Gå til innhold

lmaris planlegginger

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Joda, de grunnene ligger nok omtrent på det samme stedet som den andre bekymringen, kiri. Det er selvfølgelig en veldig god motivasjon!!!!!

.... det er mye tanker jeg ikke skriver om her inne, de tankene der er vel noen av dem, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare legge til at inne i hodet mitt var du superslank og veldreid inntil du nevnte noe om overvektig og store størrelser. Da blei du til det blide jeg har nå. Ei velkledd jente som er bittelitt stor, men som "kler det av seg" og dermed ikke ser stor ut i det hele tatt. Ei i den størrelses-gruppen som kan klage over at "åh, jeg er så tykk" (ikke det at du gjør det, altså) og så vil alle snu seg og si forferdet: "Du er da IKKE tykk!!"

Skjønner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også legge til at du skal være veeeldig stor for å ikke kunne få barn. Min samboer har ei i familien som var gjennom det og hun er større enn Moskva-Marit og har i dag tre barn. Nr to kom etter tre års prøving og en real slankekur, nr tre kom som en overraskelse (uten slankekur).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg skulle gjerne likt å være det første bildet ditt, kiri!!! :ler:

Men jeg er ganske stor, ja. Liker å tro at jeg kler bort noen kilo, men det er ikke snakk om å skjule det så veldig godt, tror jeg. Jeg bærer dem på en måte godt da, eller hva jeg skal si. For jeg er stor over hele, det er liksom ikke bare en diger rompe eller en diger mage (selv om det er det også! ;) ) Spør Etoile, hun har sett meg! :ler:

Jeg pendler veldig mellom å snakke om det med glimt i øyet og selvironi, til å ikke ville høre et ord om det. Akkurat nå er jeg inne i en periode hvor jeg ikke vil snakke det minste om det.....

Det som er rart, og som sikkert dere som er tynne synes er merkelig å forstå, det er at inni hodet mitt så er jeg liksom tynn og slank. Jeg føler meg verken tung eller diger eller noe, tvert i mot. Jeg føler meg lett på foten og full av energi, jeg tror at jeg bare kan smyge meg mellom trange steder, men så blir jeg plutselig overrasket når jeg ser meg i speilet. Er DET der meg, liksom? Merkelig greie. :ler:

Ikke mere snakk om det nå. Basta. Og så jeg som var i så godt humør! ;)

---

Har satt på poteter, det blir kjøttboller med potet og brun saus til middag. Sambo tar med den siste vasken opp fra kjelleren, så skal han dusje og spise. Klokka sju er det quiz med et vennepar, tror det blir moro!

... blir ikke så moro å si hadet til sambo i morra, jeg synes det er leit å gråte når han skal reise bort og kose seg. Han må jo ikke ha dårlig samvittighet for at han drar! Men jeg HATER avskjeder, og særlig når det snakk om så lang tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Sjekket jobbmailen min nå - hadde fått mail fra en mellomleder på jobben vår som har ansvar for nye trainee-er som skal begynne på mandag. Skjønte ikke hvorfor han hadde sendt programmet til meg, helt til jeg så at jeg var satt opp som en av innlederne!?? :overrasket:

... noen av dere husker kanskje at jeg holdt et sånt innlegg i fjor også, så det er kanskje derfor han har satt meg opp, men jeg må jo innrømme at det hadde vært hyggelig å bli spurt først.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Nå har sambo gått ut døren... Jeg ser han igjen neste søndag.....

:grine:

Håper han får en superbra tur og at de koser seg glugg ihjel. Så får jeg heller leve med at det blir tomt her uten han. Kjenner at jeg savner litt allerede, faktisk...

Om en time kommer broren min, da skal vi sette oss i bilen og reise ut av byen og ut på landet. Skal innom på et kjøpesenter på veien, men regner med å være hjemme til mamma og pappa kommer fra jobb. Det blir rart å plutselig være bare oss fire til middag på en vanlig fredag ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neinei, kiri. Ikke sånn ment!! No hard feelings! ;)

Fremdeles ikke sikker på hva jeg skal ha på meg på fest i morra. Har pakket med meg litt forskjellig, men synes liksom ikke noe av det er helt maks. Jaja, får fylle på med masse smykker å velge i, det pleier å hjelpe! Kanskje vi finner på noe på det kjøpesenteret vi skal innom også...

Jeg er liksom så veldig innstilt på gensere og høsthverdagsklær om dagen, så jeg klarer ikke helt å finne noen fine festetopper i skapet! Klær er jammen trøblete!!! :ler:

Skal rydde litt her også, så blir det i hvert fall litt mer koselig å komme inn igjen til byen på søndag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter deg fra siden to.. Du kan jo ikke være der!!

Håper du koser deg på fest i kveld! Dere har jo et nydelig vær..

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom og sørfer fra treeeeeg linje hjemme hos mamma og pappa. Resten av gjengen er på tur i skogen, jeg fikk et glass brus og beskjed om å slappe av på sofaen... :ler:

Har lagt inn bilder fra gårsdagens fest, det var utrolig artig!!!

.. og jeg ble regelrett sjekket opp! :overrasket: En fyr jeg kjenner fra før, vi ble sittende ved siden hverandre og småflørte under middagen, sånn uskyldig tulleflørting. Plutselig var han over på litt mer seriøs flørting.... :overrasket: Det var forsåvidt morsomt det, han er veldig søt og hyggelig men ikke helt min type. Vi tøyset og tullet hele kvelden, og hadde oss også en laaaang og seriøs prat om en felles venn av oss som døde i en bilulykke.

... da jeg kom inn døren hjemme i halv fire-tiden, fikk jeg sms fra han (hvor fikk han nummeret mitt fra, tro?!??): "Du er så søt....."

Jeg blir en blanding av :overrasket: og :sjarmor: ...... :ler:

Han fortsatte å sende meldinger i natt, til slutt gikk det litt over streken i forhold til hva jeg følte meg komfortabel med, så jeg ga beskjed om at nå er det nok.

Type: "Du er utrolig sexy, jeg skulle gjerne vært under dyna sammen med deg nå og.............. "

Jaja, må jo le av det i dag! :ler: En venninne ble også sjekket opp, hun hadde sagt at "jeg er dessverre gift jeg", så du kan tro han ble ganske flat!!! ;)

Kjempemorsom fest i hvert fall, merkelig følelse å se folk du på en måte kjenner men samtidig ikke kjenner i det hele tatt!

I dag blir det en rolig dag på sofaen, middag med mamma, pappa, lillebror, tante og onkel, og så inn igjen til byen ganske tidlig for å drikke cola og se dårlige søndagsprogrammer på tv... ;) Jobb igjen i morra, da.

Og jada, jeg savner sambo så jeg holder på å bli helt gal..... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Han fortsatte å sende meldinger i natt, til slutt gikk det litt over streken i forhold til hva jeg følte meg komfortabel med, så jeg ga beskjed om at nå er det nok.

Type: "Du er utrolig sexy, jeg skulle gjerne vært under dyna sammen med deg nå og.............. "

Husk å slette meldingene fra telefonen din før samboeren din kommer hjem fra tur, da. :blunke: I tilfelle han ser dem, og misforstår. :overrasket: (Ikke at jeg tror han ville gjøre det, men, du skjønner?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldingene er slettet, Mireya. ;) Men jeg har allerede fortalt sambo om dem. Ingen hemmelighet det, jeg har ikke gjort noe galt og da føles det like bra at han vet om det. Han lo og sa at han nok ikke burde ha reist fra meg, siden han tydeligvis heller burde være her og passe på meg... :ler:

Har halvsovet i en lenestol i en times tid. Skal sette på poteter nå, sånn at vi kan spise med en gang skogsfarerne kommer tilbake. Gleder meg vilt til å komme inn igjen til leiligheten, jeg skal stoppe på veien og kjøpe meg med en brus og virkelig bare kose meg og slappe av i kveld. Sliten nå, nemlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Høres ut som om du har hatt en morsom helg da! Alltid et lite boost for selvtilliten å bli sjekka opp og være den som avslår. ;)

Og så til Kiri - ikke for å rippe opp i diskusjonen over, men siden jeg var nevnt så:

Selv om hun er en "stor" jente, så er lmari innmari flott!

(Du er jo ingen liten trille, du er jo høy også, og da "bærer" du liksom de ekstra kiloene godt.)

Og ut fra mitt lille grunnlag, har jo bare møtt henne en gang - er hun veldig flink til å kle seg fresht. (du var ihvertfall veldig elegant den gangen vi møttes!)

Håper du får en deilig avslappende hjemmekveld, og selv om det er lett å savne, er det jo deilig med litt alene-tid iblant også!

Nå har jeg vært her inne og sugd til meg litt lmari-inspirasjon, så nå skal jeg sette meg ned og så bestilt et par hundre bilder fra sommeren.

Målet for høsten er å bli nesten like flink som deg til å ta bilder, få dem fremkalt og lage fine album! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en flott helg - og det er ålreit å få litt oppmerksomhet! ;) Og så er det kjekt å fortelle sambis om det, for da kan det jo hende det vanker ENDA mer oppmerksomhet fra den kanten også! :ler: De har en tendens til å ville passe litt ekstra godt på da, ja! ;)

God kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig hjemme alene hos meg selv igjen....

Det ble seint før vi reiste inn igjen, middagen ble sein og så måtte vi jo klemmes og klappes på av både mammaer og pappaer og tanter og onkler.... :ler: Og når lillebror og jeg endelig kom til Oslo, fant vi ut at vi skulle kjøre hans ting opp til hybelen hans, og så ned igjen til meg for å se på film. Handlet brus og godis på veien, og så brukte vi over EN time på å få parkeringsplass! :overrasket:

... så da ble det bare noen episoder av Little Britain og litt skravling mens vi satt her, tror det var koselig for han å avslutte helgen sånn. Hybelen hans er ganske stusslig, en sliten studenthybel i en svær høyblokk.

Har debriefet festen i går på telefonen med tre venninner i dag. :ler: De måtte jo høre alt om denne beundreren, og jeg måtte jo høre alt om hvem de hadde snakket med. Veldig kjekt med litt oppmerksomhet, ja, Kverula. Tror sambo synes det var dumt å være i utlandet og høre at kjæresten hadde vært ute og svingt seg på den måten! :ler:

Så får vi se hva han gjør med det når han kommer hjem... :sjarmor:

... jeg må jo selvfølgelig innrømme at det er stas når en annen fyr enn kjæresten min sier at han synes jeg er sexy. Jeg er ikke akkurat vant med å få sånne komplimenter....

Selv om hun er en "stor" jente, så er lmari innmari flott! (Du er jo ingen liten trille, du er jo høy også, og da "bærer" du liksom de ekstra kiloene godt.) Og ut fra mitt lille grunnlag, har jo bare møtt henne en gang - er hun veldig flink til å kle seg fresht. (du var ihvertfall veldig elegant den gangen vi møttes!)

Det var koselig sagt, Etoile!!!!

Jeg skal bruke alene-uka på å legge utover alle sommerbildene mine for å klippe og lime og sortere dem inn i album, jeg! Tror det blir koselig, da har jeg i hvert fall et prosjekt. Og det er snakk om over 1000 bilder, så det er litt av en jobb... :sjenert:

Nå MÅ jeg legge meg, er helt skutt etter å ha sovet dårlig hele helgen. Det var uvant å plutselig sove på jenterommet igjen, i en smal seng, jeg er jo vant til dobbeltseng og goood plass til å krølle meg og ligge med knærne opp. Og så lå mamma og pappa i naborommet, og mamma snorker virkelig høyt!! :overrasket: I natt ble jeg jo holdt våken av denne fyren som sendte meldinger (han ringte et par ganger også, men jeg tok den ikke. Ikke interessert i å flørtesnakke med han i telefonen, der går grensen for hva jeg følte var ok.), og så var det fryktelig kaldt hos meg. Kanskje ikke rart at jeg var kald, en fyr sølte hele drinken sin (vodka og battery) utover meg, og jeg satt ute med våt genser i en times tid..... :roll: La meg uten klær og med åpent vindu, begynte med å lukke igjen vinduet, så hente et pledd, så ta på en kosebukse og sokker og til slutt en genser. Så våknet jeg en halvtime senere for å ta av genser, et kvarter senere for å ta av buksa osv osv.... :ler: Ikke lett når man skal styre så mye!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, endelig er "mine innlegg" tilbake på plass! Herlig, da kan jeg skru av e-postvarslingen! Det har jo ramlet inn 2-300 mailer hver eneste dag....

Har sovet lenge, litt slapp nå kjenner jeg. Og veldig spent på hvordan det blir på jobb i kveld, jeg er satt opp med ansvar for en hel seksjon. Har gjort det før, så det er ikke heeeelt upløyd mark, men det er litt skummelt likevel. Og så har det jo vært så deilig med fri, så det blir litt rart å komme i gang igjen.

Skal bare dusje og slappe av i noen timer nå, jeg må gå herfra allerede litt over tre, så det er ikke akkurat tid til så mye spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, han er skikkelig på'n han fyren her.... Har sendt meldinger til meg i dag også... :overrasket: Jaja, han er jo søt også, bare han ikke går for langt..

Skulle egentlig vært seksjonssjef i dag, men vi gjorde litt om på leveringene sånn at jeg slapp. Synes egentlig at det er deilig, for da kan jeg bare slappe av litt innimellom, og slipper å sitte med ansvaret. Får tid til å sørfe litt og dille med mine egne ting! :ler:

Helgen var forresten veldig fin, selv om det var rart å være hjemme uten sambo. På fredag dro lillebror og jeg sammen ut av byen, var innom på et kjøpesenter på veien. Jeg kjøpte meg en genser med stor krage som kneppes skjevt, kjempekul! Kjøpte også jakke til sambo.... :overrasket: Jeg pleier jo aldri å kjøpe klær til han annet enn til jul og bursdag, men det var salg på H&M, og halv pris på en sånn halvlang, svart jakke i ullmiks. Han trenger en litt fin vinterjakke, og siden han er borte helt til neste uke så var det liksom nå eller aldri. Det får være en "velkommen hjem-gave" fra meg! :ler: Nåja, den kostet ikke mer enn 450 kroner, så jeg kan da leve med det!

Kjøpte også en mellomblå singlet med paljetter, en brun skinnveske og pudder med shimmer i. Tipper det var det som gjorde susen på lørdag! :ler:

Middag med mamma og pappa, det var sååå koselig å være vår lille familie rundt kjøkkenbordet igjen! På kvelden var jeg hos brudevenninnen min, sammen med søsteren til sambo og søsteren til hennes sambo! Skikkelig svigerinne-kveld! :ler: Det var kjempekoselig, jeg fikk en del svar på ting jeg har lurt på i forhold til utdrikningslaget. Tror det opplegget jeg har laget kan passe henne veldig bra.

... på lørdag ringte hun og sa at hun også har spurt kusinen om å være forlover. Det har vært masse fram og tilbake om hvorvidt det skulle være bare meg eller to stykker, og nå ble det altså to... Må ringe henne en av dagene nå, jeg synes bare det blir litt ekstra vanskelig å få ting planlagt når vi er to. Hun er ikke fra samme sted som oss og kjenner heller ingen av venninnene. Er voldsomt redd for å overkjøre henne.... :forvirret:

Men kvelden var kjempekoselig, vi skravlet og spiste god mat og og hadde skikkelig jentekveld!

Lørdag var det tidlig opp til familiefrokost, så kafe med to venninner med barnevogner. Det var en slags markedsdag i bygda, så det var sinnsykt mye folk og masse kjente. Kjempegøy å tusle rundt og skravle med kjentfolk og titte på alt som skjedde! Handlet litt i garnbutikken også - grønt garn til et enkelt vinterskjerf til meg selv, blandingsgarn til å lage et sånt "fillerye-skjerf" til mamma også, og lyserosa garn som skal bli til et kjede! Blir spennende..... ;)

Vorspiel med venninnnene fra klokka fem, og så altså den o'store festen om kvelden. Det var virkelig kjempemoro!!! Så gøy å se alle igjen, og det var høy stemning helt fra begynnelsen. Vi danset og drakk og tullet og tøyset. Utrolig morsomt å feste med de gutta som jeg hang masse sammen med på den tiden, de har blitt familiefedre alle mann, men svooosj så var vi tilbake til den gode gamle tonen! Danset masse med dem også - det var mye flørting den kvelden, kan man si! :ler:

Søndag var jeg sliten. :ler: Middag med familien, skravlet med venninner i telefonen, og så altså inn igjen med lillebror. Herlig helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...