Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2005 #1021 Del Skrevet 8. september 2005 Bare en snartur innom for å oppdaterer meg på livet ditt, lmari! Så gøy at det gikk så bra med foredraget - er det ikke rart hvordan vi plutselig ikke gruer for ting vi har grua for tidligere. Det er en god følelse! :-D til deg! Og så kjenner jeg meg godt igjen det der med å få litt ekstra oppmerksomhet fra noen som strengt tatt ikke burde gi en det, men som gjør det likevel - helt uoppfordret! Det er en god følelse, og jeg syns du skal nyte det jeg. Så lenge du ikke gjør noe mer enn det, så er det jo bare et positivt pust i hverdagen syns nå jeg! Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 8. september 2005 #1022 Del Skrevet 8. september 2005 Si meg, hvor lenge har du og sambo egentlig vært sammen? To måneder?? Hva er oppskriften på å savne så supermasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. september 2005 #1023 Del Skrevet 8. september 2005 Straks 8 år, Camelia!!! ... vet ikke helt oppskriften jeg. Annet enn at jeg er superforelsket i han enda... Og ikke helt vant til å være så lenge borte fra hverandre heller, kanskje? Neimen, ærlig talt så vet jeg ikke. Vi er bare utrolig sterkt knyttet sammen. Jeg kan faktisk finne på å savne han når jeg er på jobb også, enda jeg har sett han om morgenen og skal se han om ettermiddagen... Men dette er vel noe som blir effektivt annerledes når man får småbarn, er det ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 8. september 2005 #1024 Del Skrevet 8. september 2005 Men dette er vel noe som blir effektivt annerledes når man får småbarn, er det ikke det da? ← Akkurat nå sitter jeg og gleeeder meg til jeg skal reise bort i kveld, fri i tre dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. september 2005 #1025 Del Skrevet 8. september 2005 Der ser du, jeg visste at sånne ting ble annerledes når man fikk barn!! Snakket akkurat med sambo, vi kommer visst ingen vei med denne turen. Nå har C forandret timeplanen sin IGJEN, og den uka med de billigbillettene kunne vi visst bare glemme. Uka etter kunne hun, da koster det selvfølgelig dobbelt så mye... Jaja. Er fristet til å bare bestille og drite i prisen, for på tur SKAL vi!! Får helt vondt i hele kroppen av å snakke med sambo - han har så mye å fortelle og jeg har så mye å fortelle. Men han sitter på et tog med kompisene og kan ikke skravle med meg i sju lange og sju brede. I steden sender han melding om at han har fått sms med en link fra sin tidligere sjef, (som har sagt at han vil hente sambo over til sitt firma), og ber meg sjekke linken... Spennende! ... og litt skummelt. For hva skjer hvis han får ny jobb nå? Som kun er Oslo-basert? Og vi som egentlig vil ut av byen? *gruble* Det er pokker'n meg godt at han kommer hjem snart, for nå trenger jeg en klem!!! Tenker hele tiden at det er lenge igjen av uka, helt til jeg husker at det er jo faktisk ikke så lenge igjen - jeg skal jo ikke på jobb på søndag! Har byttet med en kolllega. Blir utrolig deilig å slappe av hjemme sammen med sambo, han vet ikke at jeg har fri og tror at jeg skal jobbe hele søndagskvelden. Det blir vel en bra velkomst? Skal handle litt god mat og bare kooooooose oss hele kvelden, tror jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. september 2005 #1026 Del Skrevet 8. september 2005 Jobb igjen. Halvveis nå - har tre arbeidsdager igjen før en deilig friuke. Håper kvelden i kveld går fort - de to siste dagene vet jeg går fort, for da er det litt kortere vakter og endel mer å gjøre. Hadde klokka på tolv i dag, bare fordi jeg føler formiddagene forsvinner helt når jeg ikke står opp før ett. Men helt i koma når klokka ringte selvfølgelig, og ble liggende til halv ett. Så brukte jeg en time på å snakke først med en kompis som ringte om festen på lørdag (han skulle takke meg for at jeg hjalp han med å finne puk-koden på telefonen hans, han var temmelig full...) og så med H&C om turen. Så ble det ikke så mye tid til verken klipping eller liming før jeg gikk likevel... ... kommer ikke i mål før sambo kommer hjem, tror jeg. I morra begynner jeg tidligere på jobb og rekker antagelig bare bittelitt liming før jeg går hjemmefra. Og lørdag rekker jeg nok en del, men har også lyst til å støvsuge og fikse litt sånn at det er koselig for han å komme hjem. Men så er det jo heller ingen krise å fortsette klipp&lim etter at han kommer hjem, det er mer det at da må jeg rydde bort etter hver gang! Flyttet bilen før jeg gikk til jobb i dag - den har stått en del kvartaler unna siden søndag kveld. Nå var det en ledig plass rett ved siden av huset vårt, så da sprintet jeg og hentet den. Føles bedre å se den både når jeg går og når jeg kommer fra jobb. Rakk innom H&M på veien også - kjøpte en grønn genser som jeg syntes passet så fint til mamma. Og en svart genser til meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. september 2005 #1027 Del Skrevet 8. september 2005 Snart er enda en arbeidsdag unnagjort og jeg skal hjem til senga mi. Tror det blir godt! I morra skal jeg prøve å komme meg opp allerede klokka elleve - jeg begynner nemlig tidligere på jobb og må opp så "tidlig" for å i det hele tatt føle at jeg har et liv. Satser på at jeg får gå hjem bittelitt tidligere i dag, sånn at jeg kommer meg i seng ikke altfor seint. Og så når jeg har sovet og stått opp igjen så er det bare EN natt igjen å sove alene uten prinsen min!! Må jo begynne å glede seg tidlig her! Det har gått veldig bra denne uka, enda jeg altså som sagt egentlig er litt husredd. Har ikke tenkt på å ha kniv med inn på soverommet engang, har ikke lys på i stua og er ikke det minste redd. Ganske deilig følelse! ... tror sambo også savner litt nå, han har vært tøff i stemmen og bare snakket kort og greit hele uka. Har sendt noen savne-meldinger, men i dag har han altså ringt to ganger. Den siste gangen hadde han sniki seg ut fra puben for å ringe, og hadde helt smørstemme når han sa "Hei pusen min. Hva gjør du a? Jeg savner deg...." Jeg smelter jo helt, selvfølgelig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. september 2005 #1028 Del Skrevet 9. september 2005 Ååååå, så deilig å ha det sånn etter 8 år da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. september 2005 #1029 Del Skrevet 9. september 2005 *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. september 2005 #1030 Del Skrevet 9. september 2005 Ja, det er kanskje det, April? Jeg vet jo ikke det jeg, for jeg har jo aldri hatt det på noen annen måte!! I dag er jeg faktisk i strålende humør!!! Solen skinner, jeg nærmer meg veldig slutten på jobbeuka, og i morra kommer kjæresten min hjem til meg!!! ... og jeg kom meg opp i noenlunde tid i dag tidlig, fikk tid til å sitte og lime litt bilder i album. Begynner å se slutten på det nå, nå er jeg i gang med det første bryllupet og det er litt av bøygen (250 bilder bare fra det bryllupet...). Men det går stadig framover, altså. I kveld slutter jeg klokka elleve, så planen er å dra rett hjem og lime i noen timer. Da jeg hentet posten på vei til jobb, måtte jeg bare le. For der lå selvfølgelig 150 nye bilder som jeg bestilte tidligere!!! Så da vokste plutselig bunken igjen, ja.... Har pantet flasker på vei til jobben, greit å bli kvitt dem. I morra blir det Operasjon Shining før sambo kommer hjem, selv om det ikke akkurat er et rotehus, så er det i hvert fall koselig for han å komme hjem til rein leilighet! Skal støvsuge, shine kjøkken&bad og rydde i stua&soverom. Må forresten bare si at når jeg ser bilder fra det nye programmet Kaoskontroll på Nrk, det med Hilde Hummelvoll som rydder hos folk, da bare KLØR det i fingrene til å rydde hos andre folk.... Jeg elsker nemlig å rydde i andres ting, å sortere og systematisere. Jeg synes bare det er så lite spennende å rydde i mine egne ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. september 2005 #1031 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Har så smått begynt å tenke på hva jeg skal bruke de deilige fridagene mine til neste uke.... Håper det blir strålende solskinn og sånn deilig frisk høstluft. Da kan jeg slå opp vinduene og kose meg inne samtidig som det er ok vær og man får en følelse av å få frisk luft. En av dagene skal jeg i hvert fall ha full fokus på kjøkkenet. Lurer på å dra fram kjøleskapet og komfyren sånn at det blir vasket bak der. Og så avrime fryseren, skrubbe komfyren skikkelig, vaske kjøleskapet skikkelig inni, rydde&sortere i kjøkkenskapene, både i mat og i glass/asjetter osv. Er det ikke loppemarkedtid nå? Må da kunne gi bort en eske eller to til loppemarked? Har funnet et DRITLEKKERT hus på våre kanter.... 2,3 mill, men det er forsåvidt mer enn innen rekkevidde for oss med litt hjelp av banken. Ser kjempeflott ut, visning på lørdag. Men det er jo ikke aktuelt nå, så hvorfor egentlig bekymre seg for det? Joda, det er lov å drømme. Men man kan bli lei seg av å drømme om ting man ikke kan få også.... *drømme drømme* Har bestilt prospekt. Bare fordi jeg aldri har bestilt det før og er nysgjerrig.... Endret 10. september 2005 av lmari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. september 2005 #1032 Del Skrevet 9. september 2005 Har skikkelig dilla på speilegg om dagen, så nå gleder jeg meg til å komme hjem og lage speilegg til kveldsmat i kveld!!! Det er utrolig deilig å slutte så "tidlig" som elleve på en fredag, da er det faktisk litt kveld igjen når man kommer hjem. Elsker å ha den rolige stunden på kvelden, tid til å bla i avisen og titte på tv-en og likevel komme seg til sengs til det man normalt gjør i arbeidsuker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 9. september 2005 #1033 Del Skrevet 9. september 2005 Speilegg er godt, men det må snus. Snur du det, eller spiser du det med den ene siden "rå"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. september 2005 #1034 Del Skrevet 9. september 2005 Neineineinei, det må selvfølgelig snus!!! Er du gal, jente?!?!?! Må stekes sånn at det gule nesten er helt stivt, men bittelitt rennende. Ikke heeelt rennende, liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. september 2005 #1035 Del Skrevet 9. september 2005 Men... det er jo det gule som er best... Egg skal ikke snus... Dere må være gærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. september 2005 #1036 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg skal ikke si noe om hvem som er gærn her, jeg @lfa..... *peker på @lfa bak hennes rygg og himler med øynene* Hver sin smak, også med speilegg. Men MINE speilegg kødder du ikke med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 9. september 2005 #1037 Del Skrevet 9. september 2005 På noen områder er jeg veldig lite beskjeden så jeg kan ærlig innrømme at jeg er rågod til å lage mat!!!! Faktisk. Utenom én ting - speilegg. Fixer det bare ikke, ender opp som no gugge man må skrape av stekepanna.... Og gula på egget spiser man da virkelig ikke "rått". Verken på speilegg eller i kokte egg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. september 2005 #1038 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Det er jo eggeplommen som ER egget, og hvis det er stift smaker det jo nesten bare kjedelig eggehvite av hele greiene! *hiver seg inn i viktig diskusjon* God helg lmari! Malou Endret 9. september 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 9. september 2005 #1039 Del Skrevet 9. september 2005 *hviske* Hører at enkelte spiser rått egg- oppå biff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. september 2005 #1040 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har: 1,5 time igjen på jobb Levert fra meg 12 sider i dag - mine to kolleger har laget henholdsvis 6 og 7. Bare en arbeidsdag igjen før det er lang og deilig friuke Mindre enn ett døgn igjen til sambo kommer hjem, cirka 15-16 timer til jeg ser han igjen Nytt Se&Hør i veska Cola Light, ferskt brød og egg til å lage speilegg i en pose ved pulten To sjokolader som er bare mine og som jeg kan kooose meg med i kveld Masse morsomme feriebilder som vekker gode minner spredd utover stuebordet PC-en full av sommermusikk Muligheten til å sitte oppe og nyte høstnatten akkurat så lenge som det passer meg Ah, livet er herlig dere!!!! Joda, jeg er selvfølgelig enig i at det gule må være med! Men det må være bittelitt stivt, sånn klissete stivt og bittelitt rennende, liksom.... Og rått egg, Vinga!??!?! Yak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå