Gå til innhold

lmaris planlegginger

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Gjest lmari

Takk, Kverula! Hvis jeg nå bare kommer meg ut herfra snart nå så....

Forbanna /¤#&/##&/ sekretær, nå spurte hun om jeg kunne tenke meg å jobbe kvelden i morgen i steden for dagen. Joda, det KUNNE jeg jo sikkert ha gjort, men jeg skal jo reise bort dagen etter, og jeg har ikke det minste lyst til å jobbe hele kvelden for så å reise bort og ikke se kjæresten min. :veldigsur: Så jeg sa nei, jeg. Vet at jeg snart må begynne å si ja igjen, har sagt mye nei i det siste. Og jeg pleier jo aldri å være vanskelig, men denne gangen synes jeg virkelig at noen andre kunne si ja... Heldigvis synes sekretæren at det var helt ok, hun "kunne bølle med meg en annen gang" sa hun... :-?

Det har vært en drittdag i dag. Ordentlig tulle-dag. Og jeg som hadde planer om å stikke tidlig, det kan jeg nok bare glemme, ja... Urk.

Og så har jeg fått en diger oppgave som jeg altså ikke føler at jeg har noen som helst mulighet til å fikse. I morgen tidlig skal jeg lese Klipse-boken for å få jobbinspirasjon, og så kaste meg over det. Kan jo krysse fingrene for at mellomsjefen tar litt tak i det i kveld, han snakket noe om at han ville det...

Aner ikke hva jeg skal ha på meg i kveld heller. Må jo ha med meg noe i tilfelle det blir kaldt utover kvelden, men samtidig noe som er kjølig nok til å ikke svette bort i menneskemengdene... Tror det blir olabukse, flate hvite sko og en lang tunika, så kan jeg ta med meg en hettejakke i en veske eller noe. Ryggen er ikke så verst nå, trikset er bare å ikke legge meg ned når jeg kommer hjem. Men så er det jo ikke tid til å legge seg ned heller, da.....

*pust, pes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Camelia
Har ikke peiling på engangskameraer - jeg kjøpte mitt i fotobutikken som ligger rett ved der jeg jobber. For å være helt ærlig så tror jeg ikke det er så stor forskjell på dem. Kjøp på Nille like gjerne som på Preus, hvis du skjønner hva jeg mener...

Nja, er ikke så sikker på det. Da jeg jobbet i fotosjappe var det stor forskjell på kvaliteten på bildene fra de ulike merken, men jeg husker bare ikke hvilke som var de beste. Kjøpte et hos Clas Olson (m noen h'er muligens), det var ikke spesielt bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Jeg går rundt og nynner på alt fra Losing My Religion til Man On The Moon og Everybody Hurts i dag! Det var så bra i går!!!!!

:P

Strålende solskinn, drinker med gode venner før vi reiste opp, og så herlig stemning helt fra vi sneik oss forbi tusen meter lange køer for å rekke Madrugada... :wink: Og så ble det egentlig bare bedre derfra - masse folk, sol og fantastisk stemning og ikke minst veldig bra musikk!

Ryggen holdt sånn akkurat, vi gikk hjem fra Ullevaal og da protesterte den, men resten gikk fint. To andre i gjengen sliter med ryggproblemer, pluss at den gravide fikk litt kynnere på slutten, så vi følte oss helt som en gjeng med invalider.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så bra at det ble så vellykket i går, lmari! :D Ryggvondter og kynnere til tross! :ler:

Ha en riktig så fin dag i dag også!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Kverula, det ble en kjempeflott kveld!!

... jeg fikk smuglet inn mitt engangskamera også, tok en hel film med litt konsertbilder (bare for stemningens skyld, vi sto altfor langt unna til at det kan bli bra), og masse bilder av de jeg var der sammen med.

Og mens vi står sånn og digger, så ser en av oss at gravide K holder rundt magen med begge hender, og på den høyre ringfingeren blinket det i gull!!

Stor ståhei, selvfølgelig, alle 18 gratulerte og jublet og klemte, så mye at den kommende brudgommen ble helt rørt. :hjerte: De ville liksom at vi skulle oppdage det selv... :ler:

Det satte jo bare en ekstra spiss på kvelden!

Tuslet sammen med en venninne, en kompis og sambo ned fra Ullevaal, herlig å gå sånn med konserten i kroppen og varm kveldsluft.

Det o'store prosjektet lå som en klump i magen i hele går, men nå er jeg ordentlig i gang, og det ser ganske bra ut! Herlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lmari

Kult, jeg håper du synger med, Kverula! :wink:

Vondt i hodet nå - det skjer mye her i dag og jeg er nok ikke helt kvitt klumpen i magen, nei... :-? Mellomsjefen vet hvordan han vil ha det, og det er ikke helt enkelt å få alt til å stemme sånn som han vil. Venter fremdeles på elementer fra journalisten, så da må det bare vente da. Hovedsjefen er i hvert fall informert, så da har jeg mitt på det tørre.

... og så får jeg satse på at det blir bra til slutt!!

I morra har jeg uansett FRI! Det er vel den eneste fridagen jeg skal ha i sommer: bortsett fra en dag da vi skal i bryllup. Så jeg skal nyyyte dagen i morgen! Vi reiser til Arendal utpå dagen, fremdeles ikke avklart hvem som skal ha bil eller om vi må ta tog. Jeg krysser absolutt alt jeg har for at vi klarer oss med biler... Frister heller lite med 4,5 time på toget!

I kveld må jeg pakke, vaske klær, shine litt hjemme, lade batterier til kamera og mp3-spiller, kose masse på sambo, kjøpe noen blader vi kan ha med nedover og se Lost-finalen! (måtte jo ta den opp da vi var på konsert i går). Tror det blir en bra kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Har verdens verste hodepine, men nå slapp den jammen litt taket. Prosjektet er utsatt til begynnelsen av august!

:hoppe:

Det er veldig deilig å slippe å bekymre meg for dette nå i helgen, og når august kommer så har jeg jo allerede gjort grunnarbeidet. Deilig!

Har to tusen andre prosjekter som også må gjøres før jeg går hjem i dag, tror det blir noen timer overtid. Men det er greit det, så lenge jeg får det unna og kan slappe helt av.

Har meldt meg til overtid to lørdager på sensommeren også - det er store hull i vaktplanen og det er faktisk uttalt fra ledelsen at det skal fylles med overtid. Så da tenker jeg at det er bedre å melde meg frivillig sånn at jeg kan styre hvilke lørdager det blir, heller enn å bli ringt etter og få dårlig samvittighet. Smart, ja? ;)

Jeg lengter hjem, men nå har jeg tatt to paracet og skal bite tenna sammen og få avsluttet her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinga

Du er smart. :)

Vet du hva som er den største forskjellen på journalister og skribenter/forfattere?

Jeg aner ikke, er derfor jeg spør. :ler: Kanskje du vet det...

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia
Vet du hva som er den største forskjellen på journalister og skribenter/forfattere?

Journalister bør holde seg til en så objektiv sannhet som mulig, mens skribenter/forfattere kan ljuge i vei og tillate seg kunstnerisk frihet for alt den er god for! :ler: Men det var vel ikke meg du spurte. :oops:

Ha en god helg, lmari! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinga

Tenkte meg det, Camelia. At det er den største forskjellen.

Innbiller meg at lmari ville ha svart noe lignende, så det gjorde sikkert ikke noe at du svarte? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lmari

Jeg er helt lyserosa og svidd etter en fantastisk helg i sørlandssolen. Sambo kaller meg Miss Piggy.... ;)

Vi har hatt det helt fantastisk herlig, selv med litt konflikter rundt transporten i starten. Tror alle startet turen med en bismak, men det løste seg faktisk bra etter at de tre det gjaldt fikk snakket ut i enerom. Vi andre satt på verandaen med klump i magen, men som sagt så ordnet det seg.

Etter det har alt gått på skinner, vi har solt oss og spist god mat og kost oss sååå masse, skravla har gått i ett sett hver eneste våkne time. :ler:

Kom hjem i ettermiddag, tok toget den siste biten sammen med en venninne som varmet opp en gammel konflikt som jeg var veldig ferdig med. :-? Hele greia er skværet opp i, men hun ville tydeligvis snakke mer om det. Jeg var overhormonell på min første dag av mensen, så kom hjem til sambo med solsvidde armer og øynene fulle av tårer... Men bedre nå!!! :P

... det høres ut som om vi er en gjeng med mye konflikter, men dette er faktisk de to eneste konfliktene som har vært i jentegjengen. Det er jo egentlig ganske utrolig!

Vi har kaklet og skravlet hele helgen - om alt mellom himmel og jord: Livet, dødren, havet, kjærligheten, evigheten, forhold, og miraklet som bor i Ks mage og som kommer ut om 7 uker... :ler:

Nå skal jeg koooose litt på sambo, og så finne senga kjempetidlig. Det har blitt lite søvn, mildt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjenner at jeg får klump i magen bare jeg leser om sånne konflikter jeg. Ikke ålreit i det hele tatt! Syns det er godt gjort av dere å finne ut av det og ordne opp i det jeg - det er nemlig ikke det letteste man gjør.

Likevel blir jeg ikke overraska, lmari - ville nemlig blitt veldig overraska hvis ei så ålreit jente som deg hadde hatt venninner som IKKE var ålreite! :wink:

Fint å lese at dere har hatt det bra da - kose deg med sambis og sove godt etterhvert! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Høres ut som om dere har hatt en kjempekoselig helg, tross konfliktene!

Været kan man i alle fall ikke klage på, det får'n si! Jeg satser på at det fortsetter sånn til... tja... skal vi si oktober, eller?

Ha en kjempefin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Ny uke og nye muligheter!

Trøtt i dag tidlig, selv om jeg faktisk la meg før ti i går! :o Sambo la seg samtidig med meg, han sovnet også med en gang, så vi trengte det tydeligvis. Har slitt med å finne en god stilling å sove i, siden jeg er helt mørkerød på begge skuldrene... :wink:

Satser på at det røde går over til brunt, men mest sannsynlig blir jeg vel bare melkehvit igjen! :ler:

Jeg har fremdeles en liten vond klump i magen når jeg tenker på de konfliktene, Kverula. Synes det er leit at folk skal bli "uvenner" over bagateller, men nå løste det seg heldigvis fint. Den konflikten som var nå i helgen, hadde heldigvis ingenting med meg å gjøre i det hele tatt. Men jeg kjente at jeg ble lei meg for at I varmet opp en gammel greie (4 år siden) som jeg var sååå ferdig med.

Jaja. Nå skal jeg prøve å glemme begge deler!!

I dag kan man klage litt på været, Pepita! Jeg hadde tenkt å ha skjørt på meg i dag, men det regnet da jeg skulle gå hjemmefra, så det kunne jeg bare glemme. Ser litt blått i horisonten, så kanskje det blir bedre etterhvert?

Jeg sovnet som sagt tidlig i går, det var deilig. Må komme meg i seng i kveld også. Sleit litt med tett nese og kløe i øynene i helgen, kan man bli sånn av å bli så solbrent som meg, kanskje?

Denne uka skjer det ikke så mye spennende, egentlig. Sambo skal på konsert i morra, sammen med en kompis. Han tar med seg samboeren sin, så vi jentene skal gå på shopping på ettermiddagen. I helgen skal vi ut av byen igjen, men antagelig ikke før på lørdag. Sambos lillesøster og hennes samboer kommer hjem fra syden natt til lørdag, så vi venter på dem sånn at de kan sove hos oss, tror jeg.

Ikke er det så mye jeg må huske heller denne uka: i kveld skal jeg pakke skikkelig ut etter helgen, ellers hadde sambo ryddet en del mens jeg var borte, så det ser ok ut hos oss. Må sende en mail til onkel i Australia som har bursdag, og i helgen kjøpe en bryllupsgave, men ellers er det ingenting spes. Sommermodus, altså!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...