Gjest lmari Skrevet 12. juni 2005 #561 Del Skrevet 12. juni 2005 Tre intense timer med klipp-og-lim, men jeg er bare halvveis, kanskje ikke det engang... Jaja, jeg koser meg jo med det, så da får det heller bare ta den tiden det tar! Nå har jeg vasket opp, skal rydde sånn at det er helt strøkent her til sambo kommer hjem om noen timer. Jeg vet hvor kjedelig det er å komme hjem til rote-hus, selv om han sikkert ikke blir like irritert som jeg blir av sånt... Det er ikke mye som skal gjøres da - rydde bort oppvasken og brette bittelitt klær, og kanskje en sving med støvsugeren, så er det fint her, tenker jeg. Det kommer til å bli bare kyss, klapp og klem hele kvelden her, Kverula! Håper du også koser deg inne i dag, Klips, og at du kan starte uka med helt strøken leilighet. DET er deilig, det! Det øspøse-regnet her i sta, Xavia, men nå har jammen solen kommet??! Jaja, jeg skal ikke ut uansett jeg, så. Her er det bare innekos som gjelder i dag!! Hm, la meg se om jeg finner den siden, meja... http://ayla.no/alternativt/html/astrologi.html Tror det var denne, jeg! Det er veldig spennende med sånt, selv om jeg altså ikke har så lett for å tro på det. Men det var utrolig spennende å høre kollegaen min tolke mitt fødselshoroskop i går, jeg kunne hørt på henne i evigheter, tror jeg! Det er jo ganske morsomt når folk du nesten ikke kjenner, sier sånn som at "du er nok en veldig sterk person, med mye energi. Utad vil du nok utstråle trygghet og styrke, men innad er du fryktelig sårbar. Og jeg vil tro at du er veldig redd for hva folk sier og mener om deg? Du er veldig familiekjær, og osv osv". Moro! Ikke like gira i dag som i går, i dag er det fornuften som rår igjen! Nå er det husmorpause og så er det litt mer klipp-og-lim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 12. juni 2005 #562 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg er en nokså utypisk Fisk, har jeg skjønt etterhvert - dvs. at mange av karaktertrekkene stemmer, men så er det en del som ikke stemmer i det hele tatt. Men så har jeg visstnok ascendanten i Løven - and then it all makes sense! God søndagskveld til deg, kos deg med sambo når han kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 12. juni 2005 #563 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg er løve jeg, med accedanten i løven ... *løøøp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 12. juni 2005 #564 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg er løve jeg, med accedanten i løven ... *løøøp* :svømmer av gårde så fort hun kan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. juni 2005 #565 Del Skrevet 12. juni 2005 Oi, Iowa. Det hørtes skummelt ut! God søndag til deg også, Champis! (nicket ditt er jo pokkern meg så laangt! Sånn, oppvasken er ryddet bort - jeg klarte å rive ned to av mine fineste krus og knuse dem mens jeg holdt på. Da jeg skulle kaste skårene, skar jeg meg i fingeren. :veldigsur: Hvor er skjærsten når man trenger litt trøst? Har ryddet og støvsugd også, så nå kan skjærsten bare komme! Kollegene mine lo av meg i går, som lyste opp da jeg fikk melding fra han. "Det der går nok fort over" sa de mest kyniske typografene på rundt 60 med to ødelagte ekteskap bak seg... Men nå har vi vært sammen i 7,5 år, og jeg synes ikke det går noe særlig over, jeg?? :klø: Jeg klager ikke, da!! Plutselig ble det så mørkt her, og nå braket det løs med torden og mere øspøsregnvær. Jeg lover å aldri ønske med sånt regnvær igjen denne sommeren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2005 #566 Del Skrevet 12. juni 2005 Er det ikke skikkelig deilig med ordentlig østlandsregn, da? Sånt som plutselig detter ned med vanvittig kraft, og så er over på et blunk? Synes det er topp (i alle fall når man kan være inne og strikke. ) Blir for øvrig heller ikke lei av å smile fårete av meldinger fra kjæresten - men så har vi bare vært sammen i tre år, da... Ha en kjempefin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 12. juni 2005 #567 Del Skrevet 12. juni 2005 Heisann! Var innom og lånte astrologi-link jeg. Møtte også noen i helga som kunne mye om stjernetegn og kinesisk astrologi, og selv om jeg er litt sånn som deg som egentlig ikke tror på det så er det veldig fascinerende at en person kan si så mye om en kun ut fra fødselsdato! Kjæresten din er vel kommer vel hjem nå tenker jeg, så du får kose deg resten av kvelden med kyss, klapp og klem. Hejdå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. juni 2005 #568 Del Skrevet 13. juni 2005 Hrmph. Jobb igjen. Ikke spesielt morsomt, jeg skulle gitt mye for å hatt fri i dag... Ble litt mye med overtid på lørdag og så på'n igjen med ny uke i dag, kjenner jeg. Jaja. Men det var superstas å få samboeren hjem igjen i går, da! Jeg hadde jo sendt melding om at det sto pizza i ovnen til han, men pga &/#("#(/)¤#%& NetCom fikk han den ikke og kom hjem med McDonalds-mat i en pose.... Vi kastet bare maten og spiste pizza i steden, vi! Ble mye kos, klapp og klem, da! Han hadde tatt masse bilder, han som alltid klager over at jeg knipser for mye. Og gutten har jo virkelig talent for fotografering, jeg var mektig imponert over han. Flott landskap å ta bilder i, og jeg tror han hadde kost seg veldig. I dag er det ny uke, nye muligheter. Skal på middag hos en venninne i kveld, det blir sikkert koselig. Men må innrømme at egentlig så frister det aller mest å reise rett hjem etter jobb og bare koooose meg hjemme. Øspøsregn i dag også - jeg LOVER å aldri mer ønske meg sånt vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. juni 2005 #569 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg måtte forresten ta ut endel av skapet mitt og brette pent sammen igjen i går - nederst i bunken fant jeg en lyseblå topp som jeg kjøpte i Skottland men som jeg aldri har brukt! Så i dag har jeg ny topp - uten å ha brukt en krone på shopping sånn i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2005 #570 Del Skrevet 13. juni 2005 Skulle veldig, veldig gjerne ha sett garderoben din, lmari - forstiller meg at den er innholdsrik og spennende! Så gøy å bare finne en ubrukt topp, a gitt! :hjerter2: Ellers ble jeg vekket i natt av dette forferdelige uværet du har ønsket deg - jeg ser du har angret deg og lovt å aldri gjøre det igjen, men kan jeg nå stole helt på det, da? Uansett, sola begynner å titte fram, så da var det tydeligvis angrefrist på ønsket ditt! God kveld! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 13. juni 2005 #571 Del Skrevet 13. juni 2005 Legger igjen et spor... Finner du meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 14. juni 2005 #572 Del Skrevet 14. juni 2005 Grynt. Tirsdager er aldri morsomme, denne er nok av det verre slaget. Er så trøøøøøtt! Herregud, kroppen min er tydeligvis ikke laget for å jobbe dagtid... Den er i det minste ikke laget for å stå opp før klokka er ti... Hyggelig middag hos venninne i går, vi kokte og braste og stekte mens vi skravlet, og spiste spaghetti med deilig kjøttsaus. Ble sittende under hvert vårt pledd (sommer, sa du???) og skravle. A kom også etterhvert, så det ble myyye skravling! Men jeg kom seint hjem, og da ble jeg sittende og se på Michael Jackson sammen med sambo, så det ble svarte natta før vi fikk lagt oss og ikke minst sovnet... I dag er egentlig en stor og viktig dag for meg. En av våre aller beste venninner har avsluttende eksamen på medisinstudiet i dag - hun har bodd seks år i Danmark og rett og slett mistrivdes fra dag en. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger hun har grått og grått i telefonen til meg. Og hvis hun klarer seg gjennom i dag, så er hun helt ferdig, og flytter hjem til Norge!!!! Så jeg krysser absolutt alt jeg har.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. juni 2005 #573 Del Skrevet 14. juni 2005 Uff, situasjonen til venninnen din høres jo fryktelig kjip ut... Sender henne en tanke jeg også, det høres så fælt ut å bruke seks år på å mistrives et sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 14. juni 2005 #574 Del Skrevet 14. juni 2005 I kveld har jeg forresten ingen planer i det hele tatt - det er innmari deilig. Skal slappe av hjemme sammen med sambo, spise god mat og kooooose med hverandre. Er jo litt i kose-manko etter helgen... Har jo endel igjen før jeg er up-to-date med albumet mitt, så kanskje jeg skal kose meg med det. Ser ut som det kommer til å øse ned med regn i dag også, så da passer det jo godt. Skal fikse sambo sine bilder fra turen også, så da har jeg litt å dille med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. juni 2005 #575 Del Skrevet 15. juni 2005 15. juni. Okei, jeg lover å aldri mer jinxe været sånn som jeg tydeligvis har gjort nå... Og så jeg, som vanligvis liker denne typen vær, siden det betyr at jeg kan kle på meg godt i steden for å svinse rundt i singleter og korte skjørt, jeg bare leeeengter etter sol og varme nå. Kanskje vintermennesket i meg har gått i dvale? Eller kanskje det kommer av at jeg har brukt tusenvis av kroner denne våren på å endelig ha noen ålreite sommerplagg i skapet, men så får jeg ikke brukt dem?!? Og om 6 dager snur solen og da går det mot mørkere tider igjen..... :o I dag er jeg helt tom for energi, kjenner jeg. Det skjer sjelden med meg, men det hender. Sambo hjalp svigerfar å hente ny bil i går, var ikke hjemme før godt over midnatt. Da hadde jeg egentlig lagt meg og nesten sovnet, men han måtte jo fortelle om bilen og hvordan dagen hadde vært osv... Så dermed er jeg helt gåen i dag også. Og i kveld er det dobbelt-Lost, og det er så koselig å se det sammen med sambo... I morra skal jeg ut på jobbmiddag med kollegene mine, de er kjent for å drikke mye og holde ut lenge, så jeg ser for meg at det også blir ganske seint... Jammen godt at det snart er helg! Uff, situasjonen til venninnen din høres jo fryktelig kjip ut... Sender henne en tanke jeg også, det høres så fælt ut å bruke seks år på å mistrives et sted! Jeg tror det hjalp, Tristessa!!! Hun sto, og da jeg ringte henne i går kveld var hun allerede på båten på vei hjem til Norge!! Jeg ble helt rørt av å høre hvor glad hun var og at dette hadde gått bra, så tårene rant på oss begge mens vi snakket. Det er så deilig å vite at nå blir ting bedre! Kjæresten hennes har ventet hjemme i seks år, han prøvde seg der nede i et halvt år, men flyttet tilbake til Norge. Det står filler'n meg respekt av å klare det! Så i dag er jeg blid og fornøyd på hennes vegne! Satser på at vi treffer dem i helgen, da skal jeg kjøpe verdens største blomsterbukett til henne! En annen venninne fikk tilslag på en halvpart av en tomannsbolig i går, sammen med samboeren. Koselig for dem, nå begynner det liksom å "dra" seg til for mange... Skulle veldig, veldig gjerne ha sett garderoben din, lmari - forstiller meg at den er innholdsrik og spennende! Så gøy å bare finne en ubrukt topp, a gitt! Den er i hvert fall innholdsrik, Kverula! Ikke så veldig spennende, dessverre. Det er mye svart der... I dag hadde jeg planer om å være litt frisk og sommerfin med hvitt og turkis, men med det været som er nå, ble det svart-svart-i-svart.... :-? Kom meg gjennom en diger bunke med bilder i går - nå er alle renklippet og ligger klare til å bli limt inn. Sortere alle brosjyrer og ting og tang som vi hadde med oss hjem fra Dublin også, så nå er det bare å få det inn i albumet. Sambo var først på fotballtrening og så altså med svigerfar til Sarpsborg, så han så jeg ingenting til i går. I dag skal han være hjemme, men jeg skal treffe noen venninner rett etter jobb. Satser på at det ikke varer hele kvelden - vi skal planlegge ferdig utdrikningslag. Håper dagen i dag blir bedre enn i går - jeg kjempet med negative og motstridige folk hele dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2005 #576 Del Skrevet 15. juni 2005 Håper dagen i dag blir fin og at du overkommer trøttheten! Renklippe bilder, ja... hm... fikk lyst på en liten papirkutter, nå, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. juni 2005 #577 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, det tror jeg at jeg trenger også, Pepita! .... hva gjør du her inne, forresten? Skulle ikke du lese og være klar for kaffe med Champis i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2005 #578 Del Skrevet 15. juni 2005 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Jeg tror jeg stikker, jeg :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 16. juni 2005 #579 Del Skrevet 16. juni 2005 Endelig kom det litt sol!! Deilig å gå til jobb i dag i fint vær, og kjenne at det faktisk er litt varme i luften! Ble sittende på uteservering med venninner i går, det er så koselig å være sammen med dem! Nå begynner utdrikningslaget å dra seg til også, tror det blir hyggelig jeg. ... selv om jeg bare må innrømme at jeg ikke gleder meg spesielt mye verken til det eller til bryllupet. Synes det er leit å skulle gå dit uten sambo, pluss at jeg ikke har så veldig sansen for bruden heller. Men ok - når jeg er invitert så skal jeg da komme også. Og det blir jo helt sikkert hyggelig når dagen først er her! Kom hjem i ni-tiden, fikk hentet litt vask fra kjelleren før jeg så en episode av Lost med sambo. Det var så dårlig mat der vi spiste at jeg lagde meg litt kveldsmat da jeg kom hjem: noen ovnsbakte poteter med masse krydder og ketchup. Nam! Orket ikke å se på den andre episoden av Lost, jeg var helt skutt. Sovnet på to minutter... Sambo satte på opptak og la seg han også, men da var jeg helt i drømmeland. Men like trøtt i dag tidlig, da. Gleder meg til helg, nå!! I dag kommer Champis på lunsj til meg - det blir stas! Og i ettermiddag skal jeg altså ut med kolleger fra jobben. Satser på at feriepengene kommer inn på konto i ettermiddag, så slipper jeg å overføre fra en annen konto. Vi skal spise og antagelig drikke en del - de er ikke kjent for verken å spytte i glasset eller å gå hjem tidlig, så jeg blir nok ikke noe mindre trøtt i morra, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 16. juni 2005 #580 Del Skrevet 16. juni 2005 Nå har jeg spist lunsj med Champis! Utrolig koselig å se henne igjen, bare så synd at det blir litt amputert når jeg må tilbake på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå