi har snakket litt om å reise på en tur bare vi to, men må se an litt. Jeg har fri uken etter utdrikningslaget, det er jo en mulighet å stikke avgårde den uka, kanskje. Vi får se!

... ikke minst er det deilig å se at jeg får masse helger fri, siden jeg skal jobbe dag i såpass mange uker. Og så får jeg fri i romjulen, det passer meg også helt perfekt! :)

Alltid rart å være tilbake på jobb etter en hel uke med ferie, i dag er det enda rarere fordi noen har byttet ut musen på pcen min med et sånt brett foran tastaturet, et sånt med hjul og knapper. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg venner meg til det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag.

Og jeg har en hodepine helt ut av denne verden. Har vel sovet for lite i natt, antar jeg. Måtte jobbe overtid fordi nattevakten ikke kom, sånn at det ble en 12 timers vakt fram til 04.15. Sovnet ikke med en gang heller...

Satser på at det går over når jeg kommer i gang her. Er bare litt tungt å få i gang hjernen, kjenner jeg.

Sløvet i sofaen i formiddagen, men HeiaTufte og TopModel på video og strikketøy. Begynt på en rosa omslagsjakke til ei lita søt prinsesse, tror den kommer til å bli veldig søt. Jeg sliter med at jeg ikke får strikket fort nok, det er så utrolig mye jeg har lyst til å lage! Må bare ta en og en ting av gangen, men det er jeg ikke så innmari flink til... ;)

Møte på jobben med en gang vi kom på jobb, ikke noen spesielt gode nyheter, men vi visste vel det meste fra før. Er spent på å se de nye vaktplanene, siden jeg hørte i går at også en annen dame har ønsket seg den turnusen. Siden hun er fast ansatt, så blir nok hun prioritert foran meg. Ikke vet jeg... Får bare vente og se til vaktlistene kommer, det er vel denne uka tenker jeg.

Bare tre dager igjen til vi drar på tur, 3,5 vakt på jobben. Har prøvd å få byttet bort fredagsvakten, siden venninnegjengen egentlig skulle ha noe opplegg. Men det ble visst avlyst i dag, det passet meg jo egentlig bra, siden det var vanskelig å få noen til å bytte med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...