Gjest GreenSky Skrevet 18. april 2006 #281 Del Skrevet 18. april 2006 Nei nei, pause vil vi ikke ha noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 18. april 2006 Forfatter #282 Del Skrevet 18. april 2006 Da får vi håpe at ting ikke er som jeg tror, for da vil det påvirke humøret mitt til det verre å være her.. Jeg er bare menneskelig jeg også.. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. april 2006 #283 Del Skrevet 18. april 2006 Har du noen kjentfolk som leser her, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 18. april 2006 Forfatter #284 Del Skrevet 18. april 2006 Har du noen kjentfolk som leser her, mener du? ← Tja.. På en måte. Vet ikke om de leser her, men kan jo hende. Blir paranoid, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. april 2006 #285 Del Skrevet 18. april 2006 Joda. Har hatt det sånn i perioder jeg og. Det gikk over da jeg slettet den første dagboka mi. Men du er jo lett gjenkjennelig med bilde, da. Hvis ikke det er et bilde av deg som ikke ligner på deg. Øh, ja. Litt trøtt. Leggetid snart. Håper du begynner å få en ordings på problemene dine eller ser en løsning etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. april 2006 #286 Del Skrevet 18. april 2006 Sov godt, schnuppa mi! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 18. april 2006 Forfatter #287 Del Skrevet 18. april 2006 Sov godt, schnuppa mi! :kys_2: ← Sove godt du også.. Gjør meg egentlig ikke så mye om vedkommende leser hva jeg skriver. Det blir nok ikke kommentert. Sikkert bare paranoia fra min side.. Hehe.. Men kommer nok til å slette dagboka etterhvert, tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 18. april 2006 Forfatter #288 Del Skrevet 18. april 2006 Dagen til en bulimiker/overspiser: Våkne kl 3 med magekramper fra dagen før. Ligge i 2 timer uten å få sove, angsten vokser i kroppen frem til man bare må løpe på do for å kvitte seg med giften i kroppen. Halvdød og med kroket rygg kravler man seg tilbake i sengen for å prøve å sove. Forsterstiling med dynen godt pakket rundt magen demper smertene. Hverken paracet eller ibux hjelper. Etter en stund blir det svart. Rundt kl 10 våkner man skjelven av en ekkel drøm. Angsten har bitt fast i brystet og man må komme seg på badet så fort som mulig. Jo mer av den gamle syndige maten som forsvinner, jo mer av angsten og uroen forsvinner. Etter å ha gjentatt handlingen ovenfor noen ganger, er smerten i magen stor. I stedet for å ta til vettet og ta en smertestillende og legge seg, vil overspiseren prøve å døyve smerten med mat. Først en brødskive, så en sjokolade, så en brødskive til, så et halvt brød, så middagsrester, så iskrem fra fryseren... Det fortsetter til at man føles så fysisk dårlig i hele kroppen at magesmertene ikke lenger er domminerende. Slik fortsetter det hele dagen. Bulimikeren prøver et par ganger å kaste opp etter de verste fråtsingene. Før leggetid, taes også en trippel dose avføringspiller slik for å bli kvitt mest mulig av angsten morgenen etter. Huff. Det høres bare tomt, ekkelt og meningsløst ut.. Og, nei, det var ikke et ekte dagbokinnlegg, men et eksempel på hvordan ting kan være som jeg skrev fordi jeg ikke fikk sove. Kanskje det hjelper å se på hvor meningsløst det hele er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2006 #289 Del Skrevet 19. april 2006 Du skriver godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 19. april 2006 Forfatter #290 Del Skrevet 19. april 2006 Du skriver godt. ← Har tatt meg fri fra skolen i dag, jeg. Hatt en lang natt med så godt som ingen søvn. Da jeg først søv, hadde jeg mareritt. Ikke noe hyggelig. Da jeg skulle stå opp i dag, blødde jeg neseblod. Fant da ut at det var like greit å ta det litt med ro. Men skal prøve å være flink å lese kjemi i dag. Har prøve igjen til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. april 2006 #291 Del Skrevet 19. april 2006 hei Enig med Greensky, du skriver bra. Det er fælt at det skal være så jævlig ... Tror du at noen du kjenner leser dagboka di? Hm , da hadde iallfall jeg blitt skikkelig paranoid. Men heldigvis er kjæresten den eneste som vet nicket mitt, men det kan jo være andre som forstår sammenhengen når jeg er så naiv å legge inn alder og bosted Bilde tør jeg rett og slett ikke *paranoid* Godt med en rolig dag da:) Du får kose deg og ta det med ro, så du får krefter igjen. Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2006 #292 Del Skrevet 19. april 2006 God bedring, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 19. april 2006 Forfatter #293 Del Skrevet 19. april 2006 God bedring, da. ← Har våknet litt nå. Men jeg burde kanskje gjøre noe mer fornuftig enn å henge her på kg og flørte med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2006 #294 Del Skrevet 19. april 2006 Det er da veldig fornuftig å flørte med meg, synes jeg. Men jeg skal ut på oppdrag om 5 min, så da forsvinner jeg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. april 2006 Forfatter #295 Del Skrevet 20. april 2006 H****** privatskoler!!! Alt blir bare bedre og bedre. Påbyggingskurset som typen skulle ta neste år, blir kuttet ut. Da drar han hverken til Bergen eller Oslo. Dersom det blir i det hele tatt, blir det i Fredrikstad. Utrolig useriøst å ikke gi beskjed til elevene sine før de gjorde. Uansett, hva nå? Typen vil ikke ha langdistanseforhold. Han vil ikke ta noe annet studie(har ikke funnet noe som passer). Han ser bare negative ting ved forholdet nå, og det gir ikke meg mye håp om at vi har noen fremtid. Jeg er utrolig forvirret. Han sier han vil fortsette, men gir ikke noe serlig inntrykk av det egentlig. Jeg vet overhodet ikke hva han kommer til å gjøre fremover, hva jeg skal gjøre fremover eller hva som skjer med oss fremover. Det er en vill stressfaktor. Føler meg dårlig. Skal treffe han senere i dag. Håper jeg blir klokere av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. april 2006 Forfatter #296 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Nå er jeg så forvirret. Vet ikke helt hva jeg vil lenger. Men etter 11 mai, har jeg ikke mer prøver på skolen. 24 mai er jeg ferdig(med mindre det blir eksamen). Nå begynner jeg faktisk å helle mot det jeg tenke å gjøre før jeg ble sammen med typen, nemlig å ta forfatterstudie på høyskolen her hjemme. Da får jeg både lest og skrevet, to lidenskaper jeg har. Dessuten er utdanningen egnet dersom man vil jobbe i avis ol. siden. Dersom jeg gjør dette, kan jeg bo hjemme eller kanskje flytte inn i farmors gamle leilighet for å få litt fred hjemmefra. Av en merkelig grunn høres dette både enkelt og behagelig ut. Tror uansett det viktigste er å finne ut hva jeg vil. Har forresten trent styrke i dag. Hoho haha hihi! Føler meg bra. Skal prøve å få det til mandager og torsdager etter skolen fra nå av. I tillegg hadde jeg på meg vårsko og ikke støvletter i dag! Da er det offesielt: Det er vår!!!!! Endret 20. april 2006 av hecuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 20. april 2006 #297 Del Skrevet 20. april 2006 Ja, det er våååår hecuba. Jeg gikk også i vårsko i dag. For en deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2006 #298 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Kjente igjen endel av det skrev over her om overspising ja, bortsett fra at jeg aldri har verken kastet opp eller tatt piller. Men noen ganger tror jeg korppen lager seg sitt eget avføringsmiddel Meningsløst er det ja - og når man har spist så mye at man ikke orker å gjøre noenting og heller ikke klarer å konsentrere seg om noe, fordi hverken hodet eller kroppen fungerer når man er så sprengt med mat - da tenker man: "Da kan jeg jo likesågodt spise litt til da" som om det hjelper noe. Tror jeg skal ta frem vårsko jeg også nå. :-D Endret 20. april 2006 av Catwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. april 2006 Forfatter #299 Del Skrevet 20. april 2006 Tror jeg skal ta frem vårsko jeg også nå. :-D ← Vårsko gjør vidunderverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2006 #300 Del Skrevet 21. april 2006 Det er ikke noe godt når en er i tvil både med forhold og utdannelse. Du får lytte til magefølelsen, det er det beste rådet jeg kan gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå